Lue keskustelun säännöt.
PKN.n vuoksi integraatio koululuokkiin aletaan vihdoin hyväksyä
01.03.2015 |
Ihmiset valittavat jatkuvasti, kun vammaiset tulevat intergraation ja inkluusion vuoksi päiväkoteihin ja normaaliluokkiin.
Vihdoin ihmisten mieli on alkanut avartua ja vammaisten ja erityislasten sopeutuminen helpottuu PKN.n antaman esimerkin vuoksi. Loppuu se mammojen jatkuva kitinä, että ADHD lapsi häiritsee hänen Nico-Petterinsä opiskelua juoksemisellaan ja huutamisellaan.
suvaitsevaisuus voittaa vielä
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:23"]
Minä olen valmis maksamaan siitä että lapseni saavat käydä koulua ilman häiriköiviä "erityislapsia".
Muutama idiootti vie opettajalta niin paljon energiaa kun eivät osaa olla hiljaa. Ja noita on saatanan vaikea siirtää pois erityisluokalle kunnon ihmisten tieltä. Kokemusta on -koko koulu rauhoittui kun pahin hullu siirrettiin vihdoin muualle!
L.H. -terve vaan!
[/quote]
Minä alapeukutin tätä koska en tykkää yleistyksistä. Meinaatteko oikeasti, että kaikki erityisoppilaat ovat lapsia, jotka eivät halua oppia tai saada oppimisrauhaa? Väärin.
Eivätkä he myöskään ole mitään toisen luokan kansalaisia kun terveet ovat niitä "kunnollisia".
Kuten sanoin, erityiskoulussakin on oppilaita laidasta laitaan mm. niitä dysfasialapsia ja sokeita mutta myös kuuroja/kuurovammaisia (oman lapseni koulussa juhlat on myös viittomakielellä, jotta kaikki pääsevät nauttimaan niistä).
Yhtä lailla oma poikani kärsii siitä luokan adhd-lapsesta mutta minkäs sille tekee? Ei mitään koska näemmä koulurauha koskee vain ns. normaaleja lapsia jotka pärjäävät ilman tukea koulussa.
-kymppi, jota ärsyttää kun kaikki häiriköt ollaan tunkemassa eiryiskouluihin. Tarkkikset takaisin, kiitos-