Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mittari rikki vai ei?

Vierailija
02.03.2015 |

Mittasin tuossa yksi aamu verenpaineitani, koska kärsin pahoinvoinnista (lopulta jouduin oksentamaan) ja kylmyyden tunteesta. Minulla on Marfanin syndrooma, jonka takia olen hankkinut kotiini Omron-verenpainemittarin kotiin. Pulssini on tässä se juttu joka pelottaa minua, vaikka tilanne menikin ohi -> tein monia mittauksia poissulkeakseni sen, että mittarissa olisi jotain vikaa ...verenpaineen mittasi oikein hyvin, keskiarvo mittauksissa oli 123/70 tuntumaa, mutta pulssi oli 10 lyöntiä kaksi kertaa mitattuna, 6-7 lyöntiä kolmannella/neljännellä ja viidennellä kerralla mitattuna! Tilanteen mentyä ohi verenpainemittari näytti 121/60 ja pulssi levossa 90! Katselin myös muita mittaustuloksia päivää ennen kuin tämä tapahtui ja mittari näytti 105/53/P96 ja125/50/P91. Sydän todettiin viimeksi tammikuussa olevan kunnossa, ei muutoksia mitä tulee aortan laajenemiseen, mittaa nousevalla aortalla 33mm. Huolestuako silti niin paljon, että menen näyttämään lääkärille mittaustuloksiani? - Nainen 32v

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/2 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla