Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka kuukausi järjetön raskaudenpelko :(

Vierailija
01.03.2015 |

Olen 19-vuotias, avoliitossa pian vuoden ja pelkään joka kuukausi mahdollista raskautta, vaikka menkat tuleekin ajoissa ja käytän e-pillereitä.

Mun avomies on jo ihan kyllästynyt tähän mun joka kuukautiseen paniikkiin ja ollaanpa saatu pari suurempaa riitaakin tästä aikaiseksi. Aina ennen menkkoja alkaa hiipiä ne pelot ja alan kuvitella kaikenlaisia raskausoireita itselleni, katson hermostuneesti kalenterista ovulaatiopäiviä ja lasken yks yhteen milloin harrastimmekaan seksiä ja sitten jos oikein pelkään niin totta kai ne menkatkin tulee myöhässä. Olen tilannut kotiin monta pakettia liuskatestejä ja teenkin niitä joka kuukausi vaikka menkat eivät olisikaan myöhässä. Aina jos on ollut päivänkin myöhässä menkat niin sillä samalla sekunnilla kun olen ottanut raskaustestin esille niin kovat menkkakrampit alkaneet ja hanat auenneet.

En oikeesti jaksa tätä enää. Olen yrittänyt ajatella aina muita juttuja ja yleensä se onnistuukin kierron loppuaikaan asti, mutta kun on enää viikko menkkoihin niin aina tunnen niitä kuviteltuja kiinnittymiskipuja ja siitä se sitten taas alkaa. Pahimmillaan olen jännittänyt niin että menkat myöhästyneet viikon, mutta alkaneet heti kun olen omin silmin nähnyt negatiivisen raskaustestin. Joka kerta kun teen raskaustestin niin jännitän vaikkei olis mitää syytä, vaikka menkatkin ovat päällä niin silti jännitän, että saatan olla raskaana.

Onko tää normaalia? Loppuuko tää koskaan?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi