G: Jaksaako miehesi kantaa sinua?
Ja jos ei, niin onko syy hänen heikkoudessaan vai sinun painossasi?
Kommentit (40)
Jaksaa, toistaiseksi. Vaa'an lukema on tosin viime aikoina noussut sen verran, etten tiedä kuinka pitkään enää jaksaa.
Jaksaa ihmeen hyvin vaikka painoa riittää eikä mieskään ole mikään bodari.
Jaksaa. Minäkin jaksan kantaa häntä.
Terve aikuinen jaksaa kantaa noin satakiloista. Eli kyllä.
Joo. Ja mä jaksan kantaa myös mun miestä helposti. Mä oon 55kg ja mies varmaan 90kg.
Ei vaikka painan alle 50kg (49,8 kg).
Lihaksia ja voimaa hällä kyllä löytyisi mutta selkä on leikattu niin ei voi (tulee olemaan aina heikkoselkäinen vaikka kuinka treenaisi - hermostossa vikaa elämän tappiin asti).
Mutta eipä tuo haittaa. :D Eio tarvinna tähänkään mennessä kannellla.
Kevyesti jaksaa. Olen nähnyt kun mies kantaa yli sata kiloista bodari veljeään, eli saan lihoa vielä yli 40kg ;)
Tietenkin voi olla että mies lähtee ennenkuin tulen noin painavaksi :D
Mun nainen alle 60kg. Kevyesti kantaisin 150kg enkä ole salilla käynyt viiteentoista vuoteen. Ihan naurettava kysymys.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:53"]
Joo. Ja mä jaksan kantaa myös mun miestä helposti. Mä oon 55kg ja mies varmaan 90kg.
[/quote]
Määrittele kantaminen? Jaksatko kantaa häntä 100 metriä niin että miehesi on paikoillaan (eli ei pidä sinusta kiinni) ja sinä kannat häntä?
Ei jaksa koska olen aika lihava. Ja ukko on ruipelo. Saatanan saatana...
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 02:23"]
[/quote]
Määrittele kantaminen? Jaksatko kantaa häntä 100 metriä niin että miehesi on paikoillaan (eli ei pidä sinusta kiinni) ja sinä kannat häntä?
[/quote]En ole testannut. No ainaki repparissa menis, olen myös nostanut edestäpäin ja kantanut muutaman metrin (keittiöstä olkkariin) joten toi oli mun kantamista. Voin myös kyykätä pari kertaa mies selässä, tietty mies pitänyt kiinni, muuten lähtee lipsumaan. Mutta en ole testannut 100 metriä kävellä..
[/quote]
[/quote]
Minä ainakin jaksaisin palomiehen otteella, vaikka en sen kummempaa harrasta kuin uintia viikottain. Kerran hämmästytin työkaverini, kun otin konttorin isoimman miehen kantoon ja kuljetin jonkin matkaa. Kun selkä on kunnossa, palomiehenote on tekniikkalaji, ei vaadi mitään huippukuntoa.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 02:29"]
Ei jaksa koska olen aika lihava. Ja ukko on ruipelo. Saatanan saatana...
[/quote]
Auttaako se saatana kantamisessa vai hänenkö takia mies on ruipelo? Alkakaa yhdessä kuntoiluharrastus, niin kohta mies jaksaa ja sinä et enää ole niin lihava. Molemmille win-win luulisi motivoivan.
No ihmettelisin, jos 80 kg painava metsuri ei jaksaisi nostaa 50 kg painavaa tyttöä.
Jaksaa. Mutta kävelen mieluummin omin jaloin!
Helposti kannan muijan ja lapsenkin samalla kertaa vaikka selkä onkin paskana.
Tv.mies 181cm/85kg/16cm
Jaksaa vielä nytkin loppuraskaudessa, painoeroa kuitenkin semmoset 15 kg ja normaalisti yli 25.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 02:46"]
[/quote]
[/quote]En ole testannut. No ainaki repparissa menis, olen myös nostanut edestäpäin ja kantanut muutaman metrin (keittiöstä olkkariin) joten toi oli mun kantamista. Voin myös kyykätä pari kertaa mies selässä, tietty mies pitänyt kiinni, muuten lähtee lipsumaan. Mutta en ole testannut 100 metriä kävellä..
[/quote]
On eri asia kantaa ja kannatella. Kantamisessa toinen EI pidä mitenkään kiinni vaan sinä joudut pitämään hänet omilla voimillasi.
jaksaa. painan n.60kg eikä ole mikään ongelma keskikokoiselle ja voimaiselle miehelle.