Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuni haisee kakalta, mutta en uskalla hammaslääkäriin =(

Vierailija
02.03.2015 |

Töissäkin joskus ihmettelevät että mikä on kun kakka haisee. Tämä on _hirveä_ ongelma.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt varmaan kannattaa mennä. Sulla on varmaan reikä hampaassa.

Vierailija
2/12 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on proppuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne proput saa pois?

Vierailija
4/12 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:55"]

Miten ne proput saa pois?

[/quote]Nielurisat pois. Lääkäriin siitä.

Vierailija
5/12 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenpähän kärsit! Tiedätkö että sinun kannattaa ottaa paikallispuudutus niin silloin et tunne kipua lainkaan toimenpiteiden ajan?!

Vierailija
6/12 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käyttää suuvettä niihin proppuihin. Ja kurlata oikeen kunnolla. Joskus niitä voi itekki saada pois vanupuikolla esim. Mullakin on niitä ja ne on erittäin ällöttäviä, mutta saan ne itse onneksi irti. Mullakin oli muuten hammaslääkäripelko ennen, mutta yhdessä vaiheessa oli pakko mennä kun paikka irtosi. Sanoin sille hampilääkärille mun pelosta ja se auttoi tosi paljon. Sain pintapuudutteen ennen piikkiä ja edettiin todella hitaasti. Nyt koko hammasrivistö taas kunnossa ja olen erittäin kiitollinen siitä! :)

Vierailija
7/12 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin haisee, vaikka käyn säännöllisesti hammaslääkärissä. Ei ole proppuja. Syytä hajuun ei tiedetä. Monet varmaan luulee minun kärsivän ilmavaivoista joka päivä!

Vierailija
8/12 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:15"]

Mullakin haisee, vaikka käyn säännöllisesti hammaslääkärissä. Ei ole proppuja. Syytä hajuun ei tiedetä. Monet varmaan luulee minun kärsivän ilmavaivoista joka päivä!

[/quote]

Ja putsaan hammasvälit 2-3 kertaa viikossa. Harjaan hampaat ja kielen joka päivä 2-4 kertaa. Käytän satunnaisesti suuvettä. Aika harvoin tosin, eikä siitä ole ollut apua.

Vierailija
9/12 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengittäkää kakkasuut nenän kautta! Ja lopettakaa se sperman ottaminen suuhun.

Vierailija
10/12 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:27"]

Hengittäkää kakkasuut nenän kautta! Ja lopettakaa se sperman ottaminen suuhun.

[/quote]

No mites sitten kun pitäisi puhua? Sillon se kakka taas tulee ulos. Jos koko ajan ikäänkuin tuulettais sitä suuta niin ei haisis niin pahalle. Siks kannattaa hengittää suulla.

Isäs sperma hais kakalle ku sua tehtiin.

Vierailija
11/12 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile apteekista SB12 suuvettä, ja varaa aika suun ja hampaiden tarkastukseen. Kerro jo aikaa varatessasi pelostasi niin tietävät antaa ajan pelkopotilaisiin erikoistuneelle.

Vierailija
12/12 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli hammaslääkäripelko, mutta suurempi pelko oli, että menetän hampaani! Kerroin hammaslääkärille pelostani, huonoista hampaistani ja kuinka mua hävettää, että olen jättänyt hammaslääkärikäynnit pois. Muutamasti sain käydä vastaanotolla ja aina puudutukset laitettiin. Ei OIKEESTI ollu niin paha mitä pelkäsin! Hammaslääkärikin sanoi, ettei tilanne nyt niin paha ollut, että hävetä pitäisi ja saan pitää omat hampaani!