Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintava ja vyötärötön, miten pukeudut?

Vierailija
01.12.2021 |

Istuvia vaatteita on vaikea löytää, mutta säkissäkään ei viitsi aina olla. Nykymuoti tuntuu olevan varsinkin yläosien osalta laatikkomaista ja väljää, jolloin kyllä ne tissit mahtuu mutta sitten pusero roikkuu niistä suoraan alas ja näyttää 10x isommalta mitä oikeasti on. Kuitenkaan vyöllä kurominen ei ole vaihtoehto koska vyötärö on mulla aika olematon ja lantionkaarta ei juuri ole. Näyttää oudolta ja hartiat korostuu, tulee yläosasta raskas vaikutelma.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet johonkin erityisliikkeeseen sovittaa vaatteita, saa hyvin vinkkejä myös niistä. Ketjuliikkeet myy sitä samaa muotia joka koossa.

Vierailija
2/19 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet johonkin erityisliikkeeseen sovittaa vaatteita, saa hyvin vinkkejä myös niistä. Ketjuliikkeet myy sitä samaa muotia joka koossa.

Erityisliikkeeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä vyö tiukalle vyötärön kohdalta.

Vierailija
4/19 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
5/19 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunika ja leggarit

Vierailija
6/19 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole juuri tätä tyyppiä. Nyt olen löytänyt alsspäin levenevät villahameet, jotka tasapainottavat leveää yläosaa. V-aukkoiset paidat myös.

Vierailija
7/19 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina näyttää vetävän kumisia pitkiä kalsareita kainaloihin ja yläosina on tissiliivitoppeja. Tämä kommentti on poistettu?

Vierailija
8/19 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole juuri tätä tyyppiä. Nyt olen löytänyt alsspäin levenevät villahameet, jotka tasapainottavat leveää yläosaa. V-aukkoiset paidat myös.

Mistä olet löytänyt villahameita?

Vierailija
9/19 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteisiin. Yleensä paita ja housut. Keskityn

elämässä oikeasti tärkeisiin asioihin.

Vierailija
10/19 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin erikoinen aloitus. Tuohan tarkoittaisi, että olisi pallo.

Vierailija
11/19 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoita, vaan sitä että rinnoista alaspäin vartalo on suora.

Vierailija
12/19 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta oikealla tavalla pysyvästi.

Ota ensin selvää mitkä ruoka aineet ovat terveydellisesti parhaita jotta voitte hyvin. Lihava katso itseäsi. Et osaa edes hillitä haluasi. Et osaa muutakaan. Lapsesi jätkaa samaa tietä. Lopeta tv ja tälläisten palstojen seuraaminen. Tyhmennytte entisestään. Rokotteet lapsena ja kouluopetus jonka valkoisten ihmisvihaajat ovat pakottaneet.

Ette tiedä maailman pahimmistä vallassa olevista mitään. Luuletteko että tämä on normaalia elämää? Lauma otti piikkejä eikä tajua mitä ne ovat jotka niitä tyrkyttää. Ja minkä takia. Uskotte mediaan ja valheisiin.

Vierailija
13/19 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta oikealla tavalla pysyvästi.

Ota ensin selvää mitkä ruoka aineet ovat terveydellisesti parhaita jotta voitte hyvin. Lihava katso itseäsi. Et osaa edes hillitä haluasi. Et osaa muutakaan. Lapsesi jätkaa samaa tietä. Lopeta tv ja tälläisten palstojen seuraaminen. Tyhmennytte entisestään. Rokotteet lapsena ja kouluopetus jonka valkoisten ihmisvihaajat ovat pakottaneet.

Ette tiedä maailman pahimmistä vallassa olevista mitään. Luuletteko että tämä on normaalia elämää? Lauma otti piikkejä eikä tajua mitä ne ovat jotka niitä tyrkyttää. Ja minkä takia. Uskotte mediaan ja valheisiin.

En ole lihava. Vaatteet joita käytän on S tai M kokoa, yläosat usein L kun on ne rinnat.

Et sinäkään hyvin näytä voivan. Ja miksi et noudata omaa neuvoasi ja pysy pois tältä palstalta😁

Vierailija
14/19 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan alaspäin kapeneva kolmio.

Olen itse samanmallinen, kapea lantio ja pitkät hoikat sääret mutta olen myös rintava ja harteikas ja vyötärö on tasapaksu. Näytän helposti liikennemerkillä jos en vaatteilla tasapainota vartalon mittasuhteita.

Kietaisumalliset paidat ja mekot toimivat hyvin, luovat illuusion vyötäröstä, v-pääntie kaventaa hartialinjaa eikä rinnat näytä hyllyltä.

Muuten mekot on aika hankalia koska jos ne sopii yläosasta niin alaosa roikkuu päällä kuin säkki, neulemekot tosin usein näyttävät aika hyviltä.

Lisäksi tykkään hyvin istuvista jakuista, a-linjaisista hameista ja suorista housuista.

Vierailija
15/19 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan alaspäin kapeneva kolmio.

Olen itse samanmallinen, kapea lantio ja pitkät hoikat sääret mutta olen myös rintava ja harteikas ja vyötärö on tasapaksu. Näytän helposti liikennemerkillä jos en vaatteilla tasapainota vartalon mittasuhteita.

Kietaisumalliset paidat ja mekot toimivat hyvin, luovat illuusion vyötäröstä, v-pääntie kaventaa hartialinjaa eikä rinnat näytä hyllyltä.

Muuten mekot on aika hankalia koska jos ne sopii yläosasta niin alaosa roikkuu päällä kuin säkki, neulemekot tosin usein näyttävät aika hyviltä.

Lisäksi tykkään hyvin istuvista jakuista, a-linjaisista hameista ja suorista housuista.

En löytänyt kietaisumallista mekkoa joka olisi hameosaltaan sen mallinen, että toisi runsautta siihen lantion kohdalle. Yleensä kangas on niin ohutta/laskeutuvaa että kapea lantio korostuu. Pusero ja hame toimii paremmin, hameen täytyy olla juuri tietyn mallinen toimiakseen vartalotyypilläni.

Vierailija
16/19 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen viimeisellä kolmanneksella raskaana ja olen vyötärötön. Sinulla ilmeisesti on vyötärö, mutta ei selvästi erottuva.

Googleta Trinny and Susannah body shapes.

Siellä on hyviä vinkkejä eri vartalotyypeille ja tyyppejä hieman enemmän, kuin perusluokittelussa. Jos siis englanti luistaa.

Vierailija
17/19 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostsnut parikin villakagashametta pilkkahintaan Emmystä. Toisessa on kiva ruutukuosi, joka tasapainottaa kroppaa erityisen hyvin. Yläosana yksivärinen, napskasti istuva, V-aukkoinen neule.

Kesällä käytän melko usein sellaista sortsihametta, joka lienee tarkoitettu golfkentälle. Olen huomannut, että polvipituiset tai lyhyemmät hameet, jotka levenevöt aslaspäin, sopivat mulle hyvin, koska ne korostavat lantiota ja sääriä, jotka ovst paras osani. Yläosa useimmiten yksivärinen ja melko napakasti istuva, edellyttää tietenkin, ettei vyötäröllä ole makkaroita. Hame tekee aina naisellisen vaikutelman.

Vierailija
18/19 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän yläosassa paitoja ja puseroita. Vastaavasti alaosina on hame tai housut.

Vierailija
19/19 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös hyvin laseutuvat, vähän väljemmät villakangashousut sopivat hyvin. Tärkeätä on pitää vyötärö hoikkana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi