Miehen aloitekyvyttömyys seksiin.
Meillä on seksiä, kunhan minä teen aloitteen. Noin se menee 98%. Olen miehelleni joitakin kertoja sanonutkin, että mua tympii se, että minä olen lähes aina se aloitteentekijä. Tuleehan sieltä kaunista puhetta siitä, että pitäisi tehdä. Tuppaa vaan jäämään siihen. Kuitenkin taas mies saattaa seksin jälkeen tokaista, että miksi meillä on nin vähän seksiä, kun se kuitenkin on niin kivaa ja tuottaa mielihyvää.
Ja kyllä minä tykkään seksistä. Ja kyllä mua vaan tympii olla se lähes jokaisen kerran aloitteentekijä. Ja kyllä jätän aloitteenkin tekemättä, kun sitä odottaa toiselta vastavuoroisuutta. Ja kyllä mä kiukustun, kun joudun olemaan ilman. Ja kyllä suututtaa, kun toinen lupaa yrittää enemmän niitä aloitteita, mutta ne onkin sitten vaan sanoja tai toimii tasan sen seuraavan kerran.
Onko täällä siis muita joilla samanlainen tilanne? Ei väliä kumpi on se heikompi lenkki. Miten kestät tilanteen? Tai miten olet saanut siihen muutosta?
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 13:49"]
Meillä ihan sama. Vituttaa todella paljon. Olen joskus miettinyt kuinka kauan Se jaksaa/haluaa olla ilman. Mutta,yritys on jäänyt noin kolmeen viikkoon kun oma pää ei kestä. seksittömyys ja läheisyyden puute vaivaavat minua todella. Harmittaa,kun itse kaipaisin läheisyyttä varsinkin. Olen miettinyt,että onko mies kokonaan kyvytön osoittamaan tunteitaan,ei halaa ei pussaa ei sano mitään kaunista koskaan. Negatiiviset asiat kyllä ilmaisee raivokkaasti. Itsetuntoni on ihan pohjalukemissa asian takia. aika tuore parikin ollaan,kesällä yhdessä kaksi vuotta.tsempit sinulle tilanteeseen. Valitettavasti,minulla ei ole mitään keinoa haettavaksi tähän,samassa veneessä ollaan.
[/quote]
Meillä mies kyllä pussaa, halaa ja antaa hellyyttä. Ei kainostele esittää tunteitaan. Itse olen samanlainen, kuin sinä. Pää hajoo seksin puutteeseen. Olisi tosiaan kiva odottaa ja katsoa kauanko saa odottaa et mies sit tekisi aloitteen oikeesti. Mulla, kun just tuo et alapää ei kestä yläpään juttuja. Me ollaan oltu yhdessä jo 19v. Ja aina ei ole ollut näin. Aktiivisesta aloitteentekijästä on tullut hiljainen sohvahissukka.
Viikon olen tässä taas kärvitellyt puutteessa. Ja viime viikolla sanoin miehelle tuosta aloitteenteon puutteesta ja kyvyttömyydestä. Ei tulosta. Eilen illalla odotin ja toivoin. Ja voi sitä pettymyksen määrää, kun ei mitään tapahtunut. Otin kimpsuni ja menin sohvalle nukkumaan. Ärtymys on sitä tasoa ettei sanat riitä kertomaan. Ikävää, mutta totta.
Ja kiitos, kun vastasit.
t. ap
Miehillä ne seksihalut ovat vahvimmat nuorena ja hyvä niin. Aikuisena saa jotain hyödyllistä aikaiseksi.
Meillä ihan sama. Vituttaa todella paljon. Olen joskus miettinyt kuinka kauan Se jaksaa/haluaa olla ilman. Mutta,yritys on jäänyt noin kolmeen viikkoon kun oma pää ei kestä.
seksittömyys ja läheisyyden puute vaivaavat minua todella. Harmittaa,kun itse kaipaisin läheisyyttä varsinkin. Olen miettinyt,että onko mies kokonaan kyvytön osoittamaan tunteitaan,ei halaa ei pussaa ei sano mitään kaunista koskaan. Negatiiviset asiat kyllä ilmaisee raivokkaasti. Itsetuntoni on ihan pohjalukemissa asian takia.
aika tuore parikin ollaan,kesällä yhdessä kaksi vuotta.tsempit sinulle tilanteeseen. Valitettavasti,minulla ei ole mitään keinoa haettavaksi tähän,samassa veneessä ollaan.