Muita, joilla on vain yksi rokote?
Eikä meinaa ottaa useampia? Mä aion jättää tähän.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Kunnes markkinoille saadaan joku oikeasti toimiva versio.
Sama täällä
Yhdellä rokotteella saa jo tietynlaisen synninpäästön, kun ei pidetä ihan täysin hörhönä.
Ap
Mikä idea vain yhdessä? Olisit edes sen toisen ottanut tehosteeksi.
Itse olen ottanut molemmat roketteet, olen myös sairastanut koronan maaliskuussa. Toivottavasti ei tarvitse sairastaa toiste!
Minulla on vain yksi rokote, mutta täytynee ravintolaan pääsyn varmistamiseksi hakea se toinenkin. Kurjaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ottanut molemmat roketteet, olen myös sairastanut koronan maaliskuussa. Toivottavasti ei tarvitse sairastaa toiste!
Mutta tuotahan ei kyllä kysytty...
Otin eilen ensimmäisen, kaduttaa jo.
Ei aio ottaa edes nenätikkua, saati maskia
Vierailija kirjoitti:
Mikä idea vain yhdessä? Olisit edes sen toisen ottanut tehosteeksi.
Se idea, että saa edes vähän suojaa, mutta ei tarvitse ottaa toistamiseen haittavaikutusten riskiä.
Ap
jlkjkl kirjoitti:
Ei aio ottaa edes nenätikkua, saati maskia
Vai niin. Itse käytän hengityssuojainta silloin (harvoin), kun jossain käyn. Testiin menen, jos on koronaan sopivia oireita.
Ap
Ap:lta todellakin hieno päätös. Tämmöiset heräämiset antaa toivoa tulevaisuudella. Koko passihässäkkä ja kaikki on viety jo ihan äärimmäisyyksiin ja jos sama meno jatkuu niin ei olla kaukana sisällissodasta.
Ei ole todennäköistä, että toisesta piikistä tulee juuri sen kummempia oireita kuin ekasta. Astrasta taisi tulla. Toisen piikin jälkeen suoja on olennaisesti parempi, niin vähän hölmöä ottaa yksi.
Kannattaa varmaan odotella että ne kehittää rokotteen koronaan. Eiköhän osa piikille juosseista muutenkin vedä ties mitä heroiinia ja essoa. Piripäät ei välitä toimiiko vai ei kunhan on jokin piikki.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lta todellakin hieno päätös. Tämmöiset heräämiset antaa toivoa tulevaisuudella. Koko passihässäkkä ja kaikki on viety jo ihan äärimmäisyyksiin ja jos sama meno jatkuu niin ei olla kaukana sisällissodasta.
Ketä vastaan oot taistelemassa? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä vastaan oot taistelemassa? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
Hallitusta, viranomaisia sekä mediatalon väkeä.
Mulla on 2. Mitä järkeä on ottaa vaan 1, kun sillä ei saa mitään suojaa? Mahdolliset haitat tulee jo yhdestäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todennäköistä, että toisesta piikistä tulee juuri sen kummempia oireita kuin ekasta. Astrasta taisi tulla. Toisen piikin jälkeen suoja on olennaisesti parempi, niin vähän hölmöä ottaa yksi.
Olet väärässä.
"Lähetti-rna-rokotteiden kohdalla (Pfizer ja Moderna) haittavaikutuksia esiintyy useammin toisen annoksen jälkeen kuin ensimmäisen annoksen jälkeen."
Kunnes markkinoille saadaan joku oikeasti toimiva versio.