Onko mielestänne outoa, jos 26-vuotias mies osallistuu opiskelijatapahtumiin?
Pidetäänköhän tällaista miestä setänä, joka haluaa hillua nuorten kanssa?
Kommentit (26)
No ei ole. Et ole edes kovin paljoa vanhempi kuin nuorimmat opiskelijat, ja tuskin vanhin ryhmässäsi.
Olihan noita aikanaan jopa 30-vuotiaita opiskelijoita ammattikorkeakoulussa. Tuntuivat ihan hurjan vanhoilta. Mutta samalla tavalla olut maistui riennoissa.
Mitä outoa siinä olisi että opiskelija osallistuu opiskelijatapahtumiin?
Jos olet opiskelija, niin miksi et voi osallistua opiskelijatapahtumiin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kuulemma tykkää että ohimolla on ”ihanasti” vähän harmaata.
Harmillista että harmaannuit jo noin nuorena.
Mä aloitin korkeakouluopiskelut "vasta" 30 vuotiaana, kyllä mä mielelläni osallistuin rientoihin, vaikka en ehkä samalla kestävyydellä kuin nuo nuoremmat.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kuulemma tykkää että ohimolla on ”ihanasti” vähän harmaata.
26-vuotiaalla ohimolla vähän harmaata?
No on se vähän outoa. Kun taas olisi ihan normi, jos 55-vuotias hopeakettu osallistuu. Miksi 26-vuotias haluaisi olla hopeakettu-osastoa?
Menin yliopistoon 22-vuotiaana ja ihan mukana olin kaikissa juhlissa. Tunsin itseni vielä nuoreksi 26-vuotiaana.
Se vasta onkin outoa että 26-vuotias kysyy moista muilta kun oma päättelykyky on niin vajavainen.
Ei kukaan ikää naamasta näe. Mikä itsetunto-ongelma sulla on?
Eiköhän niissä oo nykyään kolmekymppisiäkin. Itse alotin yliopisto-opinnot 30-vuotiaana. En käynyt opiskelijatapahtumissa, mutta hyvin ois otettu varmaan mukaan, koska muutenkin suhtauduttiin hyvin. Ainoa joka asiaa koskaan ihmetteli oli yksi 60+ yleislääkäri. Sen mielestä mulla oli pakko olla mt-ongelmia pelkästään sillä perustein kun opiskelin reilu kolmikymppisenä. Opiskelijoiden kuului kuulemma olla 20-vuotiaita. Taisi elää hieman eri vuosituhannella koko tyyppi.
Ihan normimeininkiähän tuo. Siinä iässä vasta päästään opiskelussa vauhtiin.
Siinä vaiheessa kun ikä alkaa lähentyä 40, niin menee vähän "setäilyksi". Itse oikeastaan löysin vasta itselle sopivat opiskelijatapahtumat 25-vuotiaana (3 opintovuosi) ja viimeisissä kävin vajaa kolmekymppisenä.
Yhdessä yksilöurheilutapahtumassa tuli käytyä vielä lähemmäs 35-vuotiaana, mutta tapahtuman luonne on sellainen, että muitakin vanhuksia on mukana - eli voi ottaa ihan urheilun kannalta eikä seurustelun ja kaljoittelun.
Minä olen pitkälti yli 40-vuotias ja osallistun opiskelijatapahtumiin.
26-vuotias on nuori!!!!!!!