Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Tinder-mies kysyy painoasi, kostatko heti kysymällä miehen pituuden?

Vierailija
02.12.2021 |

Kiinnostaa kostatko

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas ihan omituinen vertaus. Pituuteen ei pysty vaikuttamaan. Painoon kyllä.

Vierailija
22/26 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jatkaisi juttelua enää vaan poistaisin suoraan matcheista. Oon niin kyllästynyt miehiin jotka kiihottuu pelkästään siitä, että olen niin pieni.

Mä olen kans pieni ja hoikka ja ärsyttää ukot, jotka tykkää vaan sen takia kun olen hoikka.

Painon kysyminen muutenkin on jotenkin junttia. Mä en ole eläessäni kysellyt miehen pituutta, painoa saatika mulkun kokoa. Jos se on hyvä ja tykkään niin se on hyvä ja tykkään, ei mun tarvitse muuta tietää.

Vaikka painankin 50 kiloa ja oon sutjakka niin en ikinä lähtis tutustumaan näihin "yli 50/60/70 kiloinen nainen on liian painava"- urpoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisella olevia mieheä ja ap:n kaltaisia naisia kannattaa vältellä parisuhdemielessä.

Vierailija
24/26 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulta ole koskaan kukaan muu mies kysynyt painoani, kuin lääkäri. Miksi se kiinnostaisi ketään?

Vierailija
25/26 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naiset noin koston himoisia kun joka asia pitää kostaa miehille? Yleensä kostaminen osuu syyttömille miehille mutta ajatus taitaa mies kuin mies niin pitää kostaa yksittäisten idioottien teot. Eihän miehetkään saa kostaa ulkopuolisille naisille toisien naisten tekoja

Vierailija
26/26 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on taas ihan omituinen vertaus. Pituuteen ei pysty vaikuttamaan. Painoon kyllä.

Tosi omituinen mielipide, mitä ihmettä joku paino tai pituus liittyy muuhun, kuin ehkä vaatteisiin tai huonekalun ja ruumisarkun kokoon? Jos joku alkaisi tuollaisia kyselemään ennenkuin edes tunnetaan, jättäisin siihen. Joku pöpi, joka etsii vain tietynmuotoista ihmistä, muusta viis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä