Hyi hitto tuota Lidlin joulumainosta
Kommentit (28)
Aika erikoinen mustakin, mutta en pitänyt siitäkään, jossa tyttö vie poikaystävänsä vanhemmilleen näytille.
Vierailija kirjoitti:
Miten saivat Fatim Diarran houkuteltua mukaan?
Sai sähköpyörän palkaksi.
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoinen mustakin, mutta en pitänyt siitäkään, jossa tyttö vie poikaystävänsä vanhemmilleen näytille.
Mikä siinä mustassa on erikoista?
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään Lidlin mainoksista.
Esim K kaupan mainokset ärsyttää.
Se k-kaupan nainenhan on nätti ja tosi energinen. Mukava katsoa hänen touhuiluja
Lidlin joulumainos on tylsä ja liian pitkä. Eikä siitä saa mitään infoa. Ihan turha. Olen Lidlin vakiasiakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään Lidlin mainoksista.
Esim K kaupan mainokset ärsyttää.
Se k-kaupan nainenhan on nätti ja tosi energinen. Mukava katsoa hänen touhuiluja
Nätteys on makuasia, mutta ylipirteä ja teennäistä murretta vääntävä. Paitsi joissain pätkissä se murre sitten unohtuukin.
Minusta se on kiva. Mutta onko se hyvä? Mainoksen tarkoitus on myydä, eikä tuo ainakaan minun ostopäätöksiin vaikuta tuon taivaallista. Eli ei täytä tarkoitustaan, ei siis hyvä. Mutta jos haluavat tyhjästä maksaa mainoksen tekijöille ja tarjota kansalle pientä jouluhupia ohjelmien lomassa, niin omapa on asiansa.
näissä mainoksissa esitellään vain suomen tulevaisuus,totutelkaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä mustassa on erikoista?
Ehehe kun oot hauska. Muuta iloa sun elämässäsi tuskin onkaan.
Yleensä Lidlin mainokset on hauskoja, varsinkin ne missä oli se myrtsi mies.
Tossa mainoksessa ei ole mitään hauskaa eikä pointtia, tylsä ja jotenkin niinkuin joku kesken jääny harjotusversio vailla juonta.
Vierailija kirjoitti:
Miten se muija on päätynyt rinssin kämpille patjakasan päälle?
Olisko baarista tarttunut matkaan.
Heitän töllön parvekkeelta alas, jos tulee vielä yksikin mulattimainos.
No niin, sinne meni.
Miksi? Mikä niistä?