Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä jolla kilpirauhasen vajaatoiminta

Vierailija
02.03.2015 |

mitkä oireet? mies pitäisi saada vakuuttumaan siitä, että hänen on mentävä verikokeisiin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea painonnousu, hiukset harvenivat ainakin puolella, masennus, kova väsymys, kuorsaaminen, hilseilevän kuiva iho, lihasheikkous, sydänoireet... tuossa nyt päällimmäiseksi mieleen tulevat.

Vierailija
2/9 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysinen väsymys, saamattomuus:kauppaan lähtö kesti toista tuntia, ahdistus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. ja lisää saa kertoa. :) miehellä masennusta, hermot menee herkästi, ei jaksa muuta kuin käydä töissä ja sitten illat on vaan, kuorsaa, tinnitusta, sydänoireita.. juurikin tuosta fyysistä väsymystä ja saamattomuutta joka harmittaa häntä todella paljon. Hän tietää että paljon olisi mitä pitäisi tehdä ja halua olisi tehdä, mutta kun ei vaan jaksa.

Suvussa kummallakin puolella kilpirauhas ongelmia.

Vierailija
4/9 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki edellä mainitut. Järkyttävä huonommuudentunne kun mistään ei tullut mitään, vuosiin. En tajunnut olevani sairas, luulin vain olevani jotenkin laiska, tyhmä, saamaton.

Vierailija
5/9 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis iltaisin olin tosi väsynyt ja palelin. Nukuin peittojen alla sohvannurkassa. Tasapainoaisti heikkeni myös, ajattelin että voin vaan yhtäkkiä kaatua. ja sitten kun saat miehesi testiin, niin pitäisi ottaa paitsi t4 ja t3 ja TSH, myös vastaaine-arvot. Mulla vajaatoiminta näkyi vain niissä. Vaikka tilanne oli jo tosi paha.

Vierailija
6/9 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläni kans ihan hirveä huonommuuden tunne ja sanoo että kun hän on vaan niin laiska ja saamaton. Alkanut tulla rajuja riitoja ja on niin paha olla miehen puolesta.

Vierailija
7/9 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivosumua, turvotusta, väsymystä, lihasten särkyä, pienenkin liikunnan jälkeen lihakset aivan jumissa, kuiva hilseilevä iho, hiukset haurastui ja lähti, jopa kulmakarvoja lähti, pään tärinää, mustelmia, kipeät jalkapohjat, muistu huono. Saatoin puhua jostain asiasta ja joku tärkeä sana unohtui ja se juttu loppui siihen. Olin tehnyt 10 vuotta samalla ohjeella säännöllisesti pitsaa ja yht'äkkiä en enää muistanutkaan sitä. Pankkikortteja meni vaihtoon, kun unohdin tunnusluvut. Saatoin lähteä kauppaan ostamaan maitoa ja tulin ilman sitä kotiin.

Univaukeuksia. Saatoin nukkua kaikki päivät ja yöt, mutta välillä kausia ettei uni tullut koskaan. Vaikka en nukkunut päivisin, niin valvoin myös yöt.

En halunnut nähdä ihmisiä, en edes parhaita kavereitani.

Vierailija
8/9 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palelu unohtui listasta. Se oli jotain aivan järkyttävää. Monta vuotta mä pidin tuli takassa talvisin niin, että jos lämpötila laski 23 asteeseen, mä laitoin lisää pökköä pesään tai palelin monen peiton alla.

Vierailija
9/9 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa minä saisin tuon miehen lääkäriin menemään. Ja toivottavasti löytyisi sieltä selitys asioihin. pelottaa, että jos arvot ovatkin ok. Mitä tämä sitten on.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi