Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

inssi hylätty 2 kertaa

Vierailija
02.12.2021 |

Kannattaako enää edes mennä yrittämään saada B-korttia, kun jo 2 ajokoetta on hylätty. Teoriakoekin meni vasta kolmannella.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sulla varmaan jännitys vaikutti.

Vierailija
2/41 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pääsi läpi viidennellä, kun hän jännitti niin paljon kokeessa. On kuitenkin hyvä ajaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä, siellä liikenteessä on kuitenki niitä muitakin jotka sitten kärsii kun sä et osaa ajaa.

Vierailija
4/41 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ainakin harjoitella niitä asioita huolellisesti. Ja ottaa lisää ajotunteja jos tuntuu ettei ole valmis vielä yksin ajamaan.

Treenaamalla oppii. Erityisesti kiinnittäkää huomioita niihin asioihin mistä inssi jäi kiinni seuraavilla ajotunneilla.

Vierailija
5/41 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies pääsi läpi viidennellä, kun hän jännitti niin paljon kokeessa. On kuitenkin hyvä ajaja.

Kunnon paskahousu.

Vierailija
6/41 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ainakin harjoitella niitä asioita huolellisesti. Ja ottaa lisää ajotunteja jos tuntuu ettei ole valmis vielä yksin ajamaan.

Treenaamalla oppii. Erityisesti kiinnittäkää huomioita niihin asioihin mistä inssi jäi kiinni seuraavilla ajotunneilla.

Olen ottanut muistaakseni 12 lisäajoa jo.

ap

Vierailija
7/41 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin kolmannella. Hain sen jälkeen oman auton 100km päästä ja ajoin yksin kotiin, heti oli helpompaa ajaa kun kukaan ei ollut arvostelemassa vieressä. En nyt kahden inssin jälkeen vielä luovuttaisi.

Vierailija
8/41 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä, siellä liikenteessä on kuitenki niitä muitakin jotka sitten kärsii kun sä et osaa ajaa.

Onko automaattisesti huono kuski jos ei pääse inssiä ekalla?

Vierailija
9/41 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata luovuttaa tietenkään, niinkuin ei monessa muussakin asiassa.

Vierailija
10/41 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miehen joka sai ajokortin vasta 4 kerralla.Tämän jälkeen mies alkoi työkseen ajamaan rekka-autoa.

Vierailija
11/41 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla inssi kerrasta läpi.

Vierailija
12/41 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miehen, joka ei saanut inssiä läpi lukuisista yrityksistä huolimatta. Tapahtunut kauan sitten, kyseinen henkilökin on jo poistunut keskuudestamme.

Vierailija
13/41 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani taisi päästä neljännellä. Jännitti, niin tuli kolmannella pieni jännitysvirhe. Ymmärsivät autokoulussa jännityksen ja järjestivät kolmannen jälkeen heti ne pakollisen lisätunnit ja inssiin pääsi uudelleen saman päivänä. Tsemppasivat ja onnistui!

Ei tuota nyt luovuttaa kannata.

Vierailija
14/41 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ilman muuta, kiinnitä todella huomiota asioihin, joista jäit kiinni. 

Et ole ainoa, monella onnistuu vasta kolmannella kerralla ja niinkuin joku kirjoitti hänen miehellään vasta viidennellä. Jännitys tekee tepposensa, minäkin mokasin ihan heti ajoon lähtiessä, toisella onnisti, mutta olisi voinut epäonnistuakin. Kun saat kortin. tärkeää on, että pääset harjoitteemaan heti , siis minun mielestä. Siitä se ajaminen vasta alkaa, kun tunnistaa, että tatvitsee harjoittelua ja paljon.

Vierailija
15/41 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä todellakaan korreloi muun opiskelumenestyksen kanssa. Ainakin meidän perheessä juuri päinvastoin.

Vierailija
16/41 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin vanhan tutkimuksen mulaan monet tohtorit ovat huonoja inssiajossa ja autoilussa, koska he ajattelevat ajamisen ja liikenteessä selviytymisen olevan paljon vaikeampaa kuin se oikeasti on.

Vierailija
17/41 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä käytännössä ajotaidottomia sählää siellä liikenteessä jo nyt niin paljon, ettei yksi lisää tunnu missään. Inssiin vaan ap.

Vierailija
18/41 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikani taisi päästä neljännellä. Jännitti, niin tuli kolmannella pieni jännitysvirhe. Ymmärsivät autokoulussa jännityksen ja järjestivät kolmannen jälkeen heti ne pakollisen lisätunnit ja inssiin pääsi uudelleen saman päivänä. Tsemppasivat ja onnistui!

Ei tuota nyt luovuttaa kannata.

Jännitysvirhe. Just, sitä joko osaa tai sitten ei. Suomen surkeimmallekin kuskille ja hänen kahdelle kaverille kävi huonosti kun ei osannut.

Vierailija
19/41 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisilla kuski kokelailla ei saisi koskaan antaa ajolupaa!

Vierailija
20/41 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole päässyt vieläkään läpi ja olen käynyt inssin kaksi kertaa.

Ensimmäisellä kerralla ajoin maantiellä ja oikealla oli kiihdytystie jossa kolmio. Katsoin kuolleen kulman, eikä opettaja nähnyt. Sanoi inssin jälkeen, että oli väärin kun en katsonut kuollutta kulmaa

Toisella kerralla katsoin samanlaisessa tilanteessa kuolleen kulman kolme kertaa. Opettaja näki vain viimeisen ja sanoi että katsoin liian myöhään ja tilanne oli jo ohi. Sitten se kysy että miksi katsoin sen myöhään ja vastasin että halusin olla varma, ettei takaa kukaan kiihdytä eteeni niin ettei syntyisi vaaraa. Opettajan mielestä ei tarvitse katsoa ja tein taas väärin. Niinkin vielä kävi, että en lähtenyt ohittamaan traktoria maantiellä, joka ei jatkunut enää edes kauaa. Opettaja rupes kyselemään miks en ohittanu ja sanoin että haluan pelata varman päälle. Inssin lopuks sano että ajan liian varovaisesti enkä päässy läpi.

Mun mielestä liikenteessä ei voi koskaan olla liian varovainen, koska kyllähän siellä sattuu ja tapahtuu. Ja eikö inssissä nimenomaan katota sitä, että kuljettaja olisi turvallinen liikenteessä kulkija, eikä aiheuttaisi muille vaaraa 🤨