Useamman pilleriliuskan putkeen syöjät? OV
Onko kellekään käynyt niin että ku lopetatte pillerit alkaa vuoto joka ei sit lopukaan ku alotat uuden. Keskiviikkona alko vuoto, ja torstaina otin ekan pillerin. Ja vielä vuotaa. Argh!
Kommentit (9)
itse syön merciloneja eikä ne pidä mun menkkoja pois vaikka kuinka tunnollisesti syön. aina vähän ennen liuskan loppua menkat alkaa ja sit tauolla ei välttämättä tule mitään.. oon ihan sekaisin... ? kannattaisiko vaihtaa pilleri merkkiä, vai koko ehkäisymuotoa? merciloneja oon syönyt aina.
eikä tähän mennessä oo ollu mitään ongelmia. Terkassa kyllä sanovat että elimistö voi mennä sekaisin jos syö silleen ku minä. Hoitaja ei oikein hyväksyny että lääkäri anto ihan luvan kanssa tehdä niin.
Vuodot on varsin niukat. Syön 3 liuskaa putkeen
kuukautiset tulee tauon aikana, ei mitään ylim. vuotoja. näin olen tehnyt vuosikausia.
ennen ku syön taas " sarjassa" . Ei varmaan haittaakaan ois? Taidan olla vähän aikaa yhen liuskan nainen, vaikka kuukautiset onkin jotain aivan hirveetä!
Ennen synnytystä oli Melianet ja nyt Yasminit. Näyttää vaan siltä, että pitää jättää pillerit pois kun tulee niin karmeita mielialan muutoksia aina kun aloitan liuskan. Sitten kuukautisia ei saakkaan siirrettyä ja ne on mulla toooodella epätasaiset... voi ei :(
eikä oo menkkoja tullu (ennen pillereitten alotusta tuli) edes tiputtelua!!
Siellä nimenomaan sanotaan, etteivät DN pillerit sovi kuukautisten siirtämiseksi.
Olin siis syönyt 4 liuskaa pillereitä yhteen putkeen. Ja nyt välillä pidin sen 7 päivän tauon. Menkat ei ala millään loppumaan vaikka oon syönyt uutta liuskaa jo 5 päivää. Sama taitaa olla pitää joka liuskan välissä kuukautiset niin ovat ainakin " normaalit" . Kun tavallaan vuoto on loppunut samana päivänä kun aloita uuden liuskan.