Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kun alan oikein kunnolla siivoamaan
02.12.2021 |
paikkoja, en ymmärrä miksi se ei saa aikaan hyvää mieltä ja fiilistä. Ainoastaan vain hirvittävän kiukkuisen mielen ja kireän olotilan. Sitten tulee ihan turhasta muille perheelle äksyiltyä.
Kuitenkin mitä olen toisten siistejä koteja katsellut, niin itsepintainen tavoitteeni tässä, on saada omastakin kodista lähes yhtä siisti ja nätti, kuin muillakin.
Olen pikku hiljaa mennyt tavoitetta kohti. Tosin suurta harmia ja ärtymystä vielä tuottavat pari huonetta. Niissä on vielä urakkaa kerrakseen, saada edes suunnilleen siistin näköisiltä näyttämään.
Toivottavasti saan nuo kaksi huonetta raivattua kuntoon. Sitten saa laskeutua joulua odottamaan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minulla on ollut samaa, mutta olen tietoisesti kääntänyt ajatusmaailmaani sen suuntaan, että kodin siivoaminen ja siistinä pitäminen olemalla on hyvä ja kiva asia. Yksi juttu on se, että pyrin hallitsemaan tilannetta niin, ettei sotkua ala kertyä. Laitan tavaroita paikoilleen koko ajan, siistin joka ilta keittiön ja kierrän aamupäivällä varsi-imurin kanssa tietyt paikat jne. Se varmasti vaikuttaa, että minulla on nyt aikaa, eikä kotityöt kaadu enää päälle siten kuin ruuhkavuosina, mutta parempi edes nyt alkaa nauttia kotitöistä, vielä ehdin. :) Vihaisena mistään kotihommasta ei oikein tule mitään, eikä ruoanlaitosta, kiukkuisen kokin soppa maistuu pahalle.