Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

27v perusnätti nainen ei koskaan seurustellut - mikä syy?

Vierailija
02.12.2021 |

Mikä syy tossa voi olla? Juttelin 27v naisen kanssa eikä oo koskaan edes käynyt treffeillä

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaali?

Traumoja lapsuudesta?

Äärimmäisen huono itsetunto?

Vierailija
2/36 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua tai ei ole tavannut mielestään kumppaniksi sopivaa? Miksi kaikkien pitäisi seurustella? Onko ihmisarvo siitä kiinni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan ole sattunut tarpeeksi kiinnostavaa henkilä kohdalle joka olisi myös hänestä kiinnostunut. 

Vierailija
4/36 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirsous ja se, ettei "oikeanlaiset" miehet ole lähestyneet tai olleet hänestä kiinnostuneita. Itse ei aio tehdä pariutumisensa eteen mitään, se jää kokonaan sen miehen tehtäväksi.

Vierailija
5/36 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anna sellaisten lähestyä, jotka haluaisivat lähestyä. Haaveilee sellaisesta kumppanista, jota ei edes ole.

Vierailija
6/36 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo, introvertti, huono itsetunto, traumoja, ei-hetero

Vierailija
7/36 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonto, jossa seurustelu tähtää aina avioliittoon? Ei ole osunut vielä se oikea kohdalle.

Vierailija
8/36 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei riitä tai kelpaa niin nirsous

Vierailija
9/36 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän tollaisen varsin kauniin ja herttaisen naisen ja takana tosiaan vaikea lapsuus, käy terapiassa eikä usko että kelpais kellekään, ei päästä ketään lähelle ym. Huono itsetunto siis. Odottaa että ”joku päivä” hän on sellainen että kelpaa jollekin. Oikeesti kelpaisi jo nyt mut hän ei sitä itse tajua :(

Vierailija
10/36 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain kiinnosta, ei ole aikaa ja koen treffit lähinnä kiusallisina. En halua perhettä enkä näe, miten kumppani parantaisi elämänlaatua. Siinäpä suurimmat syyt, miksi en tuon ikäisenä ole käynyt treffeillä.

Vierailija
11/36 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tavannut sopivaa miestä?

En minäkään, ja deittailu itsessään ei kiinnosta joten en ole käynyt treffeillä.

Huomiota olen saanut lapsesta saakka ihan tarpeeksi, joten sen toivossa ei tarvitse miehiin tutustua.

Vierailija
12/36 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän voi olla myös itselleen rehellinen ja todella hyvällä itsetunnolla varustettu. Hänen ei tarvitse olla "niin kuin kaikki muut", vaan hän voi kulkea omia polkujaan, vastata itse omista asioistaan ja pärjätä ilman miestä oikein hyvin. Eivät kaikki ihmiset tarvitse vierelleen mies-tai naisystävää.

Itse olin nuorena todella ronkeli miesystävien suhteen ja en edes ajatellut huolia huonoa tai edes keskinkertaista. Saatoin käydä treffeillä, mutta jos miehestä ei tullut sopivaa oloa ja hänen juttunsa tuntuivat sellaisista, että en jaksaisi niitä kuunnella, niin se oli siinä. Tykkäsin olla yksin, luin paljon, liikuin koirani kanssa luonnossa ja minulla oli omat ystäväni ja perheeni. Nämä asiat riittivät vallan mainiosti. Kun eteen tuli oma mieheni, niin juttua riitti ja olo oli hyvä. On ollut kaikki nämä 25 vuotta, jotka olemme olleet yhdessä.

Vierailija
13/36 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priorisoinut opiskelut ennen pariutumista. Vastaan ei ole tullut ketään kunnollista ja ei ole alkanut seurustella vain ettei olisi sinkku. Hiljainen. Huono tuuri tai ei vain ole sattunut päätymään parisuhteeseen. Tuntunut että ei kelpaa tai että ei täytä kriteerejä. Aseksuaalisuus tai aseksuaalisella spektrillä olo maailmassa, jossa kaikki pyörii seksin ympärillä.

(nämä kaikki esimerkkejä omasta elämästä, olen tosin varmaan ihan keskivertonätti)

Vierailija
14/36 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ystävätyttö, joka ei ollut koskaan seurustellut 27 ikävuoteen mennessä, ellei yhtä muutaman kuukauden seksisitöntä suhdetta 13-vuotiaana laskettu. Hän oli, ja on edelleen, hyvin suosittu misten keskuudessa. Seksin tai läheisuyydenpuutteesta hänen ei ole tarvinnut koskaan kärsiä.

Juurikin 27-vuotiaana hän sitten itselleen sopivan miehen, tapaili häntä noin puolivuotta, ja aloitti sen jälkeen seurustelun. Ovat olleet yhdessä nyt noin 4 vuotta, ja asuvat nykyisin myös yhdessä.

Olen aina pitänyt häntä positiivisella tavalla valtavirrasta poikkeavana ihmisenä, mutta en kuitenkaan pelkästään tämän takia. Tämä nainen ei ole ollut minkään asian suhteen "tyytyjä".  Hän on myös aina tiennyt mitä haluaa, ja oppinut saamaan sen.

Vierailija
15/36 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten huono taso.

Vierailija
16/36 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten huono taso.

Miesten taso ei ole huono, mutta ihan siinä missä en voisi olla ystävä kaikkien naistenkaan kanssa, niin myöskään kaikki miehet eivät ole miesystävämateriaalia. Ei kenenkään kannata tyytyä, vaan paras on ola mielummin yksin.

Vierailija
17/36 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten huono taso.

Miesten taso on täsmälleen yhtä hyvä tai huono kuin naisten taso.

Vierailija
18/36 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ei ole niin perusnätti niille miehille, joita havittelee, kuin itse ajattelee olevansa.

Vierailija
19/36 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusnätti kuulostaa ihan 90-luvun alkupuolen alkuperäiskuntoiselta kaksiolta ei niin hyvältä alueelta.

Vierailija
20/36 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- hän ei ole halunnut seurustella, viihtyy yksin

- hänellä on ongelmia kiintymyssuhteessa

- hän on tavannut vain itselleen sopimattomia kumppaniehdokkaita

Ulkonäköhän ei kerro mitään seurustelusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi