Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet!!! Nyt teiltä rehellisiä mielipiteitä

Vierailija
02.12.2021 |

Eli nykyinen mieheni ilmeisesti haluaa, etten näytä hyvältä?! Eli etten laittaudu ja jopa lihon, ettei vaan muut miehet minua katselisi.

Edellinen mies taas piti ylpeyden aiheena liikkua kauniin naisensa kanssa kaupungilla.

Kumpaa koulukuntaa sinä edustat? Jos tuota ensimmäistä, onko todella niin että naisesi lihominenkaan ei haittaa omia haluja häntä kohtaan? Tärkeintä pitää hänet piilossa muiden katseilta ja ettei muut vaan häntä haluaisi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein kumpikaan. 

Vaimon vanheneminen ja lisäkilot eivät ole vähentäneet halujani häntä kohtaa  yhtään, koska sielu on sama ja muuttumaton ja sitä minä himoitsen.  Vaimolla oli nuoremana jumalainen päärynämuotoinen pylly ja leveä reisvako. Sitä ihaili muutkin miehet kuin minä, muttei se todellakaan haitannut minua, koska minä olin se ainut onnellinen, joka sen syleilystä sai kullilla nauttia. 

Hyvä ja intohimoinen seksi, ei ole ulkonäkökeskeinen, koska siinä ollaan niin lähellä ja sielut yhtyy. Joten henkinen aspekti on kaikista voimakkain, eikä siihän vaikuta edes vanheneminen.

Vierailija
2/6 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan, jos nainen pitää ulkonäöstään sekä terveydestään huolta. Lihominen on myös terveysongelma ei pelkkää ulkonäköä.

Aivan sama itseni kanssa. Käyn parturissa melko usein ja koitan pitää itsestäni huolta.

M52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti olisin ylpeä, ja siis olenkin kun oma puoliso on mintissä!

M35

Vierailija
4/6 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kumpaakaan. Ei ole mitään syytä pelätä että joku veisi puolison, jos tämä laittautuu ja näyttää hyvältä, mutta kilot ja laittamattomuus eivät vaikuta parisuhteeseen myöskään. En toki voi tietää miehesi ajatusmallia, mutta eka vaihtoehto kyllä vaikuttaa siltä, että miehesi on mustasukkainen ja haluaa etteivät muut himoitse sinua. Eli samalla tavalla voisi haluta että pukeudut säkkiin ja käytät burkhaa. Toinen kohta taas tuntuu mieheltä, jolle kaunis vaimo on statussymboli siinä missä vaikka auto ja vaatteetkin. Jotenkin vierasta mulle on se että ulkonäkö on noin atärkeä asia parisuhteessa, mutta meitähän on moneksi.

Vierailija
5/6 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan. Nainen valitkoon itse miltä haluaa näyttää. Toisten valintoihin puuttuminen ilman että kysytään on vain miehen huonon itsetunnon merkki tai itseluottamuksen puutetta.

Vierailija
6/6 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ei graavisti ole lihava/sohvaavätys tai jossain superhomssuisissa lökäreissä joka paikassa niin muuten sama minulle miten puoliso tykkää olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan