Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Totuus työnhakijoista

Vierailija
02.12.2021 |

Lähes kaikki työnhakijat ovat työkokemuksen osalta kokemattomia ja siltikin pitäisi saada palkkapyynnin mukaan parempaa palkkaa kuin yli 20v talossa olleet.
Sitten kun sanoo että sinulla ei ole työkokemusta suututaan. Muutalle hakijalle olen ehdottanut toista työtä firmassa että pääsisi alkuun ja saisi kokemusta niin vastauksrna saa että haen projektijohtajan tai vastaavan insinöörin paikkaa 🙄

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jos kysytte jotain palkkatoiveita, niin siihen pannaan se tietysti aina yläkanttiin, kun ette ilmoita itse että mikä on palkkataso, enkä minä voi työnhakijana tietää minkälaista palkkaa on odotettavissa, enkä halua liian halvalla tehdä ja sitten työn alkaessa todeta, että minähän teen polkuhinnalla töitä verrattuna työkavereihin, eli ihan oman kieroutenne tulosta on nuo palkkatoiveet. Joten olkaa työnantajat avoimempia sen teidän palkkauksen suhteen.

Juuri näin. Ihan helvetin ärsyttävää valittaa liian suuresta palkkatoiveesta, jos ei voida laittaa palkkahaarukkaa ilmoitukseen. Ja useimmiten ei laiteta.

Sitä ei laiteta sen takia jos vaikka joku vahingossa pyytää vähemmän mitä tarjottaisiin

Niinpä. Mutta koska firmat itse haluavat kikkailla näillä, niin eipä sitten tarvitsisi valittaa vääränlaisesta palkkatoiveesta. Minäkin olen kerran langennut siihen ansaan, että myin itseni liian halvalla ja siitä palkkakuopasta ei pystynyt enää nousemaan.

Jep. Siellä firmassa itsessään palkka ei nouse ikinä, joten ainoa keino palkannostoon on työpaikan vaihto.

t. pari kertaa tonnilla palkkaa vuodessa nostanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla