Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, millaista on huono seksi?

Vierailija
02.12.2021 |

Kuvaile surkein kokemuksesi.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu ei kostut eikä nainen innostu edes suuseksillä. Haluttomaan pilluun viitti naida. Ei tunnut omassakaan kalussa hyvältä, saati pillussa.

Vierailija
2/24 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahna. Ja siis ei siinäkään mitään jos vaan makaa selällään ja nauttii mutta siis sellanen nainen josta ei voi olla ihan varma että onko hereillä/hengissä kun on veltto ja ei liiku yhtään ja on ihan hiljaa ja silmät kiinni. Onneksi vain yhden tällaisen kokenut ja kerjäsi pitkään uusintaakin (en tiedä miksi) mutta en lähtenyt. Oli kuulemma hyvää seksiä mutta en voinut olla samaa mieltä.

Toinen oli sellanen jonka piti heti saada kulli sisäänsä vaikka ei ollut edes märkä. Päästiin siis just kämppään sisään ja kävi päälle ja eteisen lattialla yritin päästä sisään (ei mennyt). Nainen käski räkäsemään kädelle ja hieromaan sen syljen kulliin ja yrittämään uudestaan ja niin teinkin ja voin sanoa että ei ole ollenkaan niin kuumaa kuin miltä voisi kuulostaa. Innoissaan oli kyllä koko ajan tuo nainen ja ratsasti niin villisti etten oo toista vastaavaa kokenut mutta jos oltaisiin aloitettu niin että olis päässyt uppoamaan märkään pilluun niin olis jäänyt mieleen hyvänä kokemuksena. En sitäkään halunnut tavata toista kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap mutta kiinnostaa kovasti. Miehet, onko jotakin miten erityisesti toivoisitte naisen osoittavan aktiivisuutta seksin aikana?

Haluan ja yritän aina "panna vastaan" niin paljon kuin pystyn, mutta sidottuna tai joissakin asennoissa se voi olla melko vaikeaa. Jos mahdollista niin pyrin kyllä hyödyntämään käsiäni, ja usein tykkään voihkia jotakin pikkutuhmaa tai miten hyvältä tuntuu tms. Kiiman puute ei ole ongelma ja kostun monesti vähän liikaakin. Mutta olisi kiva kuulla lisää ideoita. Varsinkin sitomisleikeissä joskus mietityttää että miten välttää olemasta se passiivinen lahna, jos ei yksinkertaisesti pysty liikkumaan itse juurikaan.

Vierailija
4/24 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvä feikkaaminen on turn-off.

Ja kohta joku sanoo tähän, että mun pitäisi opetella paremmaksi seksissä.

Vierailija
5/24 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta kiinnostaa kovasti. Miehet, onko jotakin miten erityisesti toivoisitte naisen osoittavan aktiivisuutta seksin aikana?

Haluan ja yritän aina "panna vastaan" niin paljon kuin pystyn, mutta sidottuna tai joissakin asennoissa se voi olla melko vaikeaa. Jos mahdollista niin pyrin kyllä hyödyntämään käsiäni, ja usein tykkään voihkia jotakin pikkutuhmaa tai miten hyvältä tuntuu tms. Kiiman puute ei ole ongelma ja kostun monesti vähän liikaakin. Mutta olisi kiva kuulla lisää ideoita. Varsinkin sitomisleikeissä joskus mietityttää että miten välttää olemasta se passiivinen lahna, jos ei yksinkertaisesti pysty liikkumaan itse juurikaan.

Pointti on se, että näytät, että nautit. Mikä tahansa elonmerkki on hyvä.

Jos konkreettisia vinkkejä kaipaat, niin sidottuna esimerkiksi sitten vaikkapa rimpuilu tai tempominen. Ja pilluahan voi liikuttaa vaikka olisi sidottu.

Vierailija
6/24 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis en voi korostaa kylliksi, että pelkkä liikkumattomuus ei ole sama asia kuin lahna. Mua esimerkiksi ei haittaa yhtään, että yksi vakipartneri rakastaa maata mahallaan ja ottaa pilluun kullia niin, että makaan selän päällä. Ei siinä ihmeemmin pysty liikkumaan, mutta on kaukana lahnasta. Nautinto näkyy (ja kuuluu).

Vierailija
7/24 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla väärä vastaus, mutta en pidä seksistä sellaisten naisten kanssa, joilla ei ole uteliaisuutta eikä malttia. Minulle parasta seksiä on se, kun edetään hitaasti, tutkitaan toisiamme ja tutustutaan toisiimme. En pidä hoputtamisesta tai pikapanoista. Onneksi suurin osa kokemistani naisista on pitänyt tällaisesta seksistä myös.

Toinen on arkiseksi, joka ikävä kyllä on tullut jokaiseen parisuhteeseeni tähän asti. Käytännössä siis yllätyksettömyys ja ennalta-arvattavuus, mutta lisäksi se, että seksin pitää olla ohi pikaisesti. Itse haluaisin samaa kuin tapailuvaiheessa, eli hidasta ja uteliaan innokasta seksiä. Aina pitkä esileikki. Jos naiselta saa sellaista seksiä, että kun teen aloitteen, hän huokaisee syvään, hakee liukuvoidepurkin ja liukastaa sillä itsensä ja sanoo, että "hoida homma äkkiä", niin mieluummin vedän käteen.

Vierailija
8/24 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla väärä vastaus, mutta en pidä seksistä sellaisten naisten kanssa, joilla ei ole uteliaisuutta eikä malttia. Minulle parasta seksiä on se, kun edetään hitaasti, tutkitaan toisiamme ja tutustutaan toisiimme. En pidä hoputtamisesta tai pikapanoista. Onneksi suurin osa kokemistani naisista on pitänyt tällaisesta seksistä myös.

