Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestänne outoa, jos 26-vuotias mies osallistuu opiskelijatapahtumiin?

Vierailija
02.12.2021 |

Pidetäänköhän tällaista miestä setänä, joka haluaa hillua nuorten kanssa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimen yliopiston opiskelijana en ole käynyt ainejärjestöjen haalaribileissä enkä käy, mutta ylioppilaskunnan erään harrastejärjestön toiminnassa olen ollut mukana vuosia. Heidän/ meidän bileissä järjestäjäjoukon osana myös. Naishenkilö, ikä lähempänä kansaneläkettä kuin 26:ta. Välillä kieltämättä nolottaa, mutta minkäs teet, kun jalka nousee edelleen.

Vierailija
22/26 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos on opiskelija. Niissä tapahtumissa voi käydä vaikka 50 veet opiskelijat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään. Opiskelijoissa etenkin yliopiston puolella on ihan kaiken ikäistä porukkaa. Tietysti sinne ovat kaikki tervetulleita :)

26 wee ei ole mitenkään poikkeuksellinen ikä, vaan nuori edelleen.

Vierailija
24/26 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei olla enää niin ikärasisteja, ei etenkään nuoret ihmiset ole. Kaikenikäiset saa tehdä kaikkea. Ei mene enää kuten joskus 50-70-luvulla, että opiskelut oli opiskeltava parin kympin tienoilla, viimeistään 25-vuotiaana oli mentävä naimisiin ja alle 30-vuotiaana hankittava kaikki lapset. Sitten vain samassa työpaikassa hautaan asti.

Vierailija
25/26 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon nuorimmasta päästä omalla luokallani ja olen 26 :) vanhin taisi olla isäni ikäinen

Vierailija
26/26 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa oikeasti on monen ikäistä porukkaa nykyään. Toki suurin osa on niitä 20-25-vuotiaita. Mutta 26v. tuskin on mikään ollenkaan outo ilmestys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi