**Valhe jota elämme**
Kommentit (123)
Ihan kiva yhdeksänminuuttinen, mutta valitettavasti en usko muutokseen. Ihminen on liian tyhmä, menetän päivittäin uskoni ihmisiin. Ekouskontoaan saarnaava käyttääkin Omenan tuotteita ja pukeutuu mustaan: tekopyhää. Selvittäkää itse miksi, jos jaksaa sittenkään kiinnostaa. Maailmasta on tullut yksi suuri imagonrakennus-areena. Somesta on tullut paikka, jossa ei esitellä itseään vaan ihannekuvaansa itsestään. Valehdellaan siis, täysin naurettavaa. Kamalin mahdollinen kohtalo on tuntea itsensä tyhmäksi ja eräänä päivänä ymmärtääkin, että kuuluu siihen muutamaan prosenttiin ihmisistä. Niihin joiden pitäisi ymmärtää tätä kaikkea, ratkaista nälänhätä, saavuttaa onnellisuus, lopettaa sodat...
Mihin maapallo edes tarvitsee ihmistä? Ei mihinkään.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 19:59"]
Mielensäpahoittaat liikkeellä. Totuus sattuu. Mutta eikö teitä tosiaan kiinnosta millaisen maailman jätätte lapsille, lapsenlapsille ja lapsenlapsenlapsillenne??
[/quote]
"Jätätte?"
Eli sinä et ole lainkaan syyllinen näihin ongelmiin vaan me muut? Mitä sinä olet tehnyt jättääksesi tuleville sukupolville paremman maailman?
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 11:25"]Kaikki jotka jakavat viisauksia ja mietteitä, ovat vielä matkalla. Minä olen jo perillä.
[/quote]
Mutta eikö itse matka ole se päämäärä?
Itsekin olet matkalla, jaoit juuri viisauden ;)