Muita, joiden mielestä suuteleminen on oikeastaan seksiä miellyttävämpää?
Sytyn nimen omaan suutelemisesta, siinä on jotakin niin henkilökohtaista, kun ollaan aivan kasvokkain ja se olen juuri minä, joka saa toisen kuumaksi. Seksi taas on niin mekaanista ja siitä jää se henkilökohtaisuuden tunne puuttumaan, kun minusta tuntuu, että elimet ovat pääosassa.
Kommentit (14)
Lutkat taas vauhdissa. Jos suutelu on niin paljon intiimimpää, niin suutelisitko vai panisitko mielummin sinulle erittäin vastenmielistä tai halveksumaasi miestä?
Eri mieltä. Mutta nuorempana olisin saattanut ollakin samaa mieltä, silloin, kun en nauttinut seksistä yhtä paljon kuin nyt. Nyt ei todellakaan tunnu, että olisi jostain "pelkistä elimistä" kyse.
Kyllä se on minustakin suutelu nautinnollisempaa. Se ei tarkoita ettenkö pitäisi seksistäkin, mutta mulle riittäisi enemmän kuin hyvin ihan suutelu ja lähekkäin olokin.
Mulle selän rapsuttaminen on seksiä miellyttävämpää. Voisin loikoilla miehen vieressä vieressä tuntikausia niin, että molemmat rapsuttavat toisen selkää. Tuntuu hyvältä itse rapsutus ja myös läheisyys.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:49"]
Eri mieltä. Mutta nuorempana olisin saattanut ollakin samaa mieltä, silloin, kun en nauttinut seksistä yhtä paljon kuin nyt. Nyt ei todellakaan tunnu, että olisi jostain "pelkistä elimistä" kyse.
[/quote]
Alkuhuumassa suutelukin on ihanaa, mutta seksi se vasta hullua on... Ehkä vielä joskus saa kokea sen.
Suuteleminen saa minut kuumemmaksi, mutta vielä kuumemmaksi saa ajatus siitä, mitä mies kohta tekee minulle, ja mitä minä saan tehdä hänelle. Saan tajunnan räjäyttäviä orgasmeja, ja useita illan aikana, eikä niitä minulle kykene kuka tahansa tekemään. Kyllä siinä täytyy olla juuri sen tietyn henkilön, hänen haluta tehdä minulle asioita joista tykkään, ja minun saada tehdä hänelle asioita joista tykkään. Saadaan nauttia toisistamme yhdessä. Rakastan seksiä, ja suuteleminen on sen alkusoitto.
Riippuu suhtautumistavasta. Seksikin voi olla intiimiä ja herkkää, mutta monet oppivat sen vasta itsetunnon kasvettua, kun ei enää anna median kasvattaa itseään. Joillekin ehkä sopii sellainen käsittämätön paneminen, mutta kumppanin kanssa sellainen ei tulisi minulla kuulonkaan. Hyvä seksi ei aina tarvitse osakseen edes orgasmeja. Sen kun oivaltaa niin ei tarvitse suhtautua seksiin suorituksena kun ei ole määränpäätä.
Kyllä, suuteleminen oikean kumppanin kanssa on ihanaa, kun taas orgasmi ei ole minulle paras asia maailmassa, tajunnanräjäytyskielikuvat eivät siis ole ollenkaan tuttuja, eivät itse eivätkä toisen kanssa koettuina. Itse asiassa se tuntuu minusta lähinnä orgasmia edeltävästä vähän epämiellyttävästäkin pingottumisesta vapautumiselta, samaan tapaan kuin aivastus laukaisee sitä edeltävän jännityksen.
Mulla on taas ihan päinvastoin, ärsyttävää kun mies haluaisi vain pussailla ja itse haluaisin seksiä :/
Seksihän on monesti melkein kuin urheilua
Minun heppini tykkää suutelemisesta.
Hyvä suudelma on kaikkein intiimein tapa koskettaa toista.