Somac 40mg
Tietääkö kukaan.. Kun yleiset haittavaikutukset, niin lukee mahalaukun polyypit.. Uskaltaako edes aloittaa...
Kommentit (35)
Polyypit ovat kolmemetrisiksi kasvavis yksisilmäisiä kyklooppeja, joten niitä on syytä mammapalstalla pelätä.Hui!
Vierailija kirjoitti:
Mihin ees tarvit sitä? Voit saada mahahaavan noilla
Helpompi on nakata nappi naamaan, kuin muuttaa syömisiään :)
Mahtavia palstalääkäreitä täällä. Siis mahahaava somacista, joka siis nimenomaan mahahaava estoon ja hoitoon tarkoitettu. PS. Sitä voi tarvita se kaikista terveimmätkin elämäntavat omaava
Joillakin vaan sattuu olemaan sellaiset mahahapot että tarvitsee ottaa, ja refluksin oireita ajottain.
Minulla on nimittäin palleatyrä, synnynnäinen. Olen normaalipainoinen ja sekasyöjä, mutta terveellisesti. Joudun ottaa tuota kuureina joskus.
Ainoa haitta on lievä ummetus jos pari kolme päivää peräkkäin ottaa.
Käsittämätöntä että tällä palstalla ollaan jopa kateellisia siitä kun toinen ottaa Somacia, ja veedduillaan!!!!! 😅😅😅😅😅
Vierailija kirjoitti:
Mahtavia palstalääkäreitä täällä. Siis mahahaava somacista, joka siis nimenomaan mahahaava estoon ja hoitoon tarkoitettu. PS. Sitä voi tarvita se kaikista terveimmätkin elämäntavat omaava
Niin just ja lääkäri epäilikin vähän sitä. Stressi pahasta. On täällä asiallisiakin näköjään. Kiitos vast.
Stressi lisää, ja riittämättömät unet. Joskus valkoviini tai shampanja, eli jos ottaa vain lasillisenkin niin alkaa.
Somaciahan pitäisi ottaa jos joutuu ottaa tulehduskipulääkkeitä monta päivää peräkkäin.
Vatsakatarrin ehkäisemiseksi.
Kun otatte Somacia niin muistakaa ottaa B12-vitamiinia, koska tuo estää sen vitamiinin imeytymistä. Sama koskee Rennietä.
Syön terveellisesti ja liikun.
Minulla on reumasairaus ja nivelrikko, joihin joudun syömään Para-Tabs ja Burana 600.
Minulle Somac on määrätty vatsan suojalääkkeeksi särkylääkkeiden vuoksi.
Harmittaa, että sanotaan syö oikein. Kyllä sitä syödään jo reumankin vuoksi, mutta Somacia (20) on pakko syödä. Itseasiassa Nexium on parempi ainakin minulle.
Tätä ketjua lukiessa, taas muistui mieleen, miten alhaisilla älykkyysosamäärillä osa täällä ajelee 🙂
Vierailija kirjoitti:
Mihin ees tarvit sitä? Voit saada mahahaavan noilla
Somacilla nimenomaan estetään mahahaavaa. Itse syön siksi, etteivät tulehduskipulääkkeet tuhoaisi mahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleislääkäri ei kehoita huolehtimaan itsestään psyykkisesti, vaikka olisi kuinka hyvä lääkäri. hän vain hoitaa sitä vaivaa, jonka potilas kokee ongelmaksi; syyn poistaminen ei ole etusijalla, vaan oireen.
Vika voi olla myös synnynnäistä heikkoutta, mutta silloin psyykkinen puoli - onnellisuuden merkitys terveydelle - vain korostuu.
Kaikissa kaikissa lääkkeissä on laaja vaikutus, osa negatiivisia. On seurattava lääkkeen vaikutusta, ja arvioitava myös itse sen kannattavuutta, jos lääkkeeseen turvautuu.
Ei myöskään kehota muuttamaan syömisiä, jos on vatsa/suolistovaivoja, vaan kirjoittaa lääkereseptin.
Kyllä mulle ainakin puhuu lääkäritkin aina terveellisestä ruokavaliosta. Yleensä vaiva kuin vaiva, niin yritetään lääkkeettömiä hoitoja ensin.
Tämähän on nähty ! Vauva - keskustelu palstalle kirjoitetaan jatkuvasti ilkeitä kommentteja ! Niitä ilkeitä kommentteja Kirjoittavat NE , joilla itsellä on paha olla !
Tänne pitää saada KIRJAUTUMINEN.!
Vatsa vaivaa? No vaivaa entistä enemmän jos somakkia alat syömään ku leipää :D