Muita jotka lopettamassa röökinpolttoa?
Itsellä nyt kolmas päivä ja koville ottaa. Kohtalotovereita?
Kommentit (26)
Minä yritän siirtyä sähkötupakkaan. Mulla onnistuu välillä niin pitkät tauotkin, että saan sitten taas polttaessa päiväkausien hedarinkin, mutta ei hermot kyllä kestä luopua kokonaan.
Jospa tottuis tuohon höyryttelyyn.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:46"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:32"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:30"]2kk takana savuttomana. Enää en edes kaipaa. [/quote] Missä vaiheessa sulla oli pahin vaihe ja kauanko kesti? -ap [/quote] Pahin vaihe oli ensimmäiset kaksi viikkoa. Kädet ei tärissy, mutta se tapa veti niin voimakkaasti parvekkeelle. Samoin sillon kun tuli vastoinkäymisiä/kävin kahviloissa/ruuan jälkeen.., eli ne hetket, joihin olin itse iskostanut "pihalle menon". Lopetitko omasta tahdosta, vai "pakotettiinko" sut lopettamaan (raskaus, sairaus..) ? 7vk on pitkä aika kärvistelyä... Itseä auttoi muistutus siitä, miksi lopetin. Ja syöminen! :D Niin, ja http://www.stumppi.fi/ :) [/quote] Kaks viikkoa tuntuu nyt pitkältä ajalta kun kolmas päivä vasta menossa :D Huh! Ja mulla ei mitään ns. pakottavaa syytä lopetukselle ole, ihan vaan se tupakoinnin typeryys.
[/quote]
Mulla oli halu lopettaa, ja olin vaihtanut jo pari kk aikasemmin puolet kevyempään tupakkaan, joten ei se VAIKEETA ollut, mut ei ihan sormia napsauttamalla käynyt :D
Mut varaa sitä "suuhun pantavaa", hölkkää/rasita ittees ja muistele sitä että MIKSI lopetit. Sulla 3pv takana, eli nikotiini about poistunu jo kehosta (vai käytätkö korvaushoitoo?), loppu on siis enää päästä kiinni. Usko ittees, sä pystyt siihen! :)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:46"]ei pysty
[/quote]
Miksei?
[/quote]
13 vuotiaasta asti polttanut nyt olen 34
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:46"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:32"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:30"]2kk takana savuttomana. Enää en edes kaipaa. [/quote] Missä vaiheessa sulla oli pahin vaihe ja kauanko kesti? -ap [/quote] Pahin vaihe oli ensimmäiset kaksi viikkoa. Kädet ei tärissy, mutta se tapa veti niin voimakkaasti parvekkeelle. Samoin sillon kun tuli vastoinkäymisiä/kävin kahviloissa/ruuan jälkeen.., eli ne hetket, joihin olin itse iskostanut "pihalle menon". Lopetitko omasta tahdosta, vai "pakotettiinko" sut lopettamaan (raskaus, sairaus..) ? 7vk on pitkä aika kärvistelyä... Itseä auttoi muistutus siitä, miksi lopetin. Ja syöminen! :D Niin, ja http://www.stumppi.fi/ :) [/quote] Kaks viikkoa tuntuu nyt pitkältä ajalta kun kolmas päivä vasta menossa :D Huh! Ja mulla ei mitään ns. pakottavaa syytä lopetukselle ole, ihan vaan se tupakoinnin typeryys.
[/quote]
Mulla oli halu lopettaa, ja olin vaihtanut jo pari kk aikasemmin puolet kevyempään tupakkaan, joten ei se VAIKEETA ollut, mut ei ihan sormia napsauttamalla käynyt :D
Mut varaa sitä "suuhun pantavaa", hölkkää/rasita ittees ja muistele sitä että MIKSI lopetit. Sulla 3pv takana, eli nikotiini about poistunu jo kehosta (vai käytätkö korvaushoitoo?), loppu on siis enää päästä kiinni. Usko ittees, sä pystyt siihen! :)
[/quote]
En käytä korvaustuotteita, koska mä olisin varmaan seuraavaks niihin koukussa :D Syötyä tulee enemmän kyllä mut oon koittanu mahdollisimman terveellisesti syödä. Iltaisin naposteluhalu on pahimmillaan. Mä kokeilin sellasta taktiikkaa et mä kerroin kaikille jo ekana päivänä, nyt mun luonne ei ehkä anna periks luovuttaa :D Kiitos, kyllä mä nyt oon aatellu pystyä.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:52"]Minä yritän siirtyä sähkötupakkaan. Mulla onnistuu välillä niin pitkät tauotkin, että saan sitten taas polttaessa päiväkausien hedarinkin, mutta ei hermot kyllä kestä luopua kokonaan.
Jospa tottuis tuohon höyryttelyyn.
[/quote]
Mun mies vaihtoi höyryttelyyn, on jättänyt tupakan sen myötä kokonaan. Se osaltaan motivoi muakin, en halua olla meistä se pahanhajuinen :D
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:46"]ei pysty
[/quote]
Miksei?