Silikonirinnat tulisi kieltää
Naisten rinnat on luonto muovannut ensisijaisesti imetystä, lasta varten, ei seksuaaliseksi kiihokkeeksi. Myös rintojen on luonnollista "rupsahtaa", vanheta naisen ikääntyessä. Rintojen muokkaus ja kohentaminen silikonin avulla on puhtaasti syy-seuraus kaupallisesta propagandasta, joka vieraannuttaa naisen luonnollisesta kehosta ja vääristää kauneusihanteita. Silikonin käyttö ja rintojen "kauneusleikkaukset" pelkästään ulkoisten avujen kohentamiseen tulisi kieltää jo niissä ilmenneiden haittavaikutusten esim. silikonin vuotaminen pussista rintakudokseen, vuoksi. Ainoastaan rintaproteesit syöpä tai muissa tapauksissa, joissa rinta on jouduttu poistamaan tulisi hyväksyä.
Muistan jutun suomalaisesta rintasyöpää sairastaneesta naisesta, jonka toinen rinta oli poistettu ja hän esitteli muotinäytöksessä uimapukua, joka paljasti toisen rinnan puuttumisen. Hatun nosto hänelle.
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:00"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:56"]
Jos on valmis ottamaan sen riskin terveytensä eteen, niin oma valinta. Tulee minuakin harmittamaan, jos saan lapsia ja rintani ovat sen jälkeen mennyttä. Vaikka en silikoneja ottaisikaan.
[/quote]
Mikset opettelisi elämään muuttuneen vartalosi kanssa ja olemaan siitä ylpeä sellaisena kuin se on. Kaikki kehon elämänmerkit ovat kauniita. ap
[/quote
Roikkuvat patalaput eivät ole kauniita. Osa ei tyydy samaan kuin ap. Jokainen tekee mitä tahtoo omalle keholleen.
[/quote]
Tämä on niin totta! Jotkut viherhörhöfemakot tykkää kantaa tyhjiä pusseja, mutta meistä osa haluaa nauttia kehostaan ja panostaa siihen. Pieni rintaisen itsetunnon pelastus voi olla silarit, kohtuu kokoiset sellaiset.
[/quote]
Mitä vikaa pienissä rinnoissa on? Pieni rintaisen alemmuuskompleksi johtuu puhtaasti kaupallisesti syntyneistä ihanteista, jotka suosivat suuria rintoja. ap
Silikoni ei valu implantista, koska se ei ole nestemäistä vaan koossapysyvää, jäykkää geeliä.
Jos silikoneja haluaa vastustaa turvallisuussyillä, niin itse leikkausoperaatio kannattaa nostaa esille. Leikkauksiin liittyy aina riskejä. Nukutus ei sekään ole täysin riskitön juttu.
Olen nähnyt työssäni useita silikonirintaisia naisia. Minulla ei ole mitään nokankoputtamista heidän ratkaisuihinsa. Itse tuskin implantteja otan. Toisaalta ei nää ajokoirankorvat kyl mieltä ylennä.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:09"]
Jos on valmis ottamaan sen riskin terveytensä eteen, niin oma valinta. Tulee minuakin harmittamaan, jos saan lapsia ja rintani ovat sen jälkeen mennyttä. Vaikka en silikoneja ottaisikaan.
[/quote]
Mikset opettelisi elämään muuttuneen vartalosi kanssa ja olemaan siitä ylpeä sellaisena kuin se on. Kaikki kehon elämänmerkit ovat kauniita. ap
[/quote]
Niin.. Miksi ne rintasyövän läpi käyneet ei voisi elää muuttuneen vartalonsa kanssa ja olla ylpeitä siitä sellaisena, kuin se on? Miksi heille tulisi sallia proteesit, jos ei sitä omasta mielestään vammautuneille (esim. imettäjät tai paljon laihduttaneet) voi hyväksyä?
-Ohis
[/quote]
Et ole tosissas? Rinnastat rintasyövän vuoksi rinnattoman ja imetyksen/laihdutuksen myötä rupsahtaneen rinnat verrannollisiksi. :D
Eikö myös meikkaaminen ole samanmoista kehonkuvan vääristämistä?
Mulla varmaan pitäisi yleisen käsityksen mukaan olla silikonitäytteet. Olen liikunnallinen, pyöreä peppu, mutta pikkuiset rinnat. Itselleni näin on hyvä, mies ei koskaan ole kommentoinut kielteiseen sävyyn. Miehen mieliksi en itseäni suurentele, ellen kelpaa näin, tuskin kelpaan täytettynäkään.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:15"]
Silikoni ei valu implantista, koska se ei ole nestemäistä vaan koossapysyvää, jäykkää geeliä.
Jos silikoneja haluaa vastustaa turvallisuussyillä, niin itse leikkausoperaatio kannattaa nostaa esille. Leikkauksiin liittyy aina riskejä. Nukutus ei sekään ole täysin riskitön juttu.
Olen nähnyt työssäni useita silikonirintaisia naisia. Minulla ei ole mitään nokankoputtamista heidän ratkaisuihinsa. Itse tuskin implantteja otan. Toisaalta ei nää ajokoirankorvat kyl mieltä ylennä.
[/quote]
Ihanko ohi on mennyt uutiset, joissa kerrotaan silikonipussin vuotaneen? ap
Samaa silikonia käytetään esim sydämentahdistajissa ja monessa muussa että semmosta myrkkyä.
Kaikki kehon elämänmerkit ovat kauniita,Huh Huh mitä roskapuhetta.
[/quote]
[/quote]
Niin.. Miksi ne rintasyövän läpi käyneet ei voisi elää muuttuneen vartalonsa kanssa ja olla ylpeitä siitä sellaisena, kuin se on? Miksi heille tulisi sallia proteesit, jos ei sitä omasta mielestään vammautuneille (esim. imettäjät tai paljon laihduttaneet) voi hyväksyä?
-Ohis