Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketään laihaa, joka syö suklaata joka päivä?

Vierailija
02.03.2015 |

Oletko laiha ja syöt suklaata joka päivä? Enkä nyt tarkoita mitään paria palaa, vaan ihan kunnon annoksen. Miten muuten syöt? 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö suklaata joka päivä. Olen laiha.

Vierailija
2/17 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiha ja syön suklaata joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:53"]Olen laiha ja syön suklaata joka päivä.
[/quote]

Niin ja muuten syön mitä sattuu. Joskus enemmän ja joskus vähemmän, fiilispohjalta.

Vierailija
4/17 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen maailman yli 115-vuotiaaksi elänyt henkilö on syönyt suklaata päivittäin. Ja kaikki heistä ovat laihoja.

http://www.demogr.mpg.de/books/drm/007/3-4.pdf

Vierailija
5/17 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laiha ja olen aika varma että jos söisin suklaata joka päivä niin en varmasti kyllä laihtuisi.

Vierailija
6/17 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! Syön vähintään kokonaisen patukan (Maxi Tupla, ym) jokaikinen päivä. Olen kyllä huomannut, että annoskokoni ruokaillessa on aika pieni verrattuna tuhdimpiin kavereihini. Ehkä se vaikuttaa sitten kokonaiskalotimäärään.

Olen jo 40 v ja olen tosiaan aika pienestä asti vedellyt aivan surutta päivittäisen suklaani. Pula-aikana elänyt mummoni tuon tavan minulle opetti, kuten myös kermakahvin juonnin jo 5 -vuotiaana. "Pitäähän lapselle voita, sokeria ja kahvia antaa, kun niitä kerrankin on!" Oli mummoni motto. :-)

Vierailija
7/17 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko tarpeeksi laiha mielestäsi. Mitat 175cm ja 62kg. Ikää 44v. ja 3 lasta. Syön s6klaata ja muita herkkuja päivittäin, päiväkahvilla ehkä pullaa ja lounaan jälkeen suklaapatukka. Illalla sitten enemmänkin herkkuja.

Muuten syön ihan normaalisti. Aamulla pari leipää juustolla ja kahvia. Lounaalla ihan perusruokaa työpaikan buffasta. Siihen päälle se suklaa kahvin kanssa. Iltapäivälöä pullaa tms. kahvin kera. Kot7matkalla ehkä joku pikkuherkku esim. smoothie. Iltaroka normaalia lapsiperhemättöä. Jälkkäriä syön aina, useimmiten pari palaa suklaata lasten kanssa ja kun siivoilen pöytää niin puolikas levy vielä päälle. Iltapala esim. pari leipää ja hedelmä.

Näin mennyt vuosia.

Vierailija
8/17 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiha ja syön suklaata joka päivä. Paljon.
Hyvinä päivinä ohutta tummaa suklaata jääkaapista (ja ei, ei riitä mikään pala tai kaksi) kahvin kanssa, sen lisäksi perusruokaa (olen kasvissyöjä, suosin puhdasta ja tuoretta ruokaa.. ja sitä hemmetin suklaata) ja huonoina päivinä saatan syödä pelkästään suklaata, en muuta. Silloin syön yleensä maitosuklaata tai jotain muita "karkkisuklaita", tänään esim söin yhteensä levyllisen milkan popparisuklaata pitkin iltaa, kun en muka kerennyt syömään mitään koko päivänä, eikä enää illalla tehnyt mielikään yhtään mitään muuta.

Vierailija
9/17 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian laiha ja syön herkkuja melkein joka päivä. Suklaata, jäätelöä, munkkeja, karkkia, sipsejä, hampurilaisia.

Vierailija
10/17 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole laiha, mutta tosi normaali 174cm ja 64kg ja urheilullinen, suklaata syön joka päivä.

Vierailija
11/17 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös :) Syön vähintää puolikkaan levyn + patukoita. Kevyesti menee myös vaikkapa puolikas levy ja 5-6 suklaapatukkaa päivässä. Olen siis 176 ja painan 50kg.

Vierailija
12/17 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon vastauksista! Tulen huomenna kommentoimaan ja esittämään lisäkysymyksiä, kun nyt täytyy joutua :)

- ap

Vierailija
13/17 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 cm ja 47 kg, syön suklaata joka päivä, päivästä riippuen patukan tai levyllisen. Minulla todettiin vuodenvaihteessa imeytymishäiriö ja ortoreksia.

Vierailija
14/17 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:01"]

Minä myös :) Syön vähintää puolikkaan levyn + patukoita. Kevyesti menee myös vaikkapa puolikas levy ja 5-6 suklaapatukkaa päivässä. Olen siis 176 ja painan 50kg.

[/quote]

Syötkö muuten normaalisti? Kuulostaa nimittäin aika hurjalta, että voisit olla noin hoikka tuolla herkkumäärällä!

Itse olen 173cm ja 56kg, syön suklaata n. 1-2 patukkaa muutaman kerran viikossa ja lisäksi sipsejä silloin tällöin. Tarkoitus olisi ivähentää herkkuja. Muuten syön normaalisti, lisäksi imetän ja tunnun sen takia laihtuvan nyt liikaakin. Ennen lasta olin yhtä hoikka, mutta söin herkkuja aika harvoin.

Vierailija
15/17 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:01"]

[/quote]

Syötkö muuten normaalisti? Kuulostaa nimittäin aika hurjalta, että voisit olla noin hoikka tuolla herkkumäärällä!

Itse olen 173cm ja 56kg, syön suklaata n. 1-2 patukkaa muutaman kerran viikossa ja lisäksi sipsejä silloin tällöin. Tarkoitus olisi ivähentää herkkuja. Muuten syön normaalisti, lisäksi imetän ja tunnun sen takia laihtuvan nyt liikaakin. Ennen lasta olin yhtä hoikka, mutta söin herkkuja aika harvoin.

[/quote]

Juu syön ihan normaalisti ja myös paljon pikaruokaa ja muita herkkuja. Vanhempani ovat samanlaisia herkuttelijoita kuin minä ja ovat kyllä myös kovin hoikkia :)

Vierailija
16/17 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään 3x mars patukkaa ja fazerin suklaapatukka. 165/47 ja syön suht paljon, mutta kuntoilen myös paljon.

Vierailija
17/17 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo tänään suklaata en oo syöny mut muita herkkuja kylläkin... pullan, pari kourallista sipsejä ja päälle viellä pienen kulhon ben&jerry'siä. :x laawd