Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykyajan työelämä on täyttä KURAA!!!!!!!

Vierailija
02.12.2021 |

Kaikki HYVÄT työpaikat on varattu. Mol täynnä pelkkää kuraa, missä samat yritykset hakevat melkein joka kuukausi uusia työntekijöitä. Työnantajat ovat ihan perseenreikiä nykyään, kyttäystä, naurettavaa ja lapsellista johtamista, todella huonoa johtamista. Pitäisi osata sitä ja tätä, mutta palkka mikä maksetaan on aivan surkea. Esimerkiksi tämä Teleperformance joka hakee koko ajan uusia työntekijöitä, kokoaikatyön tuntipalkka 11,13 eur tunnissa, HALOO. Maksakaa parempaa palkkaa. Työ on kuluttavaa, raskasta, hektistä, pitää osata sitä ja tätä ja tuota ja kuunnella typeriä asiakkaita. Suomi on suuri persereikä, missä vain harvoilla on se HYVÄ TYÖPAIKKA, muut tekee pelkkää kuraa. Ja sitten pitäisi olla kamalan ylpeä että saa olla töissä, herätkää lampaat.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä kuvittelet tietäväsi entisajan työelämästä?

Vierailija
2/32 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tosiasia mistä vaietaan, lampaat tehkää työnne, maksamme teille pikku palkkaa ja verottaja vie loput. Suomi ei ole mikään onnela, päinvastoin. Lampaat raataa ja pelkää omaa työnantajaansa, tämä on totuus monien kohdalla. Suomessa on paljon mielenterveysongelmia, no miksiköhän, siksi että täällä ei ole hyvä asua ja elää., eikä tehdä työtä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän sinä ap kyllä vaikutat laiskiaiselta kuin työhaluiselta.

On sitä ennenkin tehty raskasta ja kiireistä työtä, eikä ollut niitä apuvälineitä töihin, mitä nyt on.

Ja tuo palkka on ihan ok palkka.   Saksassa tuo on juuri tänäpäivänä se minimipalkka, joka on maksettava.

Miten ne siellä Saksassa jaksaa painaa duunia tuolla rahalla, eikä se edes ole niin digitalisoitunut maa kuin Suomi.

Kyllä siinä on perää ja totuutta, että ihmiset ovat nykyisin tottuneet niin helpolle ja veltoiksi, että työssä ei yksinkertaisesti viitsittäisi tehdä yhtään mitään.  Että töihin halutaan mennään vain oleskelemaan ja juoruamaan ja juttelemaan työkavereiden kesken.

Niinhän se olikin joskus, kun työpaikoilla oli enemmän ihmisiä töissä ja Suomi oli vain Suomi, eikä kuulunut yhtenä osana globaaliin maailmaan.    Ei tarvinnut kilpailla muiden kanssa markkinoilla.

Nyt on porukat vähennetty työpaikoilla miniminn ja vaihteeksi töissä joutuukin tekemään töitä, eikä oleskelemaan.

Ja jos itse olisit ap työnantaja, niin aivan varmasti sinäkin katsoisit omien työntekijöidesi perään, että montako päivässä käydään tupakalla ja soitetellaan omia puheluja ym.

Vierailija
4/32 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poissa on ne leppoisat ajat, kun sai nojailla lapioon ja vähän syljeskellä eikä kukaan tullut aukomaan päätä. Nyt pitää päivässä kaivaa yksin 1000km tai tulee potkut.

Vierailija
5/32 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta lähdetään parempien työolojen ja palkan perässä Ruotsiin ja Norjaan, en yhtään ihmettele. Itsekin lähtisin jos tämä olisi mahdollista. Lapseni käy vielä koulua, mutta kun hän aikuistuu, lähden täältä mukamas onnelasta, johonkin oikeaan ONNELAAN. Norjassa on paljon parempi elintaso kuin täällä köyhälässä. Tunnen norjalaisia ja he eivät koskaan valita että ei ole rahaa tehdä sitä ja tätä, Suomessa kuulen tätä usein. Eli jossain mättää. Suomessa luullaan että tämä on joku onnela. Olen matkustanut paljon ja tunnen ihmisiä Suomen ulkopuolelta, onnellista ja rikasta elämää voi elää muualla ja itse paljon rikkaampana kuin täällä ankeassa Suomelassa.

Vierailija
6/32 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se vähän on, mutta taistellessa siitä paremmasta työpaikasta kannattaa lohduttautua sillä, että ei se ”parempikaan työ” ole mitään kivaa: hirveä kiire, stressi, hajoat joka suuntaan ja nukut yöt huonosti ahdistuneena - palkka paska, koska korkeampi veroprosentti vie siivun.

Heikolla palkalla, mutta leppoisampi työ on ehkä silti kivempi?

t. Ministeriön asiantuntijatyöstä irtisanoutunut ja kahvilatyöntekijäksi päätynyt - omasta halustaan!

Vierailija
7/32 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla Mollisa pyörii tosiaan ne karmeimmat työpaikat. Yksikin yritys on mainostanut työpaikkaansa jo monta viikkoa, ilmestyy aina uudelleen tyrkylle.

