Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fluffymatto kokemuksia

Vierailija
02.12.2021 |

Hei,

Onko kellään kokemusta kyseisestä verkkokaupasta? Heillä on ihania pörröisiä mattoja ja isot alet, mutta kaupan turvallisuus mietityttää. Puhelinnumero ja sähköposti löytyy, mutta muut yhteystiedot puuttuvat. Lähetin kysymyksen sähköpostilla, johon he tosin vastasivat vuorokauden sisällä. Nettisivuilla on hieman kirjoitusvirheitä. Samoin jotkut käyttäjien arvostelut vaikuttivat google translatorilla käännetyiltä.

Onko kukaan tilannut mattoja tuolta?

https://www.fluffymatto.com

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi, mutta kuvat ja tosiaan noi kommentit epäilyttää enkä menisi tilaamaan

Vierailija
2/23 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto. Löytyykö kokemuksia?:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorruin ostamaan maton tuolta kun hyvä tarjous sokaisi. Alkoi heti kyllä kaduttamaan. Nyt viikko kulunut ostoksesta. Olen laittanut useamman spostin nettisivuilla olevaan osoitteeseen. Eivät vastaa mitään. Missään ei lue edes yrityksen nimeä, joka on tässä myyjänä. Nettisivuilta sen verran ymmärsin, että matot lähetetään Virosta. Saa nähdä saanko tilaukseni vai en. Huijaukselta kyllä vahvasti vaikuttaa, harmittaa että tein liian nopean ostopäätöksen!

Vierailija
4/23 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita kokemuksia? Epäilyttävältä tosiaan vaikuttaa!

Vierailija
5/23 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo...

"Ei mallasta kaikkialla, ja se voidaan helposti nostaa huolimatta siitä, että se on pitkä kasa. Niin iloinen, että tilasin toisen viikon kuluttua.

Jenna"

Kun "asiakaspalaute" on tällaista tekstiä, kannattaa ihan suosiolla sulkea vaan koko sivu. Askosta saat ihan samoja karvamattoja ja siellä on jatkuvasti alet 40-70%.

Vierailija
6/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorruin ostamaan maton tuolta kun hyvä tarjous sokaisi. Alkoi heti kyllä kaduttamaan. Nyt viikko kulunut ostoksesta. Olen laittanut useamman spostin nettisivuilla olevaan osoitteeseen. Eivät vastaa mitään. Missään ei lue edes yrityksen nimeä, joka on tässä myyjänä. Nettisivuilta sen verran ymmärsin, että matot lähetetään Virosta. Saa nähdä saanko tilaukseni vai en. Huijaukselta kyllä vahvasti vaikuttaa, harmittaa että tein liian nopean ostopäätöksen!

Voi harmi! Toivottavasti saat tuotteen tai rahat jotenkin takaisin. Olisi kiva kuulla vielä myöhemmin, että miten sinulla kävi tämän asian kanssa. Mutta ei kovin hyvältä vaikuta :(

- AP

Vierailija
7/23 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin sieltä maton, saapui noin 3 viikossa, mutta en voi valittaa laadusta 

Vierailija
8/23 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostelut oli ihan keksittyjä niin en uskaltaisi ostaa

Vierailija
9/23 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin, tuli ajallaan mutta ei todellakaan sitä miltä kuvissa näyttää. Suoraan Kiinasta paketti, en tiedä miten palautus onnistuisi, sivuilla oleva puhelinnumero ei ole käytössä. Joten huijatuksi tulin, ja luulen että rahat menetetty. Ei kannata tilata! 

Vierailija
10/23 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei maksanut ihan maltaita. Tilasin, kun halvalla näytti hyvää tulevan. Tosin sivut epäilyttivät heti, kun tietoa yrityksestä ei löytynyt. Sähköposteihin ei vastata. Ilmoitettiin, että kuriiri kävi vaikkei näkynyt eikä kuulunut. Ilmoitettiin, että noudettavissa postista, jossa sitä ei ole. Eli älkää tiöatko

Vierailija
11/23 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei maksanut ihan maltaita. Tilasin, kun halvalla näytti hyvää tulevan. Tosin sivut epäilyttivät heti, kun tietoa yrityksestä ei löytynyt. Sähköposteihin ei vastata. Ilmoitettiin, että kuriiri kävi vaikkei näkynyt eikä kuulunut. Ilmoitettiin, että noudettavissa postista, jossa sitä ei ole. Eli älkää tiöatko

Siis järkyttävää, että tämmönen huijaus vaan jatkuu ja jatkuu. Sivuilla kulkee koko ajan boxi, jossa ilmoitetaan "matti, jostakin. Osti juuri 12 min sitten." Nimi ja ostos vaa vaihtuu koko ajan. Nää huijarithan tekee ison tilin, jos koko ajan joku jotain ostaa, vaikka ei maksaiskaa paljon! Jonkun pitää tehdä rikosilmoitus, joka tilannut ja ei ole mattoa saanut!!

Vierailija
12/23 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin jostain Wishistä tilaisi. Toinen jota kannattaa varoa on Cdon. Iso osa tavaroita tulee Kiinasta, toimitus kestää jopa 2kk ja pakattu kuten Wish paketit

Vierailija
13/23 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin maton noin kuukausi sitten, enkä voi oikein valittaa laadusta tai toimitusajasta. Tilasitko itse sieltä, etkä saanut vastausta? Sain vastauksen päivässä, kun lähetin sähköpostini.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis järkyttävää, että tämmönen huijaus vaan jatkuu ja jatkuu. Sivuilla kulkee koko ajan boxi, jossa ilmoitetaan "matti, jostakin. Osti juuri 12 min sitten." Nimi ja ostos vaa vaihtuu koko ajan. Nää huijarithan tekee ison tilin, jos koko ajan joku jotain ostaa, vaikka ei maksaiskaa paljon! Jonkun pitää tehdä rikosilmoitus, joka tilannut ja ei ole mattoa saanut!!

Vierailija
14/23 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Olen tilannut kuukausi sitten! Kukaan ei vastaa mihinkään yhteydenottoon, eikä mattoa kuulu! Luulen että olen tullut huijatuksi!

Vierailija
15/23 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo. Ei kestänyt kauan, kun he vastasivat minulle. 😟🤨

Vierailija
16/23 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo. Ei kestänyt kauan, kun he vastasivat minulle. 😟🤨

Miten minusta tuntuu, että tämä kommentti tais tulla suoraan ko.huijarifirmasta.. Älkää oikeesti kukaan tommosesta erehtykö tilaamaan!! Kyllä nettisivuilta pitää selvitä missä firma sijaitsee ja mikä on firman nimi!!

Vierailija
17/23 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älkää hyvät ihmiset ostako täältä mattoa. Yritin ostaa mutta mun pankin järjestelmä esti maksutapahtuman ja mulle tilattiin automaattisesti uusi kortti. Kauhea säätäminen ja harmittaa kun en tajunnut ottaa selvää ajoissa.

Vierailija
18/23 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kuukausi sitten, ja 2 viikkoa sitten tuli sposti, että matto on lähetetty. Ei ole kuitenkaan mattoa minulle tullut. Tilausnumero ei toimi, vaikka nettisivuilla muka pystyy seuraamaan ko.numerolla tilausta. Ilmoittaa vaan että tilausta ei löydy. Olen lähettänyt lukuisia viestejä, sekä facen että spostin kautta. Eivät vastaa mitään. Kyllä harmittaa! Älkää vaan kukaan tilatko!!

Vierailija
19/23 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vain tilatko mitään!! Tilasin marraskuussa (2021) 80x200 cm kokoisen maton, joka miljoonan kyselyn jälkeen viimein saapui joulukuussa Kiinasta (ei Virosta kuten mainostavat nettisivuillaan). Paketti oli niin pieni ja kevyt, että ajattelin heidän lähettäneen "vahingossa" sohvatyynyn. Kotona avasin paketin ja siellä sisällä oli jotain mitä ei voi sanoa matoksi eikä peitoksikaan...lähinnä peitoksi sopiva tuote, mutta ei peittokaan, koska pohja oli tehty niin kovaksi, ettei sopimut kyseiseenkään tarkoitukseen.  En siis missään nimessä olisi kehdannut antaa kyseistä "karvarättiä" kummitytölleni joululahjaksi. Ilmoitin asiasta Fluffymatolle ja kerroin, että nyt tuote ei kyllä vastaa odotuksia ja haluan palauttaa sen. Tarjosivat ensin 30 % alennusta "matosta", jos pitäisin sen. Vastasin, että ei käy ja kysyin osoitetta mihin palauttaa se. Lopulta vastauksena tuli Viron osoite, joten lähetin paketin Viroon. Lähetin Fluffymatolle vielä paketin lähetystunnuksenkin ja pyysin rahojani takaisin. Ja tämä tapahtui 16. joulukuuta. En ole vieläkään saanut paketin takaisin lähettämisen jälkeen Fluffymatolta mitään vastausta eikä rahojanikaan ole palautettu takaisin.   

Vierailija
20/23 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ostako kyseisestä firmasta. Tilasin pari viikkoa sitten, kukaan ei vastaa viesteihin. Tilausvahvistuksen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Puhelinnumero ei ole käytössä. Tilausta ei löydy nettisivujen seurannalla. Huijausta selkeästi.