Mitä annatte joululahjaksi 18v-21v lapsillenne?
Kun eivät meillä mitään toivo/tarvitse, niin kovin on haastavaa ja jotakin olisi kuitenkin kiva antaa..
Kommentit (27)
Voileipägrilli, säilytys lokerikko, airfryer, langattomat nappi kuulokkeet, tatuointi, kodin tavaraa nämä 4 nuorelle aikuiselle.
Ei tuon ikäinen ole enää mikään lapsi...
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmilleen lapsi on aina lapsi, iästä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Plääh!
Vaikka olisi 55v niin onhan hän vanhempiensa lapsi!! Vai mitä termiä sinä käytät? Aikuinen jälkeläinen?
Auton osia (rakentelee siis autoa paremmaksi)
Auto stereo juttuja eli toivoo parempaa äänen toistoa autoonsa
Hyvä työkalusarja auton rakentelua varten
Kalliit erikoismaalit taiteilevalle teinille
Uusi kypärä
Uusi tietokone pelaamiseen
Pelituoli
Polkimet ja ratti tietokonepelaajalle
Monitoimityökalu, laadukas ja tarpeellinen esim pikku rempassaa omassa kodissa (lampun kytkennöissä, oven kahvan ruuvien kiristyksessä jne jne
antakaa rahaa, jos ette muuta keksi. sitä tarvitsee aina, itse ainakin yritän jo säästää omaan asuntoon :) enkä puhu siis mistään järkyttävistä määristä, isoin summa mitä itse olen saanut on 50€ per antaja
18v
Itse annan lahjakortteja. Tänä jouluna annan Lippu.fi-lahjakortteja, että pääsevät haluamaansa konserttiin, kunhan taas elämä palaa normaalimpaan.
Rahaa. Rahaa saa myös 17-vuotias.
Mitä milloinkin sattuu tarvitsemaan: vaatteita, elektroniikkaa, harrastusvälineitä...Asuu vielä kotona ja opiskelee niin kyllä kaikki hänelle kelpaa.
Asuu omillaan jo, saa jonkun hyvän vaatteen ja jonkun kotitalouteenliittyvän.
Vierailija kirjoitti:
antakaa rahaa, jos ette muuta keksi. sitä tarvitsee aina, itse ainakin yritän jo säästää omaan asuntoon :) enkä puhu siis mistään järkyttävistä määristä, isoin summa mitä itse olen saanut on 50€ per antaja
18v
Menisit töihin etkä olisi täällä kerjuulla - häpeä jos osaat!
Eeeeen mitään, en mitään, en mitään, en mitään, koska päässäni liikkuu...
Tytölle lahjakortti tutulle kosmetologille ja vaatekauppaan. Pojalle ja yhdelle kaverille lahjakortti K-16 pakohuonepeliin. Meillä kummatkin lukevat kirjoja. En ole vielä keksinyt mitä kirjoja tänä vuonna antaisimme. Raaputusarpoja ja lottokupongit, muutama rivi. Suklaata. :)
Ostin konserttilipun ja tilasin netistä hauskan paidan, josta varmasti pitää. Ehkä annan myös rahaa. En viitsi ostaa turhaa krääsää.
Keräämiään astioita iso kasa, samoin aterimet. Vaatteita ja Marimekon lahjakortin. Isältään saa hinkumansa television ja rahaa. Muutti syksyllä omilleen.
Vierailija kirjoitti:
Esitteletkö sinä jälkikasvusi sanoen "Tässä on minun aikuiseni."
Lahjakortti on hyvä lahja ton ikäiselle.