Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko idioottimaisuus hyvitettävissä?

Vierailija
02.03.2015 |

Olen ollut täysi idiootti tyttöystävää kohtaan, miten voin sen hyvittää? Olen loukannut tahattomasti tunteiden vallassa ja vääränlaisessa mielentilassa.

Olen sanonut asioita joita en ole tarkoittanut oikeasti, mutta kun olen ne sanonut olen ollut ääliö!

Tuntuu että jos en saa hyvitettyä tekojani ja saanut anteeksi sanojani, elämäni oli tässä piste.

Niin paljon rakkaastani välitän. Rupeaa olemaan tämä muutaman viikon kylmäkausi jo liikaa minulle.

Tiedän tehneeni väärin, en halua menettä häntä!

Umpikuja... :(

Auttakaa miestä mäessä mitä voin tehdä? En ole siis muutamaan viikkoon nähnyt kasvotusten.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanoit?

Vierailija
2/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ole varma kuuluuko asiani tänne palstoille sittenkään, mutta sanoin asian mikä vaivasi ja painoi mieltä, jonka lisäksi siinä mielentilassa menin keksimään asioita joita ei todellakan tarkoittanut. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori. En osaa sanoa juuta enkä jaata. Oon ite mies.. Järkkää joku yllätys? Ja sano että olet todella pahoillasi ja et tiedä mikä sinuun meni. Ja tapahtunut ei tuu ikinä toistumaan! M21

Vierailija
4/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö olethan pyytänyt jo esim. suoraan anteeksi naiseltasi?? Teet sen, kerrot tunteistasi, olet vilpittömästi pahoillasi ja tiedustelet mitä voisit tehdä hyvittääksesi tapahtuneen. Kaupan päälle pyrit olemaan mahdollisimman hurmaava herrasmies ja osoittamaan teoillasi että todella välität. Eipä tuohon paljon kiertoteitä löydy!

Vierailija
5/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkärankaa tarvitaan. Rauhallisen hetken tullessa kun olette kahdestaan pyydät anteeksi. Vilpittömästi ja nöyrästi. Katsot suoraan silmiin. Saatat saada kiitokseksi nöyrästä anteeksi pyynnöstä tiuskimista ja haukkuja. Ota ne vastaan. Käyt jokaisen asian jolla loukkasit läpi. Sitten kysyt että onko jotain muita asioita joita olet lisäksi sanonut.

Lupaat parantaa tapojasi eli jos vaikka hermostut sovitte että sanot meneväsi toiseen huoneeseen kiukkuamaan hetkeksi ettei tule sanottua mitään loukkaavaa (tämä vain esimerkkinä). Pidät tästä lupauksesta kiinni.

Muista myös sanoa että tyttöystäväsi on sinulle todella rakas ja tärkeä ja sinulla on paha mieli koska tiedät loukanneesi häntä. Koska rakastat tyttöystävääsi et todellakaan halua että sinä olet se joka satuttaa häntä.

Vierailija
6/11 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä hyvin käynyt, olen aivan rikki. :(

En osaa puhua asioista.

Mutta sanottakoon se että ei vastapuolikaan sitten ole aivan kypsä, kun löytää vain lisää syitä minusta mitä minä olen tehnyt väärin.

Käsityksen sain että hän ei halua enää edes jatkaa eikä yrittää. Minä kyllä haluaisin, sillä ihmisiä tässä vain ollaan ja kaikki mokaavat joskus. Tämä oli ilmeisesti sitten melko kallis moka ja maksoi parisuhteen verran.

En aio edes vetää perseitä, sillä tiedän ettei tilanne muutu miksikään seuraavina päivinä. Asia vaivaa ja kalvaa mieltä jonkin aikaa kunnes aika haavat parantaa.

En halua edes kostaa mitään millään yhden illan jutulla.

Ainut asia mikä parantaisi asian heti olisi se että hän menettäisi muistin pieneltä aikaväliltä tai että hän vain unohtaisi niinkuin minäkin mitä on tullut sanottua ja elämä jatkuisi normaalisti.

Nyt sattuu sisimpään ihan SA***STI :/

- AP

Vierailija
7/11 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten kävi? Pyysitkö ja saitko anteeksi?

Vierailija
8/11 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ap toivoa ihmismäisestä elämästä, koska pystyt myöntämään tehneesi väärin ja katumaan. Toisin on eräillä :D.

Vierailija
9/11 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on varmasti oma työnsä saada hyvitettyä sanansa, se vaatii myös vastapuolen ymmärrystä ja/tai anteeksi antoa.

Jos itse olisin tullut loukatuksi sanoin (en tosin tiedä mitä sinä olet sanonut), varmaan voisin antaa sanat anteeksi jos todella poikaystävä niitä ei ole tarkoittanut. Mutta saisi ne sanat kyllä hyvittää teoin.

Olet varmaan valmis tekemään mitä vain että voisit hyvittää tekosi/sanasi? Näin tulkitsen tuskasi kirjoituksistasi.

Peukut sulle, että kaikki järjestyy! :)

Vierailija
10/11 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa jatkossa muistaa, että jos joku asia vaivaa sua, se kannattaa kertoa nätisti ja paisuttelematta eikä odottaa, että juttu suurenee ja suurenee mielessä kunnes rähähtää ihan täysin käsiin.

Pyydä anteeksi tunteella, keskustele asiasta ja tee selväksi ettet todellakaan tarkoittanut sanojasi (siis niitä mitä et tarkoittanut). Ei sulla oikein ole muuta keinoa.

Vierailija
11/11 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään vain etten saa anteeksi sanojani. Mutta ei kai se auta kuin yrittää ottaa näistä vinkeistä apuja ja yrittää pyytää anteeksi, että suhde jatkuisi normaalisti eteenpäin.

Tunnen itseni kyllä niin idiootiksi ja hirviöksi... Kunpa rakkainpani vain ymmärtäisi sen kuinka paljon kadun.

Nyt pitäisi kasata ajatukset ja yrittää saada tapaaminen aikaiseksi.

Kiitos vinkeistä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi