Mitä minulle tapahtuu, jos poltan koraanin?
Löysin bussipysäkiltä koraanin, siinä on tummansiniset nahkakannet, ihan kaunista kultaista kirjailua etu- ja takakannessa ja raamatunohuita sivuja täynnä jotain arabiaa. Ajattelin polttaa sen. Miten koraanin polttaja tuomitaan islaminuskossa? Entäs jos kuvaan videolle tämän polton ja jotain muuta, virtsaan ja ulostan päälle vielä, poltan tupakalla sivuja? Runkkaan päälle? Entä jos twiittaan tämän videon isisille?
Kommentit (25)
Onhan tuota harrastettu, mutta suomalaiset "aktivistitkaan" eivät itse yleensä tunnusta itse tehneensä tuota tekoa vaan lainaavat ulkomaalaisten ottamia kuvia. Pelkäävät näet joutuvansa jonkun islamikiihkoisen hullun väkivallantekojen kohteeksi.
Laita googleen hakusanaksi QURAN BACON ja katso mitä kuvahaku tupsauttaa ruudullesi. Itselläni ilmaantui kuva, jossa koraanin päällä on sianlihaviipale ja koiran ulostetta.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 18:04"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 18:02"]
No minä olen repiny Uuden testamentin. Poltinkohan vielä kaupan päälle. Ihmiset ei katso hyvällä.
[/quote]
Raamattu nimenomaan kuuluu hävittää polttamalla, Koraanista en tiedä.
[/quote]
Kyllä koraanikin kannattaa polttaa, itse asiassa pitäisi polttaa kaikki maailman koraanit.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:58"]
Löysin bussipysäkiltä koraanin, siinä on tummansiniset nahkakannet, ihan kaunista kultaista kirjailua etu- ja takakannessa ja raamatunohuita sivuja täynnä jotain arabiaa. Ajattelin polttaa sen. Miten koraanin polttaja tuomitaan islaminuskossa? Entäs jos kuvaan videolle tämän polton ja jotain muuta, virtsaan ja ulostan päälle vielä, poltan tupakalla sivuja? Runkkaan päälle? Entä jos twiittaan tämän videon isisille?
[/quote]
POlta se!!!!!!!!!!
Sytytät vahingossa maton tuleen koittaessasi polttaa kirjan, palohälytin rupeaa ulisemaan ja palokunta tulee paikalle ja sen perässä lehden toimittaja joka asuu naapurustossa. Palokunta sammuttaa mattosi ja toimittaja ottaa kuvan puoliksi palaneesta kirjasta yhdessä nokeentuneen naamasi kanssa. Tämä kuva on seuraavan päivän lehdessä nimesi kera ja uutisen kommenttiosiossa kerrotaan monin tavoin mitä mieltä ihmiset ovat teostasi.
Muutat muualle ja vaihdat nimesi. Kasvatat viikset varmuuden vuoksi ja värjäät ne kirkkaan punaiseksi. Jos olet nainen niin käytät tekoviiksiä.
Tämän kaiken näin katsomalla silmät sirrissä munkkirinkilän reiän läpi, joten sen täytyy olla totta.