Itse olen tuolta napannut työpaikkoja ja ne on aina olleet sellaisia jämätyöpaikkoja, töitä jota kukaan ei susotu tekemään. 

Vierailija
8/32 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmarkkinoissa kuten muissakin markkinoissa esim. pariutuminen on se huono puoli, että ne paikat ja ihmiset jotka vapautuvat ovat useimmiten huonoja ja hyvät paikat ja ihmiset ovat varattuja eivätkä tule koskaan tarjolle tai jos tulevat niin menevät jo päivien aikana.

Vierailija
9/32 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta. Onneksi olen työkyvyttömyyseläkkeellä.

Vierailija
10/32 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkailmoituksissa haetaan moniosaajia, mutta kun pomon lapsi tarvitsee töitä, riittää hyvin kun on ylioppilaaksi päässyt ja osaa näpytellä puhelintaan.

Vierailija
11/32 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tosiasia mistä vaietaan, lampaat tehkää työnne, maksamme teille pikku palkkaa ja verottaja vie loput. Suomi ei ole mikään onnela, päinvastoin. Lampaat raataa ja pelkää omaa työnantajaansa, tämä on totuus monien kohdalla. Suomessa on paljon mielenterveysongelmia, no miksiköhän, siksi että täällä ei ole hyvä asua ja elää., eikä tehdä työtä. 

Suomi on neljättä vuotta peräkkäin maailman onnellisin maa – HS

Not.

Vierailija
12/32 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös hakenut tuolta Mol sivustolta työpaikkoja yrityksiin, jotka hakevat säännöllisin väliajoin uusia. Noh, muutamassa sitten työskennellyt ja hyvin äkkiä on tullut selväksi miksi hakevat koko ajan uusia. Pelon ilmapiiri töissä, huonoa huonoa johtamista, työntekijöitä ei arvosteta, kytätään taukojen pitämistä ja vessassa käymistä, kytätään sitä ja tätä, kamalia paikkoja. En suosittele. Eli jos näette että joku firma hakee säännöllisin väliajoin älkää hakeko niihin ollenkaan. Pääsette helpommalla.

Vierailija
13/32 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomesta lähdetään parempien työolojen ja palkan perässä Ruotsiin ja Norjaan, en yhtään ihmettele. Itsekin lähtisin jos tämä olisi mahdollista. Lapseni käy vielä koulua, mutta kun hän aikuistuu, lähden täältä mukamas onnelasta, johonkin oikeaan ONNELAAN. Norjassa on paljon parempi elintaso kuin täällä köyhälässä. Tunnen norjalaisia ja he eivät koskaan valita että ei ole rahaa tehdä sitä ja tätä, Suomessa kuulen tätä usein. Eli jossain mättää. Suomessa luullaan että tämä on joku onnela. Olen matkustanut paljon ja tunnen ihmisiä Suomen ulkopuolelta, onnellista ja rikasta elämää voi elää muualla ja itse paljon rikkaampana kuin täällä ankeassa Suomelassa.

Mikä sua sitten pitelee täällä? Miksi et ole jo muuttanut pois?

Vierailija
14/32 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutan kun lapseni aikuistuu, kerroin sen jo tuossa pitemmässä tekstissä, etkö osaa lukea.

Vierailija
15/32 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka paikassa on kilpailua hyvistä työpaikoista. Sun kannattaa myöntää itsellesi, että susta ei vaan ole niihin hyviin työpaikkoihin. Olet saamaton, patalaiska vinkuja, joka ei edes ansaitse mitään työpaikkaa.

Vierailija
16/32 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutan kun lapseni aikuistuu, kerroin sen jo tuossa pitemmässä tekstissä, etkö osaa lukea.

Adios, motherfucker

Vierailija
17/32 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on neljättä vuotta peräkkäin maailman onnellisin maa – HS

Not.

Saatanakin tekisi kaikkensa kiistääkseen olemassaolonsa, jos olisi olemassa.

Vierailija
18/32 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkailmoituksissa haetaan moniosaajia, mutta kun pomon lapsi tarvitsee töitä, riittää hyvin kun on ylioppilaaksi päässyt ja osaa näpytellä puhelintaan.

Olisikin edes yo-tutkinto suoritettu. Eräässä siivosyrityksessä ylä-asteen käynnyt pomon tytär oli töissä raksasiivoojana. Oli oikein sellainen pikkupomo. Oli oivaltanut sen, että voi käyttäytyä miten vaan ja potkuja ei tule saamaan. Ainut vaan, että sen kanssa ei kukaan tykännyt töitä tehdä ja irtisanoutumisia oli paljon. 

Vierailija
19/32 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://keskustelu.suomi24.fi/t/14256811/inhouse-partners

Tuolla on pitkä keskustelu siivousfirmasta. Eivät maksa palkkoja ajallaan, vaan niitä joutuu kerjäämään jälkikäteen.

Vierailija
20/32 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/14256811/inhouse-partners

Tuolla on pitkä keskustelu siivousfirmasta. Eivät maksa palkkoja ajallaan, vaan niitä joutuu kerjäämään jälkikäteen.

Olisi kiinnostavaa tietää, että miksi asialle ei tehdä mitään, vaikka siitä niin valitetaan.