House of Gucci - parempi kuin Kummisetä?
Lady Gagan improvisointi kannatti – House of Gucci -elokuvan repliikkiä kuvaillaan jo ikoniseksi https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/41337068-9703-41f5-aed6-e6a3f2…
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei vedä vertoja Kummisedälle.
Tämä on nykyaikaisempi ja Gaga on loistonäyttelijä.
Todella tylsä. On suorastaan uskomatonta, että tuolla budjetilla ja tositarinalla voi saada aikaiseksi näin ankean elokuvan.
Mietin koko leffan ajan, mikä hahmoissa mättää. Jostain arvostelusta sen sitten luin: kukaan näistä ei puhu käsillään. Italialaisuus ei tuntunut siksi aidolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on nykyaikaisempi ja Gaga on loistonäyttelijä.
Onko nykyaikaisuus sitten hyvä asia?
Vierailija kirjoitti:
Todella tylsä. On suorastaan uskomatonta, että tuolla budjetilla ja tositarinalla voi saada aikaiseksi näin ankean elokuvan.
Mietin koko leffan ajan, mikä hahmoissa mättää. Jostain arvostelusta sen sitten luin: kukaan näistä ei puhu käsillään. Italialaisuus ei tuntunut siksi aidolta.
Luin mielenkiinnolla arvostelusi alun, mutta sitten tuli wtf-momentti. Kukaan ei puhu käsillään. No siitähän sen hyvän elokuvan tunnistaa, etenkin jos on italialaisista kyse.
Vierailija kirjoitti:
Ja muodista! Odotin jotain muodin ilotulitusta! Plääh. Odotin upeaa Nykin kämppää. Plääh. Kasaria. Ysäriä 70-lukua. Oli visuaalisesti todella tylsä ja arkinen leffa, varsinkin kun herra pääosan esittäjä näytti Aku Hirviniemeltä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin dokumentin oikeasta Patriziasta. Oli aivan hillitön. Se nainen on ihan pähkähullu, mutta samaan aikaan hyvin viihdyttävä italialaiseen tapaan. Ja aivan satumainen elämähän sillä on ollut. Sitten kääntyi itseaiheutetuksi draamaksi. Tappoi ex-miehensä, ettei tämä hassaa perintöä/hanki lisää lapsia uuden tyttiksen kanssa/sössi Gucci-firmaa enää enempää. Patrizia kuvitteli olevansa taivaan lahja Gucceille, suvulle, joka oli pyörittänyt muotiyritystä ihan lahjakkaasti ilman häntäkin, ennen häntä.
Tämän Patrizia-dokumentin jälkeen Lady Gaga ei ollut valitettavasti mitään. Olisi kannattanut tavata Patrizia ennen leffantekoa.
Ainoa mitä leffassa oli dokumenttia enemmän niin kerrottiin Pinan ja Patrizian suhteen alkamisesta ja guccilaisten liikeneuvotteluista iranilaisten sijoittajien kanssa. Niin ja näytettiin Guccin suvun ammut ja nahkatehdas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muodista! Odotin jotain muodin ilotulitusta! Plääh. Odotin upeaa Nykin kämppää. Plääh. Kasaria. Ysäriä 70-lukua. Oli visuaalisesti todella tylsä ja arkinen leffa, varsinkin kun herra pääosan esittäjä näytti Aku Hirviniemeltä.
Ja arkkitehtuurista! Kamera olisi voinut kierrellä vähän tarkempaan ja oikein herkutella arkkitehtuurilla, jos lavasteet olisivat olleet kunnossa.
Salma Hayek oli järkyttävän huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Lady Gaga onnistui näyttelijänä mutta Madonna ei?
Koska Gaga on ns. sielukas, kun taas Madonna on jotenkin yksiulotteinen purkkatyttö joten ei hyvä näyttelijä.
Niin, ja Gaga on lisäksi koulutettu pianisti, ja säveltää biisejä itse.
Madonnahan ei osaa soittaa mitään instrumentteja eikä säveltää, vähän opetteli kitaransoittoa jollekin keikalleen, mutta huhuttiin että joku soitti sitä kohtaa kulisseissa kitarallaan ja Madonnan kitaran mikki olisi ollut pois päältä :D
Se oli hirveää kuultavaa kun jossain konsertissa Madonna lauloi livenä itse,
Salma Hayekin ja Lady Gagan seksikohtaus leikattiin pois elokuvasta
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3377aec0-db14-4666-88a4-2b79b0…
Vuonna 2021 ensi-iltansa saaneessa rikoselokuvassa House of Guccissa on useita pois leikattuja kohtauksia
Huh, nuo leikatut kohtaukset kun pääsee joskus näkemään director's cutissa!
Eikö edes Gaga saa Oscaria suorituksestaan?! :O Vääryys!
Ei voita Kummisetää läheskään, vaikka Adam Driverista pidänkin.
N28
Kai edes sen tajuatte että muu uskonnot näyttelee kristittyjä pilkatakseen heitä vihaa kristittyjen päälle lavastamalla syylliseksi heidän tekemiin rikoksiin. Ne on tahallaan tehtyä kateudesta kristittyjä vastaan. Ne ei voi uskoa Jeesusta mitenkään. Siksi.
Peite silmillä ei näe kirjoitti:
Kai edes sen tajuatte että muu uskonnot näyttelee kristittyjä pilkatakseen heitä vihaa kristittyjen päälle lavastamalla syylliseksi heidän tekemiin rikoksiin. Ne on tahallaan tehtyä kateudesta kristittyjä vastaan. Ne ei voi uskoa Jeesusta mitenkään. Siksi.
Oletko sinä se Helsingissä aina mikrofoniin Jeesuksesta paasaava, sähkötuolilla kulkeva äijä?
Vierailija kirjoitti:
Kuka yllättyi että naisia kiinnostaa enemmän muoti ohjelmat kun mafia ohjelmat ja varsinkin kuin pääosaa esittää nainen
Miksi pitää esittää tuollaisia lapsellisia kommentteja? Miksi pitää olla niin mustavalkoinen ja selvästi katkeroitunut, että tekee typeriä ja lapsellisia yleistyksiä naisista?
Itse olen 42v. nainen joka on jo lapsena nähnyt ensimmäisen Kummisedän. Teinistä lähtien olen kaikki kolme elokuvaa katsonut monta kertaa vuosien varrella. Ehdoton suosikkini on tietenkin ensimmäinen Kummisetä. Myös Mafiaveljet olen nähnyt monta kertaa yli 20 vuoden aikana. Myös muita mafia- ja rikoselokuvia olen katsonut.
Katsos kun mun sukupuoli ei kerro sitä mistä mä pidän. Mä katson monenlaisia elokuvia. Mä kuuntelen monenlaista musiikkia. Katson elokuvan on se pääosassa sitten mies tai nainen. En ole rajoittunut kuten sä olet. Tämän Lady Gagan-elokuvan aion myös katsoa jossakin vaiheessa.
Sä voit kihistä kiukussasi siellä vanhempiesi peräkammarissa ja itkeä kun kukaan ei anna sulle pesää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö edes Gaga saa Oscaria suorituksestaan?! :O Vääryys!
Kirsten Stewart oli niiiiin hyvä Spencerissä, että Oscar mennee hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka yllättyi että naisia kiinnostaa enemmän muoti ohjelmat kun mafia ohjelmat ja varsinkin kuin pääosaa esittää nainen
Miksi pitää esittää tuollaisia lapsellisia kommentteja? Miksi pitää olla niin mustavalkoinen ja selvästi katkeroitunut, että tekee typeriä ja lapsellisia yleistyksiä naisista?
Itse olen 42v. nainen joka on jo lapsena nähnyt ensimmäisen Kummisedän. Teinistä lähtien olen kaikki kolme elokuvaa katsonut monta kertaa vuosien varrella. Ehdoton suosikkini on tietenkin ensimmäinen Kummisetä. Myös Mafiaveljet olen nähnyt monta kertaa yli 20 vuoden aikana. Myös muita mafia- ja rikoselokuvia olen katsonut.
Katsos kun mun sukupuoli ei kerro sitä mistä mä pidän. Mä katson monenlaisia elokuvia. Mä kuuntelen monenlaista musiikkia. Katson elokuvan on se pääosassa sitten mies tai nainen. En ole rajoittunut kuten sä olet. Tämän Lady Gagan-elokuvan aion myös katsoa jossakin vaiheessa.
Sä voit kihistä kiukussasi siellä vanhempiesi peräkammarissa ja itkeä kun kukaan ei anna sulle pesää.
Patrizia Gucci on kovempi (muija) kuin kaikki mafiosot yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ollut. Väkinäistä näyttelemistä, ylivenytetty.
Entäs Kristen Stewartin ylistys Diana leffassa?!