Mä en ole nähnyt mun vauvaani viikkoon:(
Ihan hirveä ikävä. Isä lähti laskettelureissulle ja pakkasi vaavin mukaan. Sanoin ettei se käy, mutta niin vain oli lähtenyt. Meillä ei ole virallista sopimusta tapaamisista, kun ollaan naimisissa vaikka erillään. Jos olisi sopimus, saisiko näin tehdä?
Kommentit (124)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:47"]Mistä te aina niin nopeasti arvaatte, että ap on Muru? Vai laittaako Muru itse ensimmäisen Muru-viestin aina ketjuun? Vai häh?
[/quote]
Murulla om ihan oma tyylinsä tehdä aloitus. lisäksi kun on seurannut hänen sepustuksiaan, sen vaan tajuaa heti.
Oliks teillä jonkun vaatima avioehto vai miten se meni?
Multa on jäänyt paljon välistä, lapsen syntymä ja sen jälkeiset tapahtumat,
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:48"]
Mitä vielä Murusta...
Huomasi teininä että isä harrasti syrjähyppyjä, jotta olisi hiljaa sai ulkomaanmatkan ja visan.
Pani tai nuoleskeli siskonsa miehen kanssa teininä.
Palkkasi jo raskausaikana valmiiksi yöhpitajan lapselleen jotta ei joutuisi heräämää öisin vauvan takia, ja jotta suhteelle jäisi aikaa.
Muistutta omien sanojensa mukaa tätä naista (eiku ei omien sanojen, teki aloituksen siitä että miehensä mielestä on tämän näköinen) http://en.wikipedia.org/wiki/Gia_Allemand jos oikein muistan....
Väittää ettei valehtele, mutta on myöntänyt että se ei ole valehtulua jos vain jättää kertomatta. On vissiin yhden abortin tehnyt.
Tulee varakkaasta perheestä.
Olisiko nyt noin kolmekymppinen?
[/quote]
Pani siskon miestä ja ihmettee yhä kun sisko ei halua olla läheinen kanssaan. Puolustelee asiaa sillä, että oli itse lapsi ja mies aikuinen. Muru taisi olla 16-17 vuotta silloin.
Mitä vielä Murusta...
Huomasi teininä että isä harrasti syrjähyppyjä, jotta olisi hiljaa sai ulkomaanmatkan ja visan.
Pani tai nuoleskeli siskonsa miehen kanssa teininä.
Palkkasi jo raskausaikana valmiiksi yöhpitajan lapselleen jotta ei joutuisi heräämää öisin vauvan takia, ja jotta suhteelle jäisi aikaa.
Muistutta omien sanojensa mukaa tätä naista (eiku ei omien sanojen, teki aloituksen siitä että miehensä mielestä on tämän näköinen) http://en.wikipedia.org/wiki/Gia_Allemand jos oikein muistan....
Väittää ettei valehtele, mutta on myöntänyt että se ei ole valehtulua jos vain jättää kertomatta. On vissiin yhden abortin tehnyt.
Tulee varakkaasta perheestä.
Olisiko nyt noin kolmekymppinen?
[/quote]
Ja kuinka hyvin toimikaan. :D
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:37"]
Oletko Muru jättänyt vauvan yksin sänkyynsä huutamaan ja lähtenyt humputtelemaan (en totisesti ihmettelisi) vai miksi miehesi ei uskalla antaa sinun olla vauvasi kanssa? Oletko ajatellut hakea apua tuohon tilaasi? Tulee heittämällä pari persoonallisuushäiriötä mieleen...
[/quote]
En todellakaan ole!!! Minä olin yhdessä asuttaessa päävastuussa vauvasta ja todellakin keskityin siihen täysin. Mies nyt vain haluaa hallita tilannetta. Hän jotenkin katsoo, että vauva on hänen, koska aloite sen hankkimiseen tuli häneltä.
ap
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:37"] [quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:25"] [quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:23"]Muru, lopeta jo. Ei sua edes kiinnosta koko vauva kuitenkaan. Nauti nyt vapaudestasi kun sitä haluat äläkä koita noukkia rusinat pullasta ja kerätä sääliä. [/quote] Ai niinkö kaikki etävanhemmat ajattelevat? Järjestelyn piti kestää vain kesään asti. ap [/quote] Olisit nyt helvetti soikoon tyytyväinen. Olet vapaa huoraamaan, anteeksi siis "nukkumaan ystäviesi kanssa" ja hakemaan huomiota, ilman että sinun tarvitsee huolehtia jostain niin triviaalista ja vastenmielisestä, kuin oma biologinen jälkeläisesi, viattomista viattomin vauvasi. Oikeasti, olet suunnattoman vastenmielinen ihminen, pilallinen. Hyi. Toivottavasti miehesi saa yksinhuoltajuuden. [/quote] Jahas. Me aiomme kyllä hakea lähihuoltajuutta (mikä sen nimi sitten onkaan) muutaman kuukauden kuluttua. Tämä ei ole oikea järjestely, eikä näköjään toimi. ap [/quote] Pakko kyllä antaa pisteet tästä tavasta jolla Muru vie tarinaa eteenpäin. Kirjoitatko tarinoita ihan ammatiksesi? Nyt kaikki tietysti kiinnostuvat siitä ketkä ovat "me" eli kuka on uusi puolisosi. [/quote] Hah. Yksityiskohtia ja esim. ajallisia kestoja olen muutellut, jotta ei tunnistettaisi. Onnistuneesti :( Jos kukaan ei syytä provoksi, hiljenen joksikin aikaa. Sitten alkaa pelottaa... Me on minä, mun isäni ja lakimies. Mulla ei ole uutta puolisoa enkä tiedä, tuleekokaan. Tämä avioliitto oli iso pettymys. ap
[/quote]
Oho, oli hymiö väärinpäin. Siis onnistuneesti :)
ap
Hei selviskö muuten, onko tämäkin ketju Murun, kun sitä niin monet veikkailivat:
Mikä se vyöjuttu oli? Jäi häiritsemään.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:57"]
[/quote] googleta muru micke perjantai vyö.
Äh, oot jo nyt aika tylsä hahmo, vaikka tämä on ensimmäinen ketjusi, jota seuraan.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:58"]
[/quote]
niin niin siis selitystä kaipaan :D Että mitä sillä tehtiin
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:02"]
[/quote]
[/quote] No siitä jo sanottiin että Muru ei halua puhua siitä, jos ei aio puhua niin hittoakos siitä jankkaat.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:37"]
Oletko Muru jättänyt vauvan yksin sänkyynsä huutamaan ja lähtenyt humputtelemaan (en totisesti ihmettelisi) vai miksi miehesi ei uskalla antaa sinun olla vauvasi kanssa? Oletko ajatellut hakea apua tuohon tilaasi? Tulee heittämällä pari persoonallisuushäiriötä mieleen...
[/quote]
En todellakaan ole!!! Minä olin yhdessä asuttaessa päävastuussa vauvasta ja todellakin keskityin siihen täysin. Mies nyt vain haluaa hallita tilannetta. Hän jotenkin katsoo, että vauva on hänen, koska aloite sen hankkimiseen tuli häneltä.
ap
[/quote]
no voi hitto! teidän yhteinen aikannehan lapsen kanssa jäi hyvin lyhyeksi. itsehän päätit moneksi kuukaudeksi työkomennuksellekkin lähteä, tajua jo! tavallaan hylkäsit lapsesi jo silloin. SORRY vaan, olkoon toipuva narkkari tai ei ymmärrän isän mielipiteen.
[/quote]
[/quote]
Muakin kiinnostaa. Googlella en löytänyt.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:06"]
[/quote]
[/quote]
Muakin kiinnostaa. Googlella en löytänyt.
[/quote] Ei kai löydy mitään mitä ei koksaan kirjoitettukaan.
Kylläpäs Muru nyt pyytää ahkerasti poistoon asiattomia viestejä =D
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:08"]
Kylläpäs Muru nyt pyytää ahkerasti poistoon asiattomia viestejä =D
[/quote]
Vauhdilla kyllä viuhui mode. :D
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:43"]
Mikä se muru ja vyö juttu oli?
[/quote]
En mä halua antaa yksityiskohtia räävittäväksi. Ei se mitään ihan sairasta ollut, jos sitä mietitte, mutta se oli ihminen, johon olin luottanut ja joka näytti uuden puolen itsestään.
ap
Kuinka monta kuukautta Muru on asunut vauvansa kanssa? Jos vauva on nyt reilu 6kk ja Muru lähti loppuvuodesta? Töihin ulkomaille. Vai lähtikö jo joskus lokakuussa? Äkkiä se kyllästyi vauvaan.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:47"]
Mistä te aina niin nopeasti arvaatte, että ap on Muru? Vai laittaako Muru itse ensimmäisen Muru-viestin aina ketjuun? Vai häh?
[/quote] Tyylin tunnistaa, ja hä mainitsee juuri ne seikat joista hänet tunnistaa. Hymiöt otsikossa on myös tunnusmerkki.