Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä annatte joululahjaksi 18v-21v lapsillenne?

Vierailija
01.12.2021 |

Kun eivät meillä mitään toivo/tarvitse, niin kovin on haastavaa ja jotakin olisi kuitenkin kiva antaa..

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partakoneen, lompakon, Bluetooth nappikuulokkeet, rahaa..

Vierailija
22/27 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ja lisäksi pyyhkeitä, lakanoita, astioita+keittiötarvikkeita tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain seksileluja varmaan. Katsele vaikka huippukivasta tai kaalimadosta.

Vierailija
24/27 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kummallekkin joulukalenterin, missä on pieniä lahjakortteja sekä suklaata. Varsinainen joululahja on rahaa (500e/lapsi). Annan kummallekkin vielä myös pehmeän paketin sekä kirjan, jotta on aattona avattavaa/luettavaa illalla viinilasin kanssa. Tulevat kummatkin jouluksi kotiin. Pehmeä paketti tytölle on marimekon villapaita ja pojalle adidaksen housut ja huppari. 

Vierailija
25/27 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

antakaa rahaa, jos ette muuta keksi. sitä tarvitsee aina, itse ainakin yritän jo säästää omaan asuntoon :) enkä puhu siis mistään järkyttävistä määristä, isoin summa mitä itse olen saanut on 50€ per antaja

18v

Menisit töihin etkä olisi täällä kerjuulla - häpeä jos osaat!

Hei 18v!

Pahoittelut tuon karenin ääliömäisyydestä!

Itsekin karen-ikäinen, ja annan mielellään rahaa nuoremmille lahjan saajille, sillä tajuan hyvin, ettette halua ettekä kaipaa 'samoja asioita' kuin me silloin kun me itsenäistyimme ja ymmärrän kyllä, että 'joku vaan kodintarvike' on teille lähinnä riesa: saa olla kiikuttamassa kämpästä toiseen seuraavat 8 muuttoa, ennen kuin perustat perheen, (jolloin toteat, että hitto hei olen inhonnut tuota designiä, ja heivaat tuotteen rompetorille).

Mukavaa joulun odotusta!

Vierailija
26/27 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakohuonepelin lahjakortti

18+ legopaketti

Toivottu kirja

Herkkukori (opiskelijalle, hand-picked hänen herkkujansa, siis ruokaa oliiveja, pähkinöitä, oliiviöljyä, chiansiemeniä, leipätikkuja, ja muita "ruokatarvikkeita" - ei mitään vihreitä kuulia) - ehkäpä lahjakortti paikalliseen italialaiseen kauppaan (juustoja yms)

Vierailija
27/27 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon pussilakanat. Finlaysonin pyyhkeitä, astioita, uusi kylpytakki, kirjoja.

Kyseessä 19v täyttänyt ensi kevään ylioppilas joka muuttaa kesällä kaupunkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä