Puhelinliittymäsi hinta
Taas piti uusia DNAn vuosisopimus ja yllätys, että hinnat nousi.
Nyt 22.90e/300M (200M olisi ollut sama hinta)
Edellinen soppari 18,90e/200M
Toissavuonna oli 14,90e/200M
Mitä hintoja muilla operaattoreilla?
Kommentit (24)
Operaattoria pitää vaihtaa aina välillä. Sitten saa taas edullisia tarjouksia. Mulla olis ollu vanhalla operaattorilla jo 29 euroa, mutta vaihdoin 19e tarjoukseen.
elisa 24,90. Oli jo 29,90 mutta kun soittivat Elisalta, niin rupesin tinkaamaan ja valittamaan tosta 30:stä. Tippui 5e
Nousevat niin, että sanon nettiliittymän irti ja käytän puhelinta.
Pitäis varmaan vaihtaa
Elisa 33eur
Vaihdoin suosiolla prepaidiin menee joku 10-20 euroa 3kk. Kyselin noita liittymien hintoja ja totesin, että kaikki ovat liian kalliita ja niissä kaikissa on kiinteitä kk kuluja. En löytänyt mitään liittymää omiin käyttötarpeisiin. Teen nykyään niin, että voin käyttää puhelimen nettiä kotona yhdistettynä modeemiin (ei maksa mitään) ja jos joskus tarvitsen, niin käytän kodin ulkopuolella mobiilidataa.
Ymmärrän toki, että joidenkin on pakko olla nenä kiinni kännykässä 24/7 surffaamassa netissä kodin ulkopuolella, itse en kuulu tuohon joukkoon, joten ainoa järkevä vaihtoehto oli ottaa prepaid, ei ole olemassa Suomessa muuta järkevää liittymää minunkaltaiselle ihmiselle.
Telialla nousi juuri 19.99->22.99. Ajattelin vaihtaa operaattoria, mutta nykyiset liittymähinnat on törkeän kalliita! Aiemmin on toiminut, että vaihtaa toiseen liittymään ja sitten ne tarjoaa nykyiseltä edullisempaa, mutta nyt hinnat on niin järkyttäviä, etten löytänyt kilpailevilta firmoilta lähellekään tuohon hintaan. Kai tämä sitten on nykyisin edullinen.
Vierailija wrote:
Pitäis varmaan vaihtaa
Elisa 33eur
Laitoin numeronsiirron Elisalta kilpailijalle vasta vastikään ja odottelin. Elisalta lähettelivät minulle aluksi viestejä joihin en vastannut ja lopulta Elisa tarjosi hintaan 18,99€/kk 200M rajatonta liittymää ja siihen päälle S-ryhmän 60 euron lahjakortti mukaan.
Siis miten ihmisillä ei muka ole työsuhdeliittymää ja puhelinta??! Nehän on perusasioita alalla kuin alalla.
Vierailija wrote:
Siis miten ihmisillä ei muka ole työsuhdeliittymää ja puhelinta??! Nehän on perusasioita alalla kuin alalla.
No eihän ole.
Vierailija wrote:
Varmaan siksi kun kaikkia ei kiinnosta vastailla työpuheluihin tai sähköposteihin vapaa-ajalla. Työpuhelin ja oma yksityinen puhelin ehdottomasti erikseen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No eihän ole.
Miten niin ei muka ole? En mä pieraisisikaan sellaisen työnantajan suuntaan, joka ei näitä perusetuja tarjoaisi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Varmaan siksi kun kaikkia ei kiinnosta vastailla työpuheluihin tai sähköposteihin vapaa-ajalla. Työpuhelin ja oma yksityinen puhelin ehdottomasti erikseen.
Ei minuakaan kiinnosta, joten en vastaa. Mutta silti mulla on työsuhdeliittymä, 600€ (alv0%) työsuhdepuhelin ja netti. Mikä ongelma?
Elisan 5g on 34.99. Kallis kai, mutta kotona ei muuta nettiä ole. Jaan tuosta netin myös tietokoneeseen ja telkkariin.
Puhelin plus netti, yhteensä alle 20:-
Globetel.
Veroprosenttini verran 20 eurosta.