Mahdollinen seksi uuden miehen kanssa jännittää
Viime kesänä päättyi neljän vuoden suhde ja lähes viiteen vuoteen en ole ollut kenenkään muun kuin exäni kanssa. Nyt olen tavannut ihanan miehen, jota todella haluan, mutta jonka kanssa en uskalla harrastaa seksiä. En tiedä, mutta kuvittelen miehen olevan minua paljon kokeneempi ja jotenkin tunnen itseni ihan mitättömäksi kaikkien muiden naisten rinnalla. Mietin ja jännitän ihan liikaa. Jännittää vain suudellakin tätä miestä. Miten saisin psyykattua itseäni ja rentouduttua miehen seurassa?
Kommentit (18)
Tähän asti olenkin vain nukkunut miehen kainalossa, eikä mies ole lainkaan painostanut. Mies käyttäytyy todella herrasmiesmäisesti. Sekin kai vähän hämmentää vonkaavan ja vain omasta nautinnostaan välittävän exän jälkeen.. Ehkä tosiaan olin vain unohtanut miltä tuntuu ihastua! Kiitos! :)
ap
Anna itsellesi aikaa. Ensimmäinen kerta uuden miehen kanssa kuuluukin jännittää. Ihan normaalia.
Sano ääneen että sua jännittää, kun alatte rakastella. Ja sit anna hetken viedä. Älä mieti vaan tunne.
Suuri kiitos teille! Ehkä seuraavalla kerralla uskallan heittäytyä tunteiden vietäviksi, tai ainakin sanoa ääneen miltä minusta tuntuu jos kovasti jännittää. Huh, miten voikaan unohtaa miten normaalia on jännittää!
ap
Tottakai pitääkin jännittää, olisin tosi huolissani jos eka kerta ei mitenkään jännittäisi. Mutta mitä sitten jos jännittää? Ei se tee tilanteesta huonompaa kummankaan mielestä.
Menet vain polvillesi ja avaat suusi. Kaikki menee sen jälkeen ihan hyvin!!!
Tosi Mies
Ei mies siitä pahaa ajattele, että sua jännittää :) Päinvastoin! Mulle tulis itselleni paineita siitä että nainen olis kokenut ja liian itsevarma, tulis tunne et pystyisinkö hänet tyydyttämään, ole huoleti. Häntä jännittää varmasti myös ihan yhtä paljon
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 23:52"]
Viime kesänä päättyi neljän vuoden suhde ja lähes viiteen vuoteen en ole ollut kenenkään muun kuin exäni kanssa. Nyt olen tavannut ihanan miehen, jota todella haluan, mutta jonka kanssa en uskalla harrastaa seksiä. En tiedä, mutta kuvittelen miehen olevan minua paljon kokeneempi ja jotenkin tunnen itseni ihan mitättömäksi kaikkien muiden naisten rinnalla. Mietin ja jännitän ihan liikaa. Jännittää vain suudellakin tätä miestä. Miten saisin psyykattua itseäni ja rentouduttua miehen seurassa?
[/quote]
Kokemus on yliarvostettua.
Uuden kumppanin kanssa alku on aina hapuilevaa, vaikka niitä eksiä olisikin. Ainakin jos yhtään kiinnostaa sen toisen tuntemukset, eikä keskity vain omien paineitten purkamiseen. Yhteisen sävelen löytyminen vaatii aikaa ja harjoitusta. Onneksi se harjoittelu on kivaa. :)
-Niksu
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 23:52"]
[/quote]
Onko mies kertonut, että hänellä on laaja kokemus vai kuvitteletko vain itse niin? Useimmilla miehillä on kuitenkin vain alle 10 kumppania elinaikanaan, joten on hyvät mahdollisuudet, että häntäkin hieman mietityttää, millaiset odotukset sinulla on.
Uuden kumppanin kanssa jännittää kokenutkin ihminen, nainen tai mies. Satunnainen seksi voi olla helppoa, mutta jos on ihastunut, sitä jännittää varmaan useimmat.
N31
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:55"]
Onko mies kertonut, että hänellä on laaja kokemus vai kuvitteletko vain itse niin? Useimmilla miehillä on kuitenkin vain alle 10 kumppania elinaikanaan, joten on hyvät mahdollisuudet, että häntäkin hieman mietityttää, millaiset odotukset sinulla on.
[/quote]
Eipä se tilanne paljoa muutu vaikka niitä kumppaneita olisi sata. Odotukset ja se se mistä pitää ovat kuitenkin henkilökohtaisia.
Kauanko olette nukkuneet yhdessä? Toimi pian jotta ette jäisi friendzonelle.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:15"]
[/quote]Samaa ajattelin minäkin. Ei mies luulisi kauan haluavan vain nukkua jos yhtään on normaali viriili mies.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:15"]
[/quote]
Tähän mennessä olen yöpynyt miehen luona vasta (jo?) kaksi kertaa. Mies kertoi kyllä haluavansa minua, mutta myös haluavansa enemmän. Ei kuulemma näkisi niin paljon vaivaa jos kyse olisi pelkästä seksistä.
Ja tosiaan luuloni miehen hurjasta kokemuksesta on ihan omaa kuvitelmaa. Miehen seurassa on niin helppo olla, että kuvittelen kai miehellä olleen joka viikonloppu eri nainen ja sen takia kokemusta ja osaamista olla niin hurmaava.. Ihan typerää, tiedän!
Näistä teidän kommenteista rohkaistuneena ehkä seuraavalla kerralla uskallan heittäytyä ja lakata miettimästä liikaa! :)
Jos (ja kun) uusi miehesi on ihana ja hellä, ei hätää. Jokaiselle ihmiselle uusi kumppani jännittää ja ekat kerrat etenkin. Anna tilanteen mennä omalla painollaan. Älä esitä kokenutta tai katso opastusta, seuraa omia vaistojasi. Jos alat epäröimään tai et pidä jostakin, kerro se tai tee jotakin muuta. Ekoilla seksikerroilla tuo jännitys on kutkuttavaa. Tsemppiä! :)