Toinen on arkiseksi, joka ikävä kyllä on tullut jokaiseen parisuhteeseeni tähän asti. Käytännössä siis yllätyksettömyys ja ennalta-arvattavuus, mutta lisäksi se, että seksin pitää olla ohi pikaisesti. Itse haluaisin samaa kuin tapailuvaiheessa, eli hidasta ja uteliaan innokasta seksiä. Aina pitkä esileikki. Jos naiselta saa sellaista seksiä, että kun teen aloitteen, hän huokaisee syvään, hakee liukuvoidepurkin ja liukastaa sillä itsensä ja sanoo, että "hoida homma äkkiä", niin mieluummin vedän käteen.

Pakko vielä lisätä, että vakava seksi. Itse tykkään kommunikoida sanallisesti ja nauraakin seksin aikana, ja sillä tavalla välillä leikkiä. En osaa selittää sitä. Mutta jos siis seksi on vakavaa suorittamista, niin se on minulle huonoa seksiä.

Vierailija
9/24 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älääää, meikit levii"

"Äläääää, kutittaa"

"Älääääääää, ällöö"

'nuff said.

Vierailija
10/24 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis en voi korostaa kylliksi, että pelkkä liikkumattomuus ei ole sama asia kuin lahna. Mua esimerkiksi ei haittaa yhtään, että yksi vakipartneri rakastaa maata mahallaan ja ottaa pilluun kullia niin, että makaan selän päällä. Ei siinä ihmeemmin pysty liikkumaan, mutta on kaukana lahnasta. Nautinto näkyy (ja kuuluu).

Ok, kiitos :) Nautintoni kyllä varmasti näkyy ja kuuluu. Hyvä kuulla ettei se lahnuus välttämättä liity siihen että kuinka paljon pystyy liikkumaan.

3

Vierailija
11/24 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksipuolinen, eli vain minä teen ja nainen vain ottaa vastaan. Nainen saattaa kiemurrella nautinnosta ja voihkia yms., mutta jos ei koske minuun käsin eikä suulla, niin ei se seksi minulle kovin kummoista ole. Monella naisella tuntuu olevan käsitys, että esileikiksi riittää se, että ottavat vaatteet pois. Ja että miehen ainoa erogeeninen kohta on penis.

Vierailija
12/24 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun työntelee munaa sisään muija hihkaisee että äkkiä nyt  lapset voi herätä, sit siinä nopeesti yrität lähetellä mahdollisimman paljon mälliä liikkeelle

Vierailija
13/24 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yksinkertaisesti sellainen seksi jossa toinen osapuoli ei ole innolla mukana.

Vierailija
14/24 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää kyllä summaa aika hyvin  mistä on kyse. Joskus "pikaiset" on hyvä mutta sitten kun se on pelkästään tota niin game over.

Vierailija
15/24 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen joka ei osallistu edes eleillään. Luulee että kun penis on pystyssä, niin ei se mies mitään esileikkiä kaipaa. Feikkaa. Valot pois ja rintojakin peittää visusti liivit. Jos nainen ei ylensäkkään nauti yhdynnästä, niin sitten skippaan sen naisen, koska haluan että yhdyntä on molemmille nautinnollista. Jos nainen ei nauti yhdännästä, niin omakin nautinto jää puoleen. Samalla nainen voi tietenkin kosketella itseään, tai jos nainen on ohjaksissa niin minä koskettelen. Paneminen ja naisen samanaikainen hyväily on sellainen ns suoritus, josta omat mielyhyvät on sitten laimeempia, koska ei voi keskittyä kunnolla kumpaankaan.

Vierailija
16/24 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahna,ihan sama minkälainen suohirviö alla makaa ja kaikki karvat ajamatta kunhan ei ole lahna

Vierailija
17/24 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista.

Yhteenvetona: miehelle huono seksi on sitä, että kumppani ei ole hommassa aidosti ja ilolla mukana, tai on passiivinen, ja mies joutuu tekemään kaikki työt. 

ap

Vierailija
18/24 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, kuten tälläkin palstalla, esittää jotain mitä ei todellakaan ole. "Meillä tehdään mitä vaan" tyylin. Laamapaita päällä somettaa sitten rohkeudestaan. Ehkä kärjistän, ehkä en ollenkaan. Miehet on sikoja. 

19/24 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei tee mitään minulle, ei hyväile penistä edes käsin, puhumattakaan suuhun otosta. Nauttii kyllä sormetuksesta ja kielihoidosta orgasmiin asti ja sen jälkeen kääntää kylkeä ja alkaa nukkumaan. Siinäpä itse vielä muna pystyssä olet. Tai sitten otti sisäänsä mutta sanoi äkkiä nyt kun on herkkä, ei kärsi kauan....

Tämä siis kauan aikaa sitten, nyt ei enää mitään joka edes viittaa seksiin 🤔😠

Vierailija
20/24 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Welku kirjoitti:

Nainen ei tee mitään minulle, ei hyväile penistä edes käsin, puhumattakaan suuhun otosta. Nauttii kyllä sormetuksesta ja kielihoidosta orgasmiin asti ja sen jälkeen kääntää kylkeä ja alkaa nukkumaan. Siinäpä itse vielä muna pystyssä olet. Tai sitten otti sisäänsä mutta sanoi äkkiä nyt kun on herkkä, ei kärsi kauan....

Tämä siis kauan aikaa sitten, nyt ei enää mitään joka edes viittaa seksiin 🤔😠

Ompa ikävä kuulla että sulla noin. Mutta tiedätkös, useimmilla naisilla on juuri noin,vaikkei se toki taida sinua lohduttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä