Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, millaista on huono seksi?

Vierailija
02.12.2021 |

Kuvaile surkein kokemuksesi.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole ap, mutta haluaisin kysyä, onko miehelle tärkeämpää naisen osallistuminen vai hyvä ulkonäkö? Eiväthän nämä tietenkään ole joko tai, mutta jos täytyy valita, ottaisitteko mieluummin vähän rupsahtaneen ja pehmoisen aktiivisen nauttijan, vai todella timmin ja nuorekkaan vähemmän osallistuvan supermallin?

Vierailija
22/24 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ole ap, mutta haluaisin kysyä, onko miehelle tärkeämpää naisen osallistuminen vai hyvä ulkonäkö? Eiväthän nämä tietenkään ole joko tai, mutta jos täytyy valita, ottaisitteko mieluummin vähän rupsahtaneen ja pehmoisen aktiivisen nauttijan, vai todella timmin ja nuorekkaan vähemmän osallistuvan supermallin?

Mikä kysymys tämä on olevinaan? Ei mallinuken kanssa seksi ole mistään kotoisin, kyllä ihmisen kanssa on mukavampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ku ollaa sänkyy asti alasti päädytty, ulkonäkö on melko sivuseikka. Enempi vaikuttaa se osallistuminen. Tosin oon vähä huono vastaan, en juuri ikään ole ollut parisuhteessa pitkiäaikoja. Jos kaunis ja muuten mauton nii mitä sillä ulkonäöllä on väliä?

Siinävaiheessa kun ei olla sanaakaan vaihettu, toki meen sen nätimmän luo. Mutta hyvin harvoin loppujenlopuks seuralaista valitaan, tai en itse ainakaan, enempi ajaudutaan, tai nainen antaa ymmärtää että olin se joka teki alotuksen vaikka ite tunki seuraan

Vierailija
24/24 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan yksinkertaisesti sellainen seksi jossa toinen osapuoli ei ole innolla mukana.

Miksi harrastat seksiä sellaisen kanssa joka ei halua sitä sinun kanssasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä