Pertti Kurikan Nimipäivät!
Edustaa Suomea Eurovision laulukilpailussa Wienissä. Ilmeisesti osa ihimisistä ei pidä bändin edustuksesta. Se on surullista. Suvaitsevaisuus kunniian!
Kyseinen video antaa ehkä osviittaa aiheeseen.
Kommentit (28)
HYVÄ! SUOMI VOITTAA VIISUT TÄLLÄ BIISILLÄ! SUOMI TEKEE LORDIT! HU!HUU!
Suomalaiset on uuden aallon kansaa, Pelle Miljoonat, Ratsiat, Hassisen kone, Eput jne. Ei tuo punk niin kaukana ole kansan musiikkimausta. Jopa Kuurankukkia laulaja aloitti punk-bändissä.
Joku sanoi että joojoo, niillä on asenne, mutta ei kisoihin siksi. Punkissahan se on se ykkösjuttu. Olisi tylsää, jos bändi olisi kasattu viisuja varte, kuten suurin osa ehdokkaista joka vuosi. Nyt tuo on vain yksi juttu bändin muussa toiminnassa.
Ja biisi, itse tykkään siitä. Samoin kuin vaikkapa Dead Kennedys.
Lähes kaikki suomalainen musiikki on ihan P:tä.
PKN on poikkeus, koska siinä on sanomaa, mieltä ja rytmiä!
Ensi vuonna Suomi voikin lähettää Euroviisuihin mielisairaita ja rampoja.
Eikö se ole selvä asia, että jokaisella on oikeus musiikkimakuunsa. Minä en vain pidä punkista, vaikka sitä esittäisi kuka tahansa. Mutta nyt kun Suomea on valittu edustamaan punk- kappale, niin asia selvä. Ei siihen maailma kaadu.
Mutta se tuntuu ihmeelliselle, että jos arvostelee kyseistä kappaletta, niin leimataan heti suvaitsemattomaksi. Minusta on hieno juttu, että PKN valittiin, mutta kappale on siltikin mielestäni kamalan kuuloista.
Aivan. Tuo video oli muuteen osuava;)
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:41"]Ensi vuonna Suomi voikin lähettää Euroviisuihin mielisairaita ja rampoja.
[/quote]
Rampoja? Siis että on jalka vaikka poikki? En nyt ymmärrä mitä tarkoitat. Psyykkisesti sairaat voi olla hyviä laulajia, miksi heitäkään ei pitäisi sinne lähettää? Entä mustaihoisia? Tai vasenkätisiä? Kenelle nämä kisat pitäis olla rajattu ja miksi?
PKN tuo hyvin esille kehitysvammaiset. Milloin politiikot tarkttuvat tähän aiheeseen?
Suvaitsevaisuutta on äänestää ihan paska biisi jatkoon esittäjien kehitysvammojen vuoksi? Jeesjees, enpä vammaisena kyllä itse tuollaista suvaitsevaisuutta paljon kaipaisi saati arvostaisi.
Harmi että kaikki eivät ole suvaitsevaisia
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 19:54"]
Suvaitsevaisuutta on äänestää ihan paska biisi jatkoon esittäjien kehitysvammojen vuoksi? Jeesjees, enpä vammaisena kyllä itse tuollaista suvaitsevaisuutta paljon kaipaisi saati arvostaisi.
[/quote]
Ehkä biisi ei äänestäjien mielestä ole paska?
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:04"]
[/quote]
[/quote]
Suomalaisilla on kyllä sitten luokattoman huono musiikkimaku. Tosin kyllähän Cheekin levymyynti on sen jo todistanut...
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:12"]
[/quote]
[/quote]
Suomalaisilla on kyllä sitten luokattoman huono musiikkimaku. Tosin kyllähän Cheekin levymyynti on sen jo todistanut...
[/quote]
Tajuatko kuinka harvinaisen typerä olet, kun alat mollata muiden musiikkimakua ja pidät omaasi ainoana oikeana? Missä on määrätty, että juuri sinun musiikkimakusi on se ainoa ja oikea?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei luokattoman huono musiikkimaku, vaan erilainen sellainen. Ihan oikeasti, ihmiset tykkäävät erilaisista musiikkityyleistä, ja vaikkei itse sattuisi jostain tykkäämään niin ei se sitä tarkoita että ko. tyyli olisi automaattisesti paska.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 19:54"]Suvaitsevaisuutta on äänestää ihan paska biisi jatkoon esittäjien kehitysvammojen vuoksi? Jeesjees, enpä vammaisena kyllä itse tuollaista suvaitsevaisuutta paljon kaipaisi saati arvostaisi.
[/quote]
Poppibiiseillä ei suomalaiset ole pärjänneet koskaan ja kun heavy on jo kokeiltu niin nyt on punkin vuoro. Genressään ei yhtään huono biisi.
Kylä suurin osa äänesti siksi, että ovat vammaisia. Itse äänestin hyvänä läppänä protestina nykyisille euroviisuille, missä kaikki biisit ovat samanlaisia. Erottuu ainakin joukosta :)
Haha, punk myykin tosi hyvin Suomessa... :D
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:12"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tajuatko kuinka harvinaisen typerä olet, kun alat mollata muiden musiikkimakua ja pidät omaasi ainoana oikeana? Missä on määrätty, että juuri sinun musiikkimakusi on se ainoa ja oikea?
[/quote]No kai nyt mielipiteensä musiikista saa sanoa. Emme kuitenkaan hauku hänen vammojaan.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:22"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:16"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Missä olen todennut, että juuri minun musiikkimakuni on ainoa oikea? :D Totesin vain että PKN:n biisi on paska.
[/quote]
Älyä sulle ei vissiin pahemmin annettu, kun et edes kirjoittamaasi ymmärrä, mutta onneksi sulla on se hyvä musiikkimaku. Ens vuonna sä saat valita viisuedustajan, niin johan voitamme euroviisut murskaavalla äänivyöryllä.
[/quote]
Voi sua höpönassua :)