Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MOT hiusväri-jakso, aiotteko katsoa?

Vierailija
02.03.2015 |

Itseä kiinnostaa kyllä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan värjännyt hiuksia, upean värisee kiiltävät hiukset on mulla luonnostaan, monet kysyy että mikä sävy mulla on ja yllättyvät kun kerron että ihan oma.
Sen takia voin katsoa ohjelman hyvillä mielin.

Ap

Vierailija
2/6 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä haluanko nähdä, sitten en enää uskaltaisi ehkä värjätä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvetta katsoa. Ymmärrän kyllä, että jotkut ovat hiusväreistä pahankin alllergisen reaktion saaneet, mutta en ole sellaiseen itse vielä törmännyt. Enkä totisesti aio olla vielä nyt viisikymppisenä harmaa, tai paremminkin valkoinen. Minä en siis harmaannu, minun tummahkon ruskeat hiukseni tulevat valkoisiksi. Iloisesti niitä värjäilen vielä monta vuotta.

Vierailija
4/6 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 19:29"]

En ole koskaan värjännyt hiuksia, upean värisee kiiltävät hiukset on mulla luonnostaan, monet kysyy että mikä sävy mulla on ja yllättyvät kun kerron että ihan oma. Sen takia voin katsoa ohjelman hyvillä mielin. Ap

[/quote]

Miksi sinun edes ylipäätänsä pitäisi värjätä? Värjääminen on ajankohtaista vasta sitten, kun harmaa tai valkoinen alkaa kuontalossasi vallata alaa. Ja se aika kyllä koittaa, sen tulemista ei voi estää. :)

Vierailija
5/6 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen allergisoitunut hiusväreille, katson kyllä!

6/6 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson, vaikka tuskin siinä tulee esille itselleni mitään kovin uutta ja mullistavaa tietoa. Lopetin hiusteni värjäämisen v. 2009, koska päänahka ärtyi siitä selvästi ja oli ruvennut olemaan koko ajan rikki (kirveli ikävästi värin vaikuttaesa). Ei ole suunnitelmia palata enää värjäämään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän