Somac 40mg
Tietääkö kukaan.. Kun yleiset haittavaikutukset, niin lukee mahalaukun polyypit.. Uskaltaako edes aloittaa...
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Syön terveellisesti..
Ja tarvitset somacia? Oletko ihan viisas??
Vierailija kirjoitti:
Syön terveellisesti..
Sitä se "terveellinen" ruoka teettää, tarvitaan somacia :)
Olen nyt syönyt melkein vuoden verran Somacia 40mg. Lääkäreitä ei huoleta uusia reseptiä
Heti aletaan haukkumaan, jos asiaa kysyy! Ihan viisas olen. En ole koskaan tarvinnut psykiatria!!! Syön perunaa, hedelmiä, marjoja päivittäin. Vatsa vaivannut niin määrättiin somac. Kahvi on pois.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt syönyt melkein vuoden verran Somacia 40mg. Lääkäreitä ei huoleta uusia reseptiä
Onko tullut mitään sivuoireita, eli just näitä polyyppeja ja onks vaarallisia
Vierailija kirjoitti:
Heti aletaan haukkumaan, jos asiaa kysyy! Ihan viisas olen. En ole koskaan tarvinnut psykiatria!!! Syön perunaa, hedelmiä, marjoja päivittäin. Vatsa vaivannut niin määrättiin somac. Kahvi on pois.
Lääkäri määräsi, niin tottahan niitä on sitten syötävä. Ruokavaliolle ei näin ollen tarvitse tehdä mitään korjauksia. Ei sulla oma ajattelu ainakaan toimi.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaja tarkoittanee, että olisiko elämäntilannetta sittenkin mahdollista korjata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa kun gastroskopia tehtiin ennen Somacin aloittamista. Tilanne ei ole Somacista oikeastaan parantunut merkittävästi mutta ilmankaan en pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa kun gastroskopia tehtiin ennen Somacin aloittamista. Tilanne ei ole Somacista oikeastaan parantunut merkittävästi mutta ilmankaan en pärjää.
Tilanne ei ole korjautunut lääkkeillä, mutta jatkat pakolla niiden syömistä?? Voi yhden kerran!
Yleislääkäri ei kehoita huolehtimaan itsestään psyykkisesti, vaikka olisi kuinka hyvä lääkäri. hän vain hoitaa sitä vaivaa, jonka potilas kokee ongelmaksi; syyn poistaminen ei ole etusijalla, vaan oireen.
Vika voi olla myös synnynnäistä heikkoutta, mutta silloin psyykkinen puoli - onnellisuuden merkitys terveydelle - vain korostuu.
Kaikissa kaikissa lääkkeissä on laaja vaikutus, osa negatiivisia. On seurattava lääkkeen vaikutusta, ja arvioitava myös itse sen kannattavuutta, jos lääkkeeseen turvautuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri määräsi, niin tottahan niitä on sitten syötävä. Ruokavaliolle ei näin ollen tarvitse tehdä mitään korjauksia. Ei sulla oma ajattelu ainakaan toimi.
No tyhmä olen joo!! Kiitoksia vain. Kysyin vain polyypeista, kun saattaa aiheuttaa niin epäröin... Siis pelottaa alkaa syömään niitä...
Polyypit tuskin on Somacin yleisin aiheuttama haitta.
Vierailija kirjoitti:
Joskus heitä ei vain kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Yleislääkäri ei kehoita huolehtimaan itsestään psyykkisesti, vaikka olisi kuinka hyvä lääkäri. hän vain hoitaa sitä vaivaa, jonka potilas kokee ongelmaksi; syyn poistaminen ei ole etusijalla, vaan oireen.
Vika voi olla myös synnynnäistä heikkoutta, mutta silloin psyykkinen puoli - onnellisuuden merkitys terveydelle - vain korostuu.
Kaikissa kaikissa lääkkeissä on laaja vaikutus, osa negatiivisia. On seurattava lääkkeen vaikutusta, ja arvioitava myös itse sen kannattavuutta, jos lääkkeeseen turvautuu.
Ei myöskään kehota muuttamaan syömisiä, jos on vatsa/suolistovaivoja, vaan kirjoittaa lääkereseptin.
Mihin ees tarvit sitä? Voit saada mahahaavan noilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tyhmä olen joo!! Kiitoksia vain. Kysyin vain polyypeista, kun saattaa aiheuttaa niin epäröin... Siis pelottaa alkaa syömään niitä...
Älä nyt hernettä nenään vedä! Popsi, popsi pilleris!
Vierailija kirjoitti:
Tilanne ei ole korjautunut lääkkeillä, mutta jatkat pakolla niiden syömistä?? Voi yhden kerran!
Ei ole parantunut mutta ilman Somacia tilanne selvästi aina huononee. Eli pitää nykyisen tilanteen stabiilina.
Aloita syömisten muuttamisella.