Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anaaliseksin riskit ovat suuret

Vierailija
02.12.2021 |

Olin töissä sisätautiosastolla yli 20 vuotta. Koulutukseltani olen lääketieteen lisensiaatti. Olen nähnyt rehellisesti sanottuna kymmeniä tuhansia peräpäitä. Syy, miksi kirjoitan nyt tänne, on se, että täällä ei tunnuta ymmärtävän sitä, mitä toistuva anaaliyhdyntä tekee sille ns. passiiviselle osapuolelle.

En nyt puhu siitä, jos joku hairahtuu antamaan peräaukkoaan kerran ehkäisyn kanssa, mutta kauan harjoitettu peräaukkoyhdyntä tekee korjaamattomia, peruuttamattomia vaurioita anuksen ja peräsuolen lihaksistoon, limakalvoihin ja kudoksiin.
Näin päivittäin anaaliseksista aiheutuneita perseen repeämiä, persesyöpiä, pidätyskyvyttömiä vaippahousuja, ProRectum raskauksia, ripulia, ilmavaivoja, henkistä taantumaa, perse remissioita, peräsuolen ulosluiskahduksia, paskaisia peniksiä, peräpukamia ym.

Olin melko hienotunteinen, eli en tuonut asiaa esille asiakkalle, mutta joskus keskustelimme hoitajan kanssa leikkimielisesti asiasta jälkeenpäin, että "olipas siinä taas isopaikkainen nainen" , tms.
Haluan vain sanoa, että suhtautukaa asiaan vakavasti, en halua puuttua kenenkään yksityisasioihin, mutta älkää hyvät ihmiset vaan kuvitelko, ettei anaaliseksi pitkään ja useasti harrastettuna aiheuttaisi mitään anuksellenne ja peräsuolellenne. Jos käytätte ns. seksileluja, olkaa tarkkana, että niiden koko pysyy kohtuullisena, ihan vakavasti puhuen, joku ruuvimeisselin pään kokoinen dildo on kyllä jo tarpeeksi iso, ja hyvin öljyttynä se ei vielä vaurioita pahasti kudoksia. Luopukaa ns. monstereista, niillä kyllä pilaatte paikkanne, nyrkkinainnista puhumattakaan!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tämä berä aukko bertta täälä säveltää,pääse nyt yli että on yhtä turvallista kuin katsoa sinua silmiin!

Vierailija
22/24 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole lääkäriä nähnytkään, paitsi psykiatrin useasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli yksi työkaveri bi-mies. Häneltä leikattiin nelikymppisenä polyyppeja anuksesta. Ei ollut vaikea ymmärtää, mistä ne oli tulleet. 

Mun kaverilta leikattiin nenästä :o

Mitähän lienee puuhaillut.

Vierailija
24/24 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama rölli löytyy myös suomi24 perseseksi-osastolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän