Tavallinen, kodikas sisustus
Millainen on teidän mielestänne sellainen tavallisen perheen, kodikas sisustus ja onko teillä sellainen?
Mielestäni tämä on sellainen: https://teresasalonen.wordpress.com/
Kommentit (26)
Kuvan sisustus vaikuttaa ihan kivalta, tosin noita tyynyjä on mun makuuni liikaa.
Meillä on mielestäni tavallinen, kodikas sisustus. Siihen kuuluu rauhallisia värejä, kirjahylly jonka sisällöstä ja päällisestä voi päätellä jotain asukeista, niin kirjallisuusmaun kuin koriste/muistoesineiden ja valokuvien perusteellakin. Seiniltä löytyy omatekemiä maalauksia ja piirustuksia, on vanhoja kunnostettuja huonekaluja ja uusia sotkakalusteita. Matot lattiassa, verhot ikkunassa ja liina pöydällä.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:40"]
Kuvan sisustus vaikuttaa ihan kivalta, tosin noita tyynyjä on mun makuuni liikaa.
Meillä on mielestäni tavallinen, kodikas sisustus. Siihen kuuluu rauhallisia värejä, kirjahylly jonka sisällöstä ja päällisestä voi päätellä jotain asukeista, niin kirjallisuusmaun kuin koriste/muistoesineiden ja valokuvien perusteellakin. Seiniltä löytyy omatekemiä maalauksia ja piirustuksia, on vanhoja kunnostettuja huonekaluja ja uusia sotkakalusteita. Matot lattiassa, verhot ikkunassa ja liina pöydällä.
[/quote]
Kuulostaa kivalta! Itsellänikin on tavallinen, kodikas sisustus. Hyvä että on vielä enemmänkin tällaisia sisustuksia olemassa. Tuntuu, että ainakin netissä esillä olevat kodit ovat hurjan kliinisiä ja ylisisustettuja, merkkituotekokoelmia, ihan kuin lavastettuja tiloja tai näyttelykoteja.
Minusta tavallinen, kodikas sisustus on sellainen, jonka elementit ovat kertyneet elämän varrella eikä koti näytä siltä, että se on ostettu sellaisenaan jostain myymälästä viime viikolla. Eikä ole mietitty trendikkyyttä tai vastaavia ulkoisia määreitä vaan se on ns. asukkaidensa näköinen.
Moi Teresa :) Joko näkyy liikenne kävijälaskurissa?
Tuo sisustus on mielestäni pikkusievää puuhastelua. Mikäs siinä, pääasia, että asukkaat itse tykkäävät. Tosin tulee mieleen epäilys, asuuko siellä lainkaan miesväkeä.
kiva sisustus linkitetyssä blogissa, mutta kausisisustaminen on kyllä yhdyssana. kannattaa korjata se sinne blogiin.
Onpa hyvä ettei ollut beigejä tähtityynyjä
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 23:27"]
Onpa hyvä ettei ollut beigejä tähtityynyjä
[/quote]
Tai sisustustekstejä...
En tykännyt. Ostamalla ostetun näköistä, vaikkakaan ei varmaan kallista. Tuo kausi sisustus (!) vaatii myös säilytystilaa - vai meneekö nuo kauden jälkeen kierrätykseen.
Oli tuossa linkin sisustuksessa se hyvä puoli, ettei siinä ollut musta-harmaa-valkoinen -linjaa ja että lattioille oli riittänyt mattojakin. Mutta turhaa söpöstelyä minun makuuni oli liikaa.
Minusta kodikas sisustus on uuden ja vanhan onnistunutta sekoitusta, mattoja, verhoja, seinävaatteita, tauluja, kirjahyllyjä, mukavia huonekaluja, mutta ei yhtään tähtityynyä eikä sisustustarroja ja -tekstejä. Koti pitää olla sellainen paikka, jossa saa olla pitkin ja poikin, miten nyt ketäkin huvittaa. Koti ei ole näyttelyhalli eikä edustustila. Koti ei ole pelkästään rouvan askartelun tulos, vaan koko perheen pitää saada vaikuttaa sisustukseen.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:19"]
Oli tuossa linkin sisustuksessa se hyvä puoli, ettei siinä ollut musta-harmaa-valkoinen -linjaa ja että lattioille oli riittänyt mattojakin. Mutta turhaa söpöstelyä minun makuuni oli liikaa.
Minusta kodikas sisustus on uuden ja vanhan onnistunutta sekoitusta, mattoja, verhoja, seinävaatteita, tauluja, kirjahyllyjä, mukavia huonekaluja, mutta ei yhtään tähtityynyä eikä sisustustarroja ja -tekstejä. Koti pitää olla sellainen paikka, jossa saa olla pitkin ja poikin, miten nyt ketäkin huvittaa. Koti ei ole näyttelyhalli eikä edustustila. Koti ei ole pelkästään rouvan askartelun tulos, vaan koko perheen pitää saada vaikuttaa sisustukseen.
[/quote]Aamen!
Kiva sisustus, pääsia että bloggaaja itse tykkää (ja tietää btw että blogia pällistellään täällä av:llä, mut eiköhän hän tiedä...;)
Sitä olen miettinyt, että miksi sisustus=älytön määrä tilpehööriä. Jos sisustaminen on harrastus jo itsessään, niin toinen harrastus tulee helposti siitä, että vahtii muuta perhettä, ettei sisustustyynyt vaan ole rytyssä ja torkkupeitto kissankarvoissa, ja sitä kynttilämäärää miettiessä, mikä on useimmissa sisustuskodeissa, alkaa ajatella että pienhiukkasten määrä asunnossa on melkoinen jos edes osaa niistä poltetaan.
Minusta olisi ihanaa sisustaa, mut se edellyttäisi että pitäisi etsiä miehelle, lapsille ja lemmikeille uudet kodit, kun eivät nää reppanat osaisi asua sisustetussa asunnossa, ahistuisivat. ;)
Apua onkohan meidän sisutus ihan out kun meillä on yks sisustustarra.. kamalaa, käyn kyllä heti repimässä pois sen!
http://talostakoti.blogspot.fi/search/label/sisustusta tykkään tämän kodin sisustuksesta.
Siis mikä noista sisustuksista? Tossahan oli monta erilaista. En tajuu mitä ideaa vaihdella verhoja ja muita tekstiilejä. Miksei kerralla osta sellaiset, mistä tykkää?
En näe yhtään kirjaa mutta krääsää sitäkin enemmän. Missä taulut ja värikkäät matot ja seinät?
Onko tuo joku erikoistunut sohva+ruokapöytä-blogi, sillä nopeasti selaamalla kaikki (huonosti otetut ja pimeät) kuvat oli vain näistä kahdesta huonekalusta :D.
Aloittajan linkkaamassa blogissa näkyi tosiaan aika tavallinen perussisustus. Vähän sekalainen, ei mikään upea. Tuollaisia valtaosa ihmisten kodeista varmaan on.
Kuvat näyttää kyllä siltä että olisi perunalla kuvattu.
..