Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

herrajumala,tänään yli 20 astetta ja ihmisillä takit päällä. mitenkähän ne tarkenee kun asteita on vaikkapa 10 vähemmän?

Vierailija
12.09.2006 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita kauhisteltiin. Olen flunssassa ja ääni käheänä, siinä syy.

Vierailija
2/12 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun meren äärellä ja täällä ainakin oli tosi kylmä tuuli. Että ihan joo jokainen saa pukeutua kuin haluaa. Mun mielestä on selkeesti jo syksyä ilmassa. Toiset on kuumakalleja ja toiset vilukissoja ja jokainen pukeutuu kuin parhaaksi näkee. Mua taas naurattaa kun jotkut vetää shortseissa ja varvastossuissa heti kun kevään ensi aurinko pilkottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmassa on kuitenkin sitä syksyn tuntua.

Vierailija
4/12 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli takki oli ja pitkät housut (huiviakin mietin, mutta jätin sen vielä pois). Ja nytkin vaikka iltapäivällä on 20 astetta, on jo aika viileä tuuli ja siksi ainakin joku neule on jo oltava päällä jos ei takkia laita.

Omasta mielestäni pukeudun ihan sään mukaan, en kuukauden.

Vierailija
5/12 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http : //koti . mbnet . fi/loge/linkit/wind . htm

tässä sulle linkki niin tiedät pukea lapsesi ensi talvena. Ei kannata tuijottaa vaan mittaria... ellei tosiaan asu maalla jossa ei koskaan tuule.

Vierailija
6/12 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähdin töihin klo 6.15 aamulla ja silloin eit osiaan ollut se toppi+pikkuhame -keli...eli sen takia minulla varmaan iltapäivän helteessä oli liian pitkähihainen paita jne. kirjoitteleeko näitä aloituksia 18-vuotiaat?

Vierailija
7/12 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa hame (ei minari vaan 2/3 hame) ilman sukkiksia (vihaan sukkiksia mutta pakkohan ne on pian kaivaa naftaliinista taas) ja lyhythihainen paita. Toki jakku oli mukana mutta käsivarrella koska kävelin nauttien auringosta käsivarsillani :)

Vierailija
8/12 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä meillä päin ei kyllä aurinkoa näkynyt koko päivänä, vaan koko ajan on näyttänyt siltä että kohta sataisi, siksi siis takki päällä kuljin

Vierailija
9/12 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska aamulla lähtiessäni töihin, kuuden jälkeen oli todella tarpeen. Työssä oli aika viileetä sisällä myös, sielläkin villatakki oli hyvä, ja vielä kun bussissa kotiin tullessani oli tuuletus päällä (kattoluukusta tuuli ja paljon), niin en viitsinyt sitten pukimia ottaa pois missään vaiheessa, vaikka 10 minuuttia oli ihan kuumakin. Ai niin, ja mulla kanssa flunssa, joten vähön viluinen olo koko ajan.

Vierailija
10/12 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisällä kylmä, ei auta kesävaatteissa enää kulkea, vaikka kotiinpaluu iltapäivällä onkin lämmin.

Vierailija
11/12 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan kelsiturkki ja reimatekkipukuun asti kaikkea mahdollista kaapissa, ja kaikkea käytän.

Suomessa on 4 värikästä vuodenaikaa kyllä sitä vaatetta vaan monilla on.

Vierailija
12/12 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä oli muuten monella äidillä sortsit ja t-paita , mutta lapsellansa oli haalaria ja esim fleecettakkia ja ulkoiluhousua, ja kunnon pipo!!! Tämä Espoossa. Uskomatonta, meillä oli kyllä 23 astetta, aurinko paistoi ja oli tosi ihanan lämmintä. Itsellänikin oli t-paita ja caprit. Lapselle oli t-paita ja kangashousut. 5-vuotiaani jopa valitteli kuumuutta, kun oli ekaksi ohuet farkut päällä, joten vaihdoimme vaaleat kesähousut. Ja kuuma oli mullakin mustassa t-paidassa.

Muttä tää on tätä, pikkuvauvat ppuetaan toppavaatteisiin jo syyskuun alussa, ja sitten ne itkee kuumuutta. Ja ihmetellään, mikä mussukalla hätänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä