Onko mielestänne outoa, jos 26-vuotias mies osallistuu opiskelijatapahtumiin?
Pidetäänköhän tällaista miestä setänä, joka haluaa hillua nuorten kanssa?
Kommentit (26)
Ei jos on opiskelija. Niissä tapahtumissa voi käydä vaikka 50 veet opiskelijat
No ei tietenkään. Opiskelijoissa etenkin yliopiston puolella on ihan kaiken ikäistä porukkaa. Tietysti sinne ovat kaikki tervetulleita :)
26 wee ei ole mitenkään poikkeuksellinen ikä, vaan nuori edelleen.
Nykyään ei olla enää niin ikärasisteja, ei etenkään nuoret ihmiset ole. Kaikenikäiset saa tehdä kaikkea. Ei mene enää kuten joskus 50-70-luvulla, että opiskelut oli opiskeltava parin kympin tienoilla, viimeistään 25-vuotiaana oli mentävä naimisiin ja alle 30-vuotiaana hankittava kaikki lapset. Sitten vain samassa työpaikassa hautaan asti.
Ite oon nuorimmasta päästä omalla luokallani ja olen 26 :) vanhin taisi olla isäni ikäinen
Noissa oikeasti on monen ikäistä porukkaa nykyään. Toki suurin osa on niitä 20-25-vuotiaita. Mutta 26v. tuskin on mikään ollenkaan outo ilmestys.
Avoimen yliopiston opiskelijana en ole käynyt ainejärjestöjen haalaribileissä enkä käy, mutta ylioppilaskunnan erään harrastejärjestön toiminnassa olen ollut mukana vuosia. Heidän/ meidän bileissä järjestäjäjoukon osana myös. Naishenkilö, ikä lähempänä kansaneläkettä kuin 26:ta. Välillä kieltämättä nolottaa, mutta minkäs teet, kun jalka nousee edelleen.