Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salakänni, paras känni =))

Vierailija
01.03.2015 |

Eilen oli juhlat ja niistä jäi punkkua jäljelle puoli laatikollista. Ajattelin riipaista ne tänään, kun huomenna kuitenkin lomapäivä. Noh, yllättäen siskoni tuli käymään tänään pitkän matkan päästä..Oli halunnut yllättää meidät yllätysvierailullaan (tämän siskon kohdalla annettakoon se anteeksi, on sen verran ihana ihminen ja tervetullut aina ilmoittamattakin).

Sisko vaan on täysi absolutisti, eikä tykkää humalahakuisesta juomisesta ollenkaan, ja minä taasen olen ihana ihminen myös, mutten absolutisti ja olin jo niin ehtinyt orientoitumaan ylimääräisiin kalsarikänneihin niin, etten halunnut suunnitelmiani muuttaa..

Näinpä olen juonut yhden saunaoluen ja viitisen lasillista (mukillista) punaviiniä siskon ymmärtämättä mitään..Ja parhaat piilokännit ikinä!!  Ihan outo huomio, mutta oikeasti: kännääminen vaikuttamalta humalaiselta on ihan eri atmosfääreissä kun kännääminen ihan luvalla. =)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua hyvin :D pidä hauskaa!

Vierailija
2/9 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisi lasillista viiniä? ja luulet hölmönä, ettei sisko ole huomannut...
ikävä herättää sut todellisuuteen, siskosi haluaa vaan olla kohtelias. tai sitten tietää jo ennestään sun alkoholismin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:32"]

viisi lasillista viiniä? ja luulet hölmönä, ettei sisko ole huomannut... ikävä herättää sut todellisuuteen, siskosi haluaa vaan olla kohtelias. tai sitten tietää jo ennestään sun alkoholismin.

[/quote]

No kuudes menossa jo..Ja ei, sisko ei ole huomannut. On sen verran tomera täti, että varmasti sanoisi ääneen edes epäilyksensä. Toisaalta, miksi epäillä jotakuta humalaiseksi näin sunnuntaina? Tuossa se patjalla katsoo Jurassic Parkia ja minä tässä sohvalla "teetä" nautin..=))

Vierailija
4/9 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:32"]

viisi lasillista viiniä? ja luulet hölmönä, ettei sisko ole huomannut... ikävä herättää sut todellisuuteen, siskosi haluaa vaan olla kohtelias. tai sitten tietää jo ennestään sun alkoholismin.

[/quote]

Kukkis nukkumaan siitä!

Vierailija
5/9 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuu huono olo, ku pitää olla paikoillaan ja hiljaa kännissä?

Vierailija
6/9 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:51"]

Eikö tuu huono olo, ku pitää olla paikoillaan ja hiljaa kännissä?

[/quote]

No ei tuu. Ja toki nukkumaan menen ennen sitä kamalaa oksukaatokänniä..Se ei ollut tavoitteenakaan. Mutta pakko myöntää, että humalan aste on kovempi kuin normaalina baari-iltana..=))

Vierailija
7/9 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haisee alkoholi ja huomaa käytöksestäsi. Turha esittää muuta. Ap olet juoppo.

Vierailija
8/9 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen itse juomatta ja mieheni juo vaikkapa yhden oluen, niin haistan sen heti. Turha jauhaa ap paskaa.

Vierailija
9/9 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ap peittää jotenkin hengityksen hajun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi