Menetkö huomenna töihin?
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:55"]
Menen, ensimmäinen päivä uudessa työssä, jännittää :)
[/quote]
Sama juttu, tsemppiä :D
En mene, olen työtön. Huomenna tippuu tuet tilille ja on shoppailupäivä.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:08"]
En. Teen töitä kotona, kuten kaikkina muinakin päivinä. Ja öinä.
[/quote]Anna minä arvaan. Orja/palvelija yrityksessä kotiäiti?
Taidan saikuttaa, voi kattoo tänään vähän pidempään telkkarii.. aina siellä joku hikipinko on paikalla..
Menen. Ahdistaa ihan sikana mennä. Koko päivän jännittänyt maha kuralla sitä, vaikka vaan viikonlopun ollut vapaalla ja tuttu työpaikka.
En, yksi vapaa huomenna, vähän paska vuorolista, johtuen omista toiveistani.
Miksi ahdistaa mennä?
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:14"]
Menen. Ahdistaa ihan sikana mennä. Koko päivän jännittänyt maha kuralla sitä, vaikka vaan viikonlopun ollut vapaalla ja tuttu työpaikka.
[/quote]
Menen huomenna. Tiistaina mulla alkaa viiden viikon loma, lällällälläää!!!!
Luojan kiitos, pääsen töihin! Koti on niin ahdistava paikka nykyään että olisin mielelläni vaikka viikonloputkin töissä...
En mene. Täällä oksennetti vatsataudissa koko viikonloppu, esikoinen just alotti vasta, ei siis oo hoitokunnossa huomenna, tuskin ylihuomennakaan.
Kai se on pakko mennä, vaikkei oikein nappaisi tehdä töitä tuossa riistofirmassa alipalkattuna, kun työnantajalla vähän eri käsitys vaaditusta tuloksesta tiettyyn palkkaan kuin työntekijöillä. Ollut vähän nuhaoireita, mutta ei tämä taida vielä saikkuun riittää. Se niinku alkaisi taas huomenna uusi kuukausi ja uuden kuukauden kokonaistuloksen ja kilpailukykyisen tulospalkan tavoittelu. Hohohoo ja edellisen kuukauden palkkakaan ole tullut vielä...
En huomennakaan koska olen työtön. Kiva päivä kuitenkin tiedossa, mennään kuopuksen kanssa pitkästä aikaa HopLopiin ja sitten Heseen syömään.
Minäkin menen! Ja ihana 10h vuoro edessä. Mutta ei haittaa, rakastan työtäni!
En mene koska olen kipeänä. Niin hirveä tauti ettei kyllä vapaapäiväkjsi voi kutsua