Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenköhän saisin miehen haluamaan useammin seksiä?

Vierailija
03.03.2015 |

Itse haluaisin joka päivä ja monenlaisilla tavoilla....

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta

Vierailija
2/20 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole siitä kiinni että lihava olisin (en ole ap!) tekisi mieli laittaa vaikka kuva. Ehkä meidän seksi on tylsää kun yhdessä oltu 6v..... En kyllä ikinä saa kahuja tai himokkaita katseita omalta mieheltäni,muilta edes (onneksi)kylläkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltu yhdessä paljon pidempään eikä mies enää halua. Totaalikyllästyminen. Sopiva hetki kun koittaa niin seksileluostoksille. Ei kai muuta voi.

Vierailija
4/20 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 07:24"]Laihduta
[/quote]

tyhmä. Painan 52kg ja rasvaprosentti on 18.
Ap

Vierailija
5/20 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy vaikka mitä leluja ja asuja jne... ja kyllä mieskin haluaa, muttei yhtä paljon ja usein kuin minä. Ap

Vierailija
6/20 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllistele/kumartele paljon ja sitten nukkumaan mennessä painaudu vasten yms. Olettaen että olet haluttavissa mitoissa, mikäli et niin sitten laihdutuskuurille alkajaisiksi.

Vierailija
7/20 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 07:54"]Pyllistele/kumartele paljon ja sitten nukkumaan mennessä painaudu vasten yms. Olettaen että olet haluttavissa mitoissa, mikäli et niin sitten laihdutuskuurille alkajaisiksi.
[/quote] emme harrasta seksiä makkarissa nyt koska vauva nukkuu siellä. Kyllä mies yleensä innostuu aloiteistani, mutta saisi tehdä sekin useammin aloitteita! Bmi on tosiaan vähän alle 20 ja olen myös tosi notkea. Ap

Vierailija
8/20 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että mua panettaa! Nyt on saatava.

Vierailija
9/20 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 07:58"]Sano että mua panettaa! Nyt on saatava.
[/quote] olen sanonut monesti. Ap

Vierailija
10/20 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 07:59"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 07:58"]Sano että mua panettaa! Nyt on saatava.
[/quote] olen sanonut monesti. Ap
[/quote]

No on sullakin mies. Mä ottasin mielellään naisen joka haluais päivittäin.

Vierailija
11/20 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappihomo

Vierailija
12/20 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen näitä pihtarimiehiä, kun oma on ehkä jopa yliaktiivinen vaikka meidän seksi onkin tylsää ja ei niin intohimoista. Ollaan oltu 10 v yhdessä. Tulee mieleen saako pihtarimiehiä muualta vai runkkaako sitten vaikka salaa mielummin. 

Tiedän tapauksen jossa mies pettänyt 2 v jo avokkiaan. Odottaa että nainen nukahtaa ja menee vasta sitten sänkyyn koska ei halua panna.

Vierailija
13/20 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaan puolisoja?
Notkea kiimainen nainen, panisin heti ja vaikka joka päivä jos olet edes jollain tavalla asiallisen näköinen.
Kriitiset mitat tiskiin, kuppikoko ym. Ja alastonkuva tietenkin.

Vierailija
14/20 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies varmaan saattaisi melkein joka päivä innostua, jos lapsiperhe-elämä ei vaikuttaisi tilaisuuksiin... en harkitse vaihtoa. Kuppikoko on b, mutta ei se miestä haittaa. Ap

Vierailija
15/20 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 07:47"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 07:24"]Laihduta
[/quote]

tyhmä. Painan 52kg ja rasvaprosentti on 18.
Ap
[/quote]

Syö jotain. Jos mies tykkääkin muodokkaammista?

Vierailija
16/20 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vika kyllä kropassani ole. Ei tykkää muodokkaista. On myös tehnyt tota että tulee aina myöhemmin sänkyyn. Mutta ei se nyt mitään selitä koska ollaan melkein sovittu että seksi tapahtuu muualla kuin makkarissa niin kauan kuin vauva nukkuu siellä. Olen nimittäin aika äänekäs ; D ap

Vierailija
17/20 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 07:22"]

Itse haluaisin joka päivä ja monenlaisilla tavoilla....

[/quote]'

Eikös tämän palstan perinteisiin ohjeisiin kuulu seuraavat?

-Älä vonkaa / painosta

-Anna hänelle myös omaa aikaa

-Auta vähentämään työ/kotityöstressiä

-Järjestä romanttinen loma / kynttiläillallinen yms.

Ja muista että aina on oikeus kieltäytyä.

Vierailija
18/20 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisit siis joka päivä, mutta saat... öö, kuinka usein? Masturboitko usein?

-Niksu

Vierailija
19/20 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään edellä mainituista ei valitettavasti toimi. Nähty on. Miestä vaihtamalla saat enemmän seksiä. Mulla oli kaksi miestä peräkkäin joita ei seksi alun jälkeen kiinnostanut. Siihen se sitten loppui kaikki muukin. Nyt aviomiehen kanssa niin paljon ja usein kuin haluttaa. Valitettavasti se vaan on niin että joitain miehiä ei seksi yksinkertaisesti kiinnosta, vika ei ole sinussa vaikka siltä saattaa alkaa tuntua. Onneksi oot huomannut että muut osoittaa kiinnostusta. On vain tuskallista kun muut haluaisi mutta oma mies ei. Pitää punnita riittääkö "parisuhde" ilman sitä mikä siitä tekee parisuhteen vai otatko riskin ja etsit paremman. Elämässä ei pidä tyytyä. Eihän mistään tule mitään jos panettaa eikä edes yhteisen edun nimissä toinen voi "auttaa"..

Vierailija
20/20 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaa, en lukenut koko ketjua. Et halua vaihtaa.. sitten en tiedä. Tsemppiä! 20

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi