Ollaan myyjäisissä
Ollaan joulumyyjäisissä ja leivottu monta päivää.
Leipomukset on jäämässä käsiin, mitä tehdä niillä? No, itse syödään tietenkin, mutta miten ne sais menemään?
Ois se rahaakin tarpeen ja iso työ tehty. Ois kakkuja, pullaa jne.
Alkaa lannistaa.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Missä on myyjäiset? Käynnistän turbodieselin, tulen ostamaan kakkuja.
Myyjäisiä tuntuu olevan tänä viikonloppuna vähän joka puolella. Ollaan Savossa.
Myy kaksi yhden hinnalla, tai osta kaksi ja kolmas kaupan päälle.
Itse en ainakaan osta mitään puhelimen räplääjiltä. Jos ei myyntiaikaa pärjää ilman puhelinta niin voi kantaa myytävät takaisin kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan osta mitään puhelimen räplääjiltä. Jos ei myyntiaikaa pärjää ilman puhelinta niin voi kantaa myytävät takaisin kotiinsa.
Voihan ap:lla olla pöytätietokone siellä myyntikojullaan.
Vierailija kirjoitti:
En ihan sen takia jättäisi ostamatta jos on jotain mieleistä, ei sitä tiedä jos joutuu jotain oikeasti tärkeää hoitamaan.
Mutta samaa mieltä, on todella töykeää jos näprää puhelinta siinä eikä sitä tehdäkään jos pyörii ihmisiä ympärillä 👍 välillä todella hiljaista.
Mitä muuten ostaisit?
Ap
Miksi vauvapalstailet myyjäisistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyjäisiä tuntuu olevan tänä viikonloppuna vähän joka puolella. Ollaan Savossa.
Luulet että ne muutama eläkeläistä jotka siellä asuu ostaa jotain pipareita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihan sen takia jättäisi ostamatta jos on jotain mieleistä, ei sitä tiedä jos joutuu jotain oikeasti tärkeää hoitamaan.
Mutta samaa mieltä, on todella töykeää jos näprää puhelinta siinä eikä sitä tehdäkään jos pyörii ihmisiä ympärillä 👍 välillä todella hiljaista.
Mitä muuten ostaisit?
Ap
Löytyykö macaronseja pistaasitäytteellä?
Laittakaa kuva ja tiedot Facebookille !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuten ostaisit?
Ap
Löytyykö macaronseja pistaasitäytteellä?
Enpä osaisi perinteisistä joulumyyjäisistä lähteä etsimään macaronseja, eikö siellä nimenomaan pitäisi olla perinteisiä suomalaisia jouluruokia. Onko tämä yleinenkin jouluherkku?