Kyllä alkoi käyrä nousemaan katsellessani persujen uusia kannatuslukemia
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
En ole persujen kannattaja ollut, mutta ketään rokotepassin kannattajaa en äänestä.
t. koronan sairastanut
Samoin. Rokotteet olen itse ottanut, mutta mitään passeja tai pakkorokotuksia en missään nimessä kannata.
Perussuomalaiset puolustavat kansallista etua. Globalisteille tämä on vaikea pala niellä, eikä vallitseva arvoideologia tue tätä.
En tajua, mitä väärää on siinä, ettei hyväksytä systeemiin muualta hyppäämistä vailla aikomustakaan korvata omaa oloansa siinä. Hulluahan on antaa jollekin haluamansa ilmaiseksi vaatimalla muilta enemmän. Todella epäeettinen, moraaliton ajatusmalli ja tässä pitäisi olla vihervasemmistolla suuri pohtimisen paikka. Ei kai kukaan vihaa halua.
Eniten ihmetyttää Kokoomuksen kannatus. 21% kansasta kuvittelee kuuluvansa 1% eliittiin.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset puolustavat kansallista etua. Globalisteille tämä on vaikea pala niellä, eikä vallitseva arvoideologia tue tätä.
En tajua, mitä väärää on siinä, ettei hyväksytä systeemiin muualta hyppäämistä vailla aikomustakaan korvata omaa oloansa siinä. Hulluahan on antaa jollekin haluamansa ilmaiseksi vaatimalla muilta enemmän. Todella epäeettinen, moraaliton ajatusmalli ja tässä pitäisi olla vihervasemmistolla suuri pohtimisen paikka. Ei kai kukaan vihaa halua.
Pidän itseäni globalistina. Olen ollut monessa maassa töissä, matkustelen paljona ja ystäväni myös. Monella on ulkomailta löydetty puolisokin. Äänestän Kokoomusta jos sillä nyt on väliä.
Silti olen ehdottomasti sitä vastaan että laittomasti Suomessa oleskeleville myönnettäisiin oleskelulupa. Se sakki on vaikka väkisin vietävä sinne mistä ovat tulleetkin. Tanskassa homma hallitaan, otetaan oppia sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmetyttää Kokoomuksen kannatus. 21% kansasta kuvittelee kuuluvansa 1% eliittiin.
Kyllä veronalennukset kelpaavat suuremmalle joukolle kuin 1%.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas tuo väitteesi ja sen peränsäpitämättömyys ihmetyttää.
Äänestin Kokoomusta jo opiskelijana vaikka tilillä ei tuolloin paljoa rahaa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa sairaanhoitajatkin kuuluu kuulemma (tai mieltää itsensä) keskiluokkaan, ja köyhät jättää äänestämättä (siis kun on vaalit) ja jäävät kotiin itkeskelemään sitä, kun mikään ei muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi upeaa saada persut hallitukseen mokaamaan itsensä oikein kunnolla. Kuten viime kerrallakin.
Väittävät, että ylimielisyys on vienyt vihreiltä kannattajia.
Voisiko olla niin?
Onko kukaan huomannut ylimielisyyttä vihertävien asenteissa?
Ei kai se ole ylimielisyyttä, jos tietää olevansa oikeassa ja muutenkin parempi.
Siis tietää olevansa, ilman mitään epäilyjä.
Jos tietää olevansa, ei pidä epäröidä kertoa sitä muille.
Vierailija kirjoitti:
Kai siinä on vanha mielikuva jostain sivistysporvaripuolueesta.
Jota Kokoomus joskus olikin.
"Jos haluat johtajaksi, pukeudu kuin johtaja", jostain liikemaailman etenemisoppaasta.
Pätee kai tähänkin tapaukseen.
Eihän tuolla lukemalla ole mitään merkitystä kun epädemokraattisesti käytössä olevat ryhmäkuri, vaaliliitot, arvopohjat ja lobbarit pitää huolen että mikään ei koskaan muutu. Noiden takia itse lopetin äänestämisen
Kaikkien puolueiden kannattaisi tarkistaa puolueiden peruspilarit ja jäsenistön, ketkä nämä pilaril allekirjoittavat ja ketkä eivät.
Vihreiden puolue ajaa kaikkea muuta kuin OIKEASTI vihreitä ympäristöarvoja. Tuodaan muualta, alas oma ympäristöystävällinen ja valvottavissa oleva tuotanto. Ajetaan fossiilisella tuontisähköllä omien uusiutuvien sijaan. Tärkeintä on se ajoneuvon pakoputkesta tuleva ilma, ei se mitä kaikkea saastetta on tehty ennen sitä.
Vassarit vähän hukassa.
Persut ovat sekalainen sakki, kaikkea uusnatseista ja rikollisista alkaen kohti fiksuja oikeasti kansan asioita ja hätää kuulevia.
Porvaripuolueet ovat edelleen sitä mieltä että työttömyys, köyhyys, vammaisuus, sairaudet yms ovat itse aiheutettuja ja merkkejä laiskuudesta, rahat köyhiltä rikkaille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestin Kokoomusta jo opiskelijana vaikka tilillä ei tuolloin paljoa rahaa ollut.
Miksi äänestit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi äänestit?
Kokoomus tuntui silloin parhaalta puolueelta ja tuntuu edelleen.
Kokoomuksen arvot talouspolitiikan, maanpuolustuksen tms suhteen vastaavat parhaiten omiani.
Ai sinä vai? No, ei ainakaan tarvitse naamaa tuijotella.