Mikroneularoller - joko olette kokeilleet?
Alko kiinnostaa Mungon postauksen (http://www.rantapallo.fi/mungolife/2015/03/01/before-after-inbetween-part-1/) jälkeen. Auttaakohan myös atooppiseen ihoon? Ei netistä oikein siihen löytyny vastausta. Ois kiva kuulla kokemuksia mikäli joku on kokeillut!
Kommentit (17)
http://www.sinunapteekki.fi/catalog/mikroneulaus/rollerit-c-33_243_320.html Saa noita huomattavasti halvemmallakin. :D Tuo geeli joka postauksessa mainittiin on jotain osterivinokasgeeliä ilmeisesti.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 13:55"]http://www.sinunapteekki.fi/catalog/mikroneulaus/rollerit-c-33_243_320.html Saa noita huomattavasti halvemmallakin. :D Tuo geeli joka postauksessa mainittiin on jotain osterivinokasgeeliä ilmeisesti.
[/quote]
Oho, onpa tosiaan hieeeeman halvempia kuin mungiksen vastaava...
Minä olen mikroneulaillut nyt muutaman kuukauden ja eron todella huomaa. Ostin rollerin ja arpiin tarkoitetun seerumin ja punaiset arpeni ovat tätä nykyä miltei kokonaan kadonneet.
Alussa neulaaminen tuntuu jokseenkin epämiellyttävältä muttei kivuliaalta kuitenkaan. Olen käyttänyt 0.5 mm rolleria ja minulle ainakin ollut toimiva ja jatkan kyllä vakituisena osana ihonhoitoa.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:22"]
Eikö kukhaan?
[/quote]
Nho mishths mhe vhoitash she thietä
[/quote]
Ehhehhe ootpa hauska..
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:23"]Minä olen mikroneulaillut nyt muutaman kuukauden ja eron todella huomaa. Ostin rollerin ja arpiin tarkoitetun seerumin ja punaiset arpeni ovat tätä nykyä miltei kokonaan kadonneet.
Alussa neulaaminen tuntuu jokseenkin epämiellyttävältä muttei kivuliaalta kuitenkaan. Olen käyttänyt 0.5 mm rolleria ja minulle ainakin ollut toimiva ja jatkan kyllä vakituisena osana ihonhoitoa.
[/quote]
Mistä ostit omasi?
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:23"]Minä olen mikroneulaillut nyt muutaman kuukauden ja eron todella huomaa. Ostin rollerin ja arpiin tarkoitetun seerumin ja punaiset arpeni ovat tätä nykyä miltei kokonaan kadonneet.
[/quote]
Mistä ostit omasi?
[/quote]
Tilasin kauneusmaailma.fi sekä rollerin että seerumin.
[/quote]
Minkä niminen seerumi? :)
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:23"]Minä olen mikroneulaillut nyt muutaman kuukauden ja eron todella huomaa. Ostin rollerin ja arpiin tarkoitetun seerumin ja punaiset arpeni ovat tätä nykyä miltei kokonaan kadonneet.
[/quote]
Mistä ostit omasi?
[/quote]
Se paketti oli 99 e ja mungon lukijat saa 10 e alennusta. Siihen sisälty ainakin joku geeli jota laitetaan sen neulauksen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:22"]
Eikö kukhaan?
[/quote]
Nho mishths mhe vhoitash she thietä
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:23"]Minä olen mikroneulaillut nyt muutaman kuukauden ja eron todella huomaa. Ostin rollerin ja arpiin tarkoitetun seerumin ja punaiset arpeni ovat tätä nykyä miltei kokonaan kadonneet.
[/quote]
Mistä ostit omasi?
[/quote]
[/quote]
Minkä niminen seerumi? :)
[/quote]
Minuakin kiinnostais!
Tää kuulostaa kyllä pelottavalta, mutta on ehkä pakko testata :-D
Ihon mikroneulauksesta olen lukenut paljon kehuja jo vuosia sitten. Nyt alkoi itseänikin uudelleen kiinnostaa moisen hankkiminen. Onhan tuo kova hinta (enkä haluaisi tukea Mungelin mainostamista), mutta silti houkuttaisi... Ehkä katson löytyykö vastaavia vielä halvemmalla jostain tai siten jätän mietintämyssyyn. Kokemuksia kuulisin itsekin mielelläni.