Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en enää kestä meidän seksielämää!

Vierailija
03.03.2015 |

Mikä miehelle on tullut, kun se laukeaa maks 2min jälkeen? Tätä jatkunut puoli vuotta. Ollaan oltu yhdessä vuosi. Seksiä on usein, mutta aina se päättyy vitutukseen. Tulen kohta hulluksi. Mies hoitelee mut kyllä käsin, mutta kun se ei ole sama asia. Mies vaan toteaa, että kun kiihotan häntä niin paljon, ettei voi sille mitään että tulee melkein reisille. Ja ikää meillä yli 40-v. Ja tiedän, ettei tämä ole maailman vakavin ongelma. Kunhan purkauduin, kiitos.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen jos mieheni laukeisi edes joskus kahdessa minuutissa, itse laukean nopeasti enkä vain jaksaisi sitä yhdyntää enää sen jälkeen...

Vierailija
2/58 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hoidelkaa sinut ensin lähes loppuun ja sitten vasta mies sisään. Eikä kai tuo nyt niin vaikeaa ole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nii me tehdäänkin, mutta kun sitten tekee niin mieli itse yhdyntää, ja sit se loppuu ennenkuin alkaakaan. No, kaikkea ei elämässä voi saada. 

Vierailija
4/58 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdelkaa tiuhaan asentoja ja pitäkää taukoja?

Vierailija
5/58 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi myös harjoitella, että kestää pidempään. Kaikki miehet eivät tätä halua. Mulla on rakastaja, joka tämän taidon osaa, hän todellakin pidättelee, ja välillä keskeytetään homma toviksi, että pystytään jatkamaan pidempään. Hän saattaa sanoa, ettei halua vielä tulla, ja silloin homma on seis. 

Eli mies harjoittelemaan, ohjeita löytyy netistä.

Vierailija
6/58 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh meillä sama mut onneks mäki tuun nopeesti :D kätevä yhtälö näin pikkulapsiperheessä kun ei tarvi tuntia piilotella :D

Vierailija
7/58 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nauttisin eniten peniksestä sisälläni. sormet ei ole sama asia ja nuoleminen ei tunnu juuri missään (juu, synnytyksen vaurioittama toosa täällä arpikudoksineen). Mutta mies ei kestä kauaa. I feel your pain.

Vierailija
8/58 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile joskus että mies runkkaa ennen seksiä ja sitten vähän ajan päästä vasta otatte sessiot. Vaikea tulla nopeasti heti uudestaan.

Vierailija
9/58 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen vain päässäni sitä paskamyrskyä, jonka ap aloittaisi jos roolit olisi tosinpäin. Jos Ap laukeaisi ensimmäisenä, Ap tuskin antaisi miehelleen yhtään mitään laukeamisen jälkeen. Mikäli Ap on nimenomaan tämmöinen "minäminäminä"-nainen.

Vierailija
10/58 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä sentään ON seksielämä!

Vierailija
11/58 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuska se on tämäkin tuska:) Ja ei toi mies ala mitään harjoittelemaan, kuten jonkun rakastaja.(pointsit hälle). Tämä vaan killittää silmiin ja hokee että kun sä olet niin...Ja kun en edes ole mitenkään erikoinen, tavallistakin tavallisempi. Argh.

Vierailija
12/58 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, mähän laukean aina ennen yhdyntää, joka kerta. Ja siksipä itkenkin kun haluttaisi vielä sen jälkeen. Ja jos mies runkkaa, niin ei sitten pysty enää. Miten niin olen minäminä?

Vierailija
13/58 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:05"]

Höh, mähän laukean aina ennen yhdyntää, joka kerta. Ja siksipä itkenkin kun haluttaisi vielä sen jälkeen. Ja jos mies runkkaa, niin ei sitten pysty enää. Miten niin olen minäminä?

[/quote]

Kyllä mies pystyy muttei ihan heti ja sitten just saattaa kestää siinä aktissakin pitempään, kun on jo ennen sitä tullut.

Vierailija
14/58 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lääkäriin!

Vierailija
15/58 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun EX oli kans 2min muna. 8-vuotta jaksoin kunnes tuli vaan tunne et tätä mä en tosiaankaan jaksa lopunikääni jyystää..
Paras päätös ikinä.

Vierailija
16/58 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:44"]Kunhan purkauduin, kiitos.

[/quote]

Vierailija
17/58 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täs. Kun en mä edes voi jättää, on aivan ihana mies muuten. Ja seksikin on ihanaa, kunhan vaan olis edes 5 min. en toivo kuuta taivaalta. Ja mikä sille nyt on tullut, eikö luulis et alussa olis ollut tämä ongelma, kun olin vielä tuore ja mielenkiintoinen???? Ja joo, edelleenkään ei ole elämää suurempi ongelma, nyt vaan pännii. Ja mies viheltelee suihkun jälkeen onnellisena. 

Vierailija
18/58 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siihen ole jotain lääkitystä? Ennenaikainen laukeaminen?

Vierailija
19/58 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se nyt aivan perseestä, että mies jättää naisen ilman nautintoa. Eikö yleensä mies koe kunniatehtävänään naisen tyydyttämisen????

Minun sängystäni tuollainen mies saisi lähtöpassit ensimmäisen kerran jälkeen. Idiootti.

Vierailija
20/58 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun on lauennut niin hetken päästä muna ylös suuhoidolla jos sitten sen jälkeen kestäisi pidempään